afstandsbediening batterijtjes

Memmen, zagen, kreften en andere onderhoudende discussies over van die blikken dozen met teveel wielen
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

afstandsbediening batterijtjes

Post by zappa »

otto 's , ge kruipt daar in, ge start en ge rijdt en ge komt waar ge moet zijn, meer moet dat niet zijn.

Maar de luxe van ne sleutel met afstandsbediening, was even weg hier, wegens leeg batterijken.

In de garage dat laten doen? :dontknow: wie weet hoe hard gaat mijn haar dan omhoog staan, van 't aangerekend prijske?

Zelf doen? :dontknow: welk batterijke moet daar nu in? en hoe krijg ik dat ding open zonder ne hamer te gebruiken?

Naar de markt bij ne horloge batterij plaatser ? :grin: aja want die mens heeft de juste kleine schroevendraaierkes, de juste batterijtjes, en 't kost maar 4 euro geplaatst en al :thumbsup:
sig nature

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by petervdc »

naar zo'n batterij winkel gaan ?
Battery street of zoiets
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by Muug »

type batterij moet toch ergens in handleiding staan
en missschien heeft youtube een filmpke van hoe ge dat moet opendoen?

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by zappa »

Muug wrote: 19 Apr 2017 12:01 type batterij moet toch ergens in handleiding staan
en missschien heeft youtube een filmpke van hoe ge dat moet opendoen?
ja maar mijn toernavizen zijn helemaal oversized voor zulke kleine vijskes, en zo'n doos aanschaffen om 1 x
in de 5 jaar een batterij te steken.

Zolang er marktkramers worden gebooooooren en er marktkramers blijven bestaaaaaaaan.....is dat een geweldige oplossing :mrgreen:
sig nature

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by pingu »

zappa wrote: 19 Apr 2017 10:49 otto 's , ge kruipt daar in, ge start en ge rijdt en ge komt waar ge moet zijn, meer moet dat niet zijn.

Maar de luxe van ne sleutel met afstandsbediening, was even weg hier, wegens leeg batterijken.

In de garage dat laten doen? :dontknow: wie weet hoe hard gaat mijn haar dan omhoog staan, van 't aangerekend prijske?

Zelf doen? :dontknow: welk batterijke moet daar nu in? en hoe krijg ik dat ding open zonder ne hamer te gebruiken?

Naar de markt bij ne horloge batterij plaatser ? :grin: aja want die mens heeft de juste kleine schroevendraaierkes, de juste batterijtjes, en 't kost maar 4 euro geplaatst en al :thumbsup:
Ge gaat daar mee naar ne fatsoenlijke juwelier / uurwerkmaker ('k weet er toevallig eentje zitten regio Heist o/d Berg :whistling: 8-) ). Dat zijn typisch lithium batterijtjes die ook in sommige uurwerken, hartslagmeters, e.d. gebruikt worden. Dus zelfs als zo'n uurwerkmaker dat niet heeft liggen, dan kan die dat bestellen. Nen euro of 5 later (hangt van de uurwerkmaker in kwestie af natuurlijk ;) ) wandelt ge met een afstandsbediening met nieuw batterijke geplaatst en al weer buiten.

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by den Bullet »

zappa wrote: 19 Apr 2017 10:49 ...

:grin: aja want die mens heeft de juste kleine schroevendraaierkes, de juste batterijtjes, en 't kost maar 4 euro geplaatst en al :thumbsup:
Daar heb ik een setje van liggen. Standaard huisgerief (om brillen te onderhouden en zo meer).
Kost twee keer niks!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by zappa »

den Bullet wrote: 19 Apr 2017 19:43
zappa wrote: 19 Apr 2017 10:49 ...

:grin: aja want die mens heeft de juste kleine schroevendraaierkes, de juste batterijtjes, en 't kost maar 4 euro geplaatst en al :thumbsup:
Daar heb ik een setje van liggen. Standaard huisgerief (om brillen te onderhouden en zo meer).
Kost twee keer niks!
Nu nog batterijkes in voorraad hebben en ik kom je bezoeken, binnen in jaar of 5 ;)
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by F M »

pingu wrote: 19 Apr 2017 18:37 Ge gaat daar mee naar ne fatsoenlijke juwelier / uurwerkmaker ('k weet er toevallig eentje zitten regio Heist o/d Berg :whistling: 8-) ).
Ja, ik ook. 't Is een toffe! ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: afstandsbediening batterijtjes

Post by Harald »

F M wrote:
pingu wrote: 19 Apr 2017 18:37 Ge gaat daar mee naar ne fatsoenlijke juwelier / uurwerkmaker ('k weet er toevallig eentje zitten regio Heist o/d Berg :whistling: 8-) ).
Ja, ik ook. 't Is een toffe! ;)
T zijn daar toch allemaal toffe mensen!

[emoji6]

Post Reply