Wel zelf af te halen

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Wel zelf af te halen

Post by Tom Thumper »

Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Wel zelf af te halen

Post by petervdc »

:laugh3:
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wel zelf af te halen

Post by Muug »

ze kunnen daar ook lintbebouwing op zetten dan

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Wel zelf af te halen

Post by zappa »

ja, als ik met de trailer en 2 paarden erop naar de Ardennen rij, dan zit ik meestal op het rechtse vak, juist eens ne camion inhalen, en dan langzaam terug invoegen, nooit bruut of kort, alles heel voorzichtig zodat mijn paarden niet door een manoeuvre zouden vallen in de trailer.

Maar op de Brusselse ring rij ik ook midden en indien wenselijk zelfs linkse vak :? niet dat ik dat echt wil, maar door die kamikaze onverantwoordelijke zelfingenomen egoïsten, die nog op echt het scherp van de snee "hunne" afrit moeten nemen en daar voluit remmen voor je, ééncellig ondoordachte manoeuvres gaan doen, waardoor ik vol in de remmen moet, de trailer "klopt" dan ook zijn remmen dicht, de landcruiser trekt die daar dan "over" waardoor je paarden niet alleen hard op hun benen moeten steunen om hun evenwicht te zoeken om niet te vallen bij het bijna tegen de voorkant van de trailer te vliegen, ze krijgen dan ook nog die schokken van die afremmende trailer en doortrekkende LC te verwerken :devil:

Als je dan naast die KL**TZ*K rijdt die de afrit neemt en je claxonneert van "ZAAAAAAAAK!!!" :furious3: krijg je nog ne middelvinger in uw richting :twisted: das 't moment dat ge zou moeten kunnen uw venster laten zakken en hem in die afgezaagde tweeloop laten kijken :shocked2:
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Wel zelf af te halen

Post by Blackbert »

niks afgezaagd, ne fullsize. je kan die dan op de rand van de deur laten rusten, dat is gemakkelijker mikken. :twisted:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wel zelf af te halen

Post by Muug »

of zo van die uitsteeksels op uw wieldeksels waarmee ge hun carrosserie open werkt gelijk in die James Bond film.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Wel zelf af te halen

Post by F M »

Nee, Ben Hur !
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Wel zelf af te halen

Post by Koeno »

Al die agressie... wat is er mis met een potteke olie op de voorruit te gieten... veel minder agressie en de ruitenwissers worden eens goed gesmeerd...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wel zelf af te halen

Post by Muug »

F M wrote: 07 Sep 2017 09:37Nee, Ben Hur !
Die rokskes zijn veel te kort, FM :ugeek:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Wel zelf af te halen

Post by petervdc »

Koeno wrote: 07 Sep 2017 09:49 Al die agressie... wat is er mis met een potteke olie op de voorruit te gieten... veel minder agressie en de ruitenwissers worden eens goed gesmeerd...
schijnt dat eieren ook helpen... ruitewissers wrijven de boel open, zicht nul
Keep going

Post Reply