Winter is coming ...

Memmen, zagen, kreften en andere onderhoudende discussies over van die blikken dozen met teveel wielen
Post Reply
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Winter is coming ...

Post by Blackbert »

De Vlaming en een beetje winterweer, dat gaat niet goed samen in het verkeer.
https://goo.gl/maps/s2Yg4jWXHWF2

In de uithoek waar ik zit valt het nogal mee, een zweempje wit is alles, tot nog toe.
grease up your baby for a ball on the hill

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Winter is coming ...

Post by Stefke »

En al dat gezeur in het journaal omdat er een paar vlokken vallen. Zelfs de VRT glijdt gewoon af naar HLN-niveau... :twisted: :roll:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Winter is coming ...

Post by OzzePaa »

Daarstraks Gertruud weest afspuiten en klein droogrijtoerke gedaan.
Alle automobilisten die ik kruiste keken me aan pesies of ze zagen een Marsmanneke voorbijkomen ...
Misschien moeten ze eens een docu "Het leven in ..." Reykjavik, Hammerfest, St Petersburg ofzo uitzenden.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Winter is coming ...

Post by Raketman »

't Is geweldig hoe dit land in een kramp slaat als er een paar vlokjes vallen. Ineens duust kilometer file. Wat een rotverwende bende sukkelaars is dat hier toch...
Nil volentibus arduum

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Winter is coming ...

Post by F M »

Ach, gewoon iedereen verplichten om winterbanden te steken, en alles is opgelost .

:peepwall:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Winter is coming ...

Post by OzzePaa »

F M wrote: 06 Mar 2018 09:50 Ach, gewoon iedereen verplichten om winterbanden te steken, en alles is opgelost .
:peepwall:
Kssss :!: Weg :!: In uw kot gij :whip: Dees draadje is voor mensen die nog zullen overleven als ze de pries uit trekken ;) :mrgreen: :twisted:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Winter is coming ...

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 06 Mar 2018 12:05 Dees draadje is voor mensen die nog zullen overleven als ze de pries uit trekken ;) :mrgreen: :twisted:
:laugh3:

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Winter is coming ...

Post by Blackbert »

OzzePaa wrote: 06 Mar 2018 12:05
F M wrote: 06 Mar 2018 09:50 Ach, gewoon iedereen verplichten om winterbanden te steken, en alles is opgelost .
:peepwall:
Kssss :!: Weg :!: In uw kot gij :whip: Dees draadje is voor mensen die nog zullen overleven als ze de pries uit trekken ;) :mrgreen: :twisted:
:mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Winter is coming ...

Post by Harald »

Ooooohhhhh ik was niet in t land. Een sneeuw dag gemist heb ik gehoord.
Ik heb dan wel met een skijas aan in Milaan door sneeuw gewandeld. Kan ook ni veel mensen zeggen. [emoji16]

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Winter is coming ...

Post by Raketman »

OzzePaa wrote: 06 Mar 2018 12:05 Kssss :!: Weg :!: In uw kot gij :whip: Dees draadje is voor mensen die nog zullen overleven als ze de pries uit trekken ;) :mrgreen: :twisted:
Ge lacht daarmee...een paar weken geleden viel hier 's morgens den ellentriek volledig onaangekondigd uit. Iedereen in paniek op straat. Mijn madam pakt het boekske dat ik voor dergelijk geval gemaakt heb, en slaagt erin om binnen de 10min ons huis van't net te koppelen en de generator aan te zetten. Door een simpel verklikkersysteemke kan ze zien wanneer de netspanning terug is om het hele proces om te keren.
De rest van de geburen maar klagen dat ze niet konden werken, den inhoud van de frigo gedeeltelijk in de vuilbak moest etc etc...
Voorbereid zijn is den helft van't schoon weer, en dat geldt minstens evenveel voor al die achterwiel aangedreven sukkelaars op drie vlokskes sneeuw. Niet komen bleiten aub :mrgreen: .
Nil volentibus arduum

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Winter is coming ...

Post by diskeletlietje »

wel ja afgelopen vrijdag de moto op het werk onder het afdakske laten staan , in het verleden al te veel kosten en blauwe plekken gehad door te denken het VALT nog wel mee het is gewoon wat aanvriezende regen en 3 sneeuw vlokjes .
het ego is al zodanig beschadigd dat ik mij daar al lang niets meer van aan trek :whistling: .
als je sneller dan de fille kan wandelen, waarom dan nog die moto vooruit duwen :pillepalle:

theoke
Posts: 6
Joined: 09 Apr 2018 17:39

Re: Winter is coming ...

Post by theoke »

Raketman wrote: 06 Mar 2018 21:41
OzzePaa wrote: 06 Mar 2018 12:05 Kssss :!: Weg :!: In uw kot gij :whip: Dees draadje is voor mensen die nog zullen overleven als ze de pries uit trekken ;) :mrgreen: :twisted:
Ge lacht daarmee...een paar weken geleden viel hier 's morgens den ellentriek volledig onaangekondigd uit. Iedereen in paniek op straat. Mijn madam pakt het boekske dat ik voor dergelijk geval gemaakt heb, en slaagt erin om binnen de 10min ons huis van't net te koppelen en de generator aan te zetten. Door een simpel verklikkersysteemke kan ze zien wanneer de netspanning terug is om het hele proces om te keren.
De rest van de geburen maar klagen dat ze niet konden werken, den inhoud van de frigo gedeeltelijk in de vuilbak moest etc etc...
Voorbereid zijn is den helft van't schoon weer, en dat geldt minstens evenveel voor al die achterwiel aangedreven sukkelaars op drie vlokskes sneeuw. Niet komen bleiten aub :mrgreen: .
Achterwielaangedreven? Bij mij één draai aan een knoppeke en de voorwielen drijven gewoon mee aan....
Tof hé.
:thumbsup:

Post Reply