Allee, het heeft weinig zin om onnozelweg geheimzinnig te doen. Dit wordt hem:harald wrote:Den Triumph aan t vervangen FM?
allee dan maar
allee dan maar
I am confused. Oh no, maybe not!
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
Re: allee dan maar
proficiat Frans
terug naar de roots
ik hoop dat je dan ook uw dik visser regenpakje terug boven haalt
terug naar de roots
ik hoop dat je dan ook uw dik visser regenpakje terug boven haalt
Re: allee dan maar
Proficiat, maar den platten band was toch met een ander bouwjaar? (uitlaat/cardan gewisseld).
't was grappig, ik herkende de hangende tiet,
en als ik op't werk naar de varadero stap, zie ik ineens die herkenbaar uitlaat onder den rt naast mijne vara...
de frang was gevallen...
vanwaar de overstap?
veel plzier alleszins
't was grappig, ik herkende de hangende tiet,
en als ik op't werk naar de varadero stap, zie ik ineens die herkenbaar uitlaat onder den rt naast mijne vara...
de frang was gevallen...
vanwaar de overstap?
veel plzier alleszins
Re: allee dan maar
Dikke proficiat Frans, die moeten we zo vlug mogelijk gaan inrijden
Re: allee dan maar
Ja, die RT zie je rechts boven op de foto.
De mensen waarmee ik de laatste keren samen gereden en gezeten heb (Davy bv), zullen wel weten waarom. Ik ga dat hier niet in het lang en het breed uitleggen. Maar ik zou mijn Triumph zeker nooit aan een bekende doorverkopen...
En waarom niet de LC? Natuurlijk niet omwille van de platte band, maar wel in de eerste plaats voor het financiële plaatje - er zijn er thuis nog met inspraak - en in de 2e plaats voelde ik me eigenlijk iets beter op deze. Maar dat kan ermee te maken hebben dat de koppeling van de LC erg bruut pakte, niks geen soepelheid. Mogelijk dus exemplarisch.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: allee dan maar
wauw proficiat FM, had jij niet zo al eentje? Die keer de M&T route over stukken modderige glibberbaantjes ? Of was dat een ander model, ik volg dat merk zo niet echt.
sig nature
Re: allee dan maar
Ja, toen had ik een 2005 model. Deze is een 2010, dat is een update van dezelfde. De motor draait iets soepeler.
En deze is iets beter uitgerust. Ik heb nu ook ESA, de elektronisch geregelde veerinstelling.
En een verwarmd zadel, leuk voor in de regen.
En deze is iets beter uitgerust. Ik heb nu ook ESA, de elektronisch geregelde veerinstelling.
En een verwarmd zadel, leuk voor in de regen.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: allee dan maar
Dikke proficia! Inderdaad terug naar de roots als ik afga op je andere topic.
En jammer om te horen dat de Triumph een 'karakter' geval bleek te zijn...
En jammer om te horen dat de Triumph een 'karakter' geval bleek te zijn...
Re: allee dan maar
Moet ik aan een West-Vlaming de betekenis van het gezegde 'op de kop af' uitleggen?
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: allee dan maar
Ferm masjien, Frans Gefeliciprofiateerd met de aanschaf en veel onbezorgd rijplezier ermee
Hij "staat" u ook beter dan nen hoogpoter, mijgedacht
't Is mensegoesting natuurlijk, maar persoonlijk vind ik de luchtgekoelde ook schoner dan de LC ... daarvan "hangt" de kop precies veel meer op de voorvork, en de uitlaat vinnek ook bweih
Hij "staat" u ook beter dan nen hoogpoter, mijgedacht
't Is mensegoesting natuurlijk, maar persoonlijk vind ik de luchtgekoelde ook schoner dan de LC ... daarvan "hangt" de kop precies veel meer op de voorvork, en de uitlaat vinnek ook bweih
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: allee dan maar
Proficiat met uwe nieuwe Bm..... Dinges
Honda Crosstourer VFR 1200X Dct (2.0)
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
Re: allee dan maar
Omdat ik niet voorovergebogen kan zitten is de keuze voor mij beperkt. Een RT of een hoogpoter.
Sinds ik de Explorer heb laten omvallen bij stapvoets manouvreren, had ik precies niet veel vertrouwen meer. Bij de minste schuine helling kreeg ik schrik.
Vandaar eigenlijk mijn grootste beweegreden om opnieuw naar een RT te gaan. Niet zwaarder dan de Explorer, maar korter bij de grond. Twee voeten plat op de grond is geen enkel probleem.
De krappere kniehoek zal ik opnieuw voor lief moeten nemen.
I am confused. Oh no, maybe not!