mag da ?

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

mag da ?

Post by zappa »

ocharme Magda Baert, die zit daar nu bij die koude, zonder centjes... dus stuurt ze mij, ik die zo belangrijk ben in haar geldnood/leven een mailtje :
Ik hoop dat deze bereikt u in de tijd. Ik heb een reis naar Kiev, Oekraïne gemaakt en mijn tas is toen gestolen, in mijn tas zaten allemaal belangrijke spullen zoals, telefoon, geld en mijn paspoort. De ambassade wil mij helpen door mij te laten vliegen zonder passport. Het enigste wat ik moet doen is een vliegticket kopen en mijn hotel rekeningen betalen. Helaas heb ik geen toegang tot mijn rekeningen zonder mijn credit card. Ik heb contact gezocht met mijn bank, maar ze hebben tijd nodig voor ze mij een nieuwe credit card kunnen geven, Dus wou ik u vragen om mij snel wat geld te lenen dat ik zo snel mogelijk aan u terug geef zodra ik terug ben, ik nodig 2760 €. Ik kan u mijn gegevens sturen over hoe u geld kunt over maken aan mij.

Laat mij weten of het mogelijk is.

Ik wacht uw antwoord af

Groetjes,


Magda
Sinds mijne nieuwen lapterop weten vele "dingen" mij "wonen" op mijn oude sloor had ik daar allemaal geen last van? Ook die printerest is 1 op de 3 mails van hun om te laten weten wat schone foto's ze wel hebben :stars:
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3474
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: mag da ?

Post by Blackbert »

"Ik heb een reis naar Kiev, Oekraïne gemaakt en mijn tas is toen gestolen"

In mijn Oud-Nederlandsch klinkt dat alsof ze al lang terug thuis is en met een vriendin herinneringen ophaalt aan vervlogen tijden, toen ze nog avonturen beleefden. Dit alles onder het nuttigen van een bordje Borsjt en een glaasje vodka. :mrgreen:

Soit, ge moest al onderweg zijn naar de bank, eigenlijk. Magda zal u in return eens deugddoend masseren. (volgens Google toch) ;)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2926
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: mag da ?

Post by duibhce Kaelann »

Vanuit Kiev naar hier terug komen is nochtans niet moeilijk. Ze moet gewoon de E40 volgen.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: mag da ?

Post by zappa »

duibhce Kaelann wrote: 02 Mar 2018 20:23 Vanuit Kiev naar hier terug komen is nochtans niet moeilijk. Ze moet gewoon de E40 volgen.
En Kiev ligt vast hoger dan België, een slee onder d'r kont en wat geduld :dontknow:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: mag da ?

Post by zappa »

Blackbert wrote: 02 Mar 2018 18:02

Soit, ge moest al onderweg zijn naar de bank, eigenlijk.
ja absoluut ! Bank, als in : voor den (verboden schouwvliegende) haard, met een glaasje en een beeldbuisje, niks kan me tegen houden :mrgreen:
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: mag da ?

Post by Tom Thumper »

Volgens mij is Magda haar business niet echt in overeenstemming met de GDPR regelgeving en mag het dus niet. Al heb ik ergens het vermoeden dat Magda dat haar niet echt aantrekt.
Maar misschien is het wel tijd voor jou om uw wachtwoorden te veranderen. Die mail adressen worden gehaald uit gestolen databases (en nee, dat mag ook niet) waar naast email adressen ook wachtwoorden inzitten en vermits heel veel mensen overal hetzelfde wachtwoord gebruiken, ...
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: mag da ?

Post by zappa »

Tom Thumper wrote: 03 Mar 2018 09:49 Volgens mij is Magda haar business niet echt in overeenstemming met de GDPR regelgeving en mag het dus niet. Al heb ik ergens het vermoeden dat Magda dat haar niet echt aantrekt.
Maar misschien is het wel tijd voor jou om uw wachtwoorden te veranderen. Die mail adressen worden gehaald uit gestolen databases (en nee, dat mag ook niet) waar naast email adressen ook wachtwoorden inzitten en vermits heel veel mensen overal hetzelfde wachtwoord gebruiken, ...
hmm voor de "plezier" dingen, heb ik een simpel wachtwoord, voor belangrijker dingen, heb ik een ingewikkelder lastiger wachtwoord. Natuurlijk een email account sorteer ik bij plezier dingen, in de veronderstelling dat daar niks mis mee kan gebeuren?


Maar waarschijnlijk heb ik absoluut geen idee wat er allemaal kan mis gaan, in de digitale internetale onderwereld ? :shock:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: mag da ?

Post by OzzePaa »

MagMagdada :grin:
zappa wrote: 03 Mar 2018 10:02 .......
Maar waarschijnlijk heb ik absoluut geen idee wat er allemaal kan mis gaan, in de digitale internetale onderwereld ? :shock:
zappa wrote: 02 Mar 2018 23:16 .......
ja absoluut ! Bank, als in : voor den (verboden schouwvliegende) haard, met een glaasje en een beeldbuisje, niks kan me tegen houden :mrgreen:
zappa wrote: 02 Mar 2018 15:40 .....
Sinds mijne nieuwen lapterop weten vele "dingen" mij "wonen" ... :stars:
:thumbsup: Ge zit duidelijk in een geestveruimende fase :thumbsup: ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply