ze zijn zot geworden.....

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by F M »

Foto's zijn ook niet op de openbare weg getrokken, maar in het Park van het kasteel van Arenberg.

Is wel een tof ottooke voor de liefhebber, die de taks en zo kan betalen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Raketman »

't Is een echte hype momenteel...prijzen voor echte oldtimers en zelfs sommige classics zijn er compleet aan't over gaan.
Maar zoals alle trends eindigen zal ook deze wel eindigen, of op zijn minst terugkeren naar min of meer normalere waarden.

De enige zekerheid als investering is duits gerief van WO2 of net ervoor :geek: . En geloof het of niet, diene zotten engelsman Bruce Crompton van Discovery zit daar voor veel tussen :pillepalle: :thumbsdown: ...
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Muug »

Raketman wrote: 17 Apr 2017 11:19diene zotten engelsman Bruce Crompton van Discovery zit daar voor veel tussen :pillepalle: :thumbsdown: ...
De naam moest ik effe Googlen, maar toen ik de kop zag, wist ik dat ik van hem al eens een aflevering gezien had ja. Die smijt wel redelijk hard met geld inderdaad.

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by pingu »

Mario wrote: 12 Apr 2017 13:19 den deze stond ook een tijdje naar mij te lonken (prijs is intussen met 500 euro gezakt), maar toch maar niet gedaan, onder meer vanwege de belastingen...
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified ... asrc=st|as

zo niet, ziet er heel goed uit en met de laatste versie van die legendarische Busso-motor
Ah Alfa Romeo, het enige automerk dat mijn hart sneller kan doen slaan. En dan nog met die 3.2 V6... :drif: Zalig mooie lijn ook, die 166. Wel iets anders dan de abominatie van een Audi / BMW bastaard die ze tegenwoordig als Giulia verkopen...

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Muug »

ik moet zeggen dat mijn hart ook wel wat rapper gaat slaan als ik mijne zescylinder ne keer tot aan 't rood jaag 8-)

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by fore »

The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by OzzePaa »

Er bestaat idd toch zoiets als "oorzakelijk verband" ... Dat zou eventueel wel kunnen aangetoond worden ivm de ernst van opgelopen kwetsuren, maar in dit geval toch niet ... En zeker niet wat de primaire reden van het accident betreft :!: :pillepalle: ...
Helaas zie je tegenwoordig meer en meer van die van de potgerukte manier van denken/oordelen :( Las gisteren nog dat in de Limburg een camion chauffeur bekeuring kreeg van een motoragent :!: toen hij aan een stoplicht een "TUC'ske" in z'n mond stak en zodoende niet beide handen aan het stuur had :wall: :furious3: ... Ze een zot geworden, ja ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Blackbert »

OzzePaa wrote: 18 Jun 2017 11:00
Er bestaat idd toch zoiets als "oorzakelijk verband" ... Dat zou eventueel wel kunnen aangetoond worden ivm de ernst van opgelopen kwetsuren, maar in dit geval toch niet ... En zeker niet wat de primaire reden van het accident betreft :!: :pillepalle: ...
Helaas zie je tegenwoordig meer en meer van die van de potgerukte manier van denken/oordelen :( Las gisteren nog dat in de Limburg een camion chauffeur bekeuring kreeg van een motoragent :!: toen hij aan een stoplicht een "TUC'ske" in z'n mond stak en zodoende niet beide handen aan het stuur had :wall: :furious3: ... Ze een zot geworden, ja ...
Diene mocht dan zijne brommer aan de kant zetten en mij ne keer voordoen hoe er moet geschakeld worden met beide handen aan het stuur.

Nog ene? Met een Goldwing aan de lichten tot vooraan naast de auto, banden aan de rechterkant van de witte lijn. Ticketje krijgen omdat er een deel van de moto over de witte lijn hangt ...

Maar we gaan ons niet druk maken, met al die ozon is dat niet gezond op onze leeftijd Pa. :roll: :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by F M »

Blackbert wrote: 19 Jun 2017 07:59Nog ene? Met een Goldwing aan de lichten tot vooraan naast de auto, banden aan de rechterkant van de witte lijn. Ticketje krijgen omdat er een deel van de moto over de witte lijn hangt ...
Ja, Bert, we weten dat je een Goldwing gehad hebt :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Blackbert »

Ik heb toch nergens gezegd dat ik dat was? Ik doe zo'n dingen niet. :whistling:
grease up your baby for a ball on the hill

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Wipr »

Muug wrote: 18 Apr 2017 17:47 ik moet zeggen dat mijn hart ook wel wat rapper gaat slaan als ik mijne zescylinder ne keer tot aan 't rood jaag 8-)
Ik hoop dat ze in de toekomst in de elektrische auto's deze ook uitrusten met 6cilinders want effectief een geweldige sound :mrgreen: :peepwall:

User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Stefke »

Wipr wrote: 21 Jun 2017 16:51 6cilinders want effectief een geweldige sound :mrgreen: :peepwall:
bof, dan toch alleen maar de benzinekes en dan liefst nog een flatsix uit Stuttgart..

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Muug »

Stefke wrote: 21 Jun 2017 20:13
Wipr wrote: 21 Jun 2017 16:51 6cilinders want effectief een geweldige sound :mrgreen: :peepwall:
bof, dan toch alleen maar de benzinekes en dan liefst nog een flatsix uit Stuttgart..
bof, de flatsix benzinnekes uit München klinken ook wel goed 8-)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote: 22 Jun 2017 09:33 bof, de flatsix benzinnekes uit München klinken ook wel goed 8-)
Nu wil ik niet gaan neuten maar volgens mij zijn er in München nooit flat-six motoren gebouwd, of zie ik het een of het ander obscuur model over het hoofd?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Muug »

Tom Thumper wrote: 22 Jun 2017 12:58
Muug wrote: 22 Jun 2017 09:33 bof, de flatsix benzinnekes uit München klinken ook wel goed 8-)
Nu wil ik niet gaan neuten maar volgens mij zijn er in München nooit flat-six motoren gebouwd, of zie ik het een of het ander obscuur model over het hoofd?
ehm
Mijn BMW 523i van 1999 heeft het M52TUB25-motorblok en da's toch een flat-six mijn gedacht.
Algemene link : https://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E39
Link over het motorblok: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Koeno »

maar is flat-six (boxer motor?) niet horizontale en in-line-six eerder verticaal?

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Tom Thumper »

Muug wrote: 22 Jun 2017 17:07
Tom Thumper wrote: 22 Jun 2017 12:58
Muug wrote: 22 Jun 2017 09:33 bof, de flatsix benzinnekes uit München klinken ook wel goed 8-)
Nu wil ik niet gaan neuten maar volgens mij zijn er in München nooit flat-six motoren gebouwd, of zie ik het een of het ander obscuur model over het hoofd?
ehm
Mijn BMW 523i van 1999 heeft het M52TUB25-motorblok en da's toch een flat-six mijn gedacht.
Algemene link : https://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E39
Link over het motorblok: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52
Dat is een 6-in-lijn blok of een straight six zoals vermeld in de eerste regel van uw wikipedia link, geen flat-six. Een flat-six is een boxermotor met 6 cilinders.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Muug »

aaaaaaaaaaaaaaaa :oops:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 22 Jun 2017 20:12 aaaaaaaaaaaaaaaa :oops:
Da's verschieten hé Muug :tongue: ... nen BMW mee zes tieten is er trouwens een beke nover amoonavis ;) :mrgreen: :lol: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ze zijn zot geworden.....

Post by Muug »

kan mij al nie schelen, 'k vind dien zescylinder machtig schoon klinken. Maar ik heb bitter weinig referenties, dus ik ben rap content.

Post Reply