Kogel door de kerk, back to the future
Kogel door de kerk, back to the future
Na veel vijven en zessen, na een diepgaande analyse van welk-soortement-motorfiets-die-aan-mijn-elvendertig-eisen-voldoet-wil-ik-nu-eigenlijk-?, na een bezoek aan een okkozje-dealer, na veel pogingen (in de winter weliswaar) om mijn F800ST kwijt te geraken, na diverse ijdele pogingen tot geduld en langetermijn denken, na het verschijnen van een welbepaald zoekertje op 2dehands.be en na het wat aanpassen der prioriteiten en de fietsen in het motokot, is de kogel dan toch door de kerk geknald.
Staat sinds dinsdagavond in mijn kot: Nen zo goed als nieuwe zwarte BMW R1100GS, van 1999. (even resumeren: eerst was er de R80GS (vijf jaar denk ik), dan één jaar een R1100GS, dan een half jaar een R1150GS, en nu dus deze R1100GS)
Met compleet afgestempeld onderhoudsboekske (zelfs zonder ezelsoren), alle reservesleutels, complete gereedschapset, drie zwembadgrote koffers, met werkend ABS effenaf. Nieuwe RVS remleidingen gemonteerd door de vorige eigenaar, alsook nieuwe remblokken, nieuwe PilotRoad achterband, nieuwe oliën en filters everywhere. En maar 47.000 echte kilometers. En maar een klein computerke, voor den ABS en de lambdasonde.
Voorlopig lijkt deze moto min of meer een mirakel te zijn, 'm is uiteindelijk toch al 19 jaar oud. Ik ben benieuwd of er de komende maanden toch nog ergens lijken uit de kast gaan vallen, en hoe lang ik den deze ga houden...
Oja, en moest er iemand een koper weten voor de F800ST....
Staat sinds dinsdagavond in mijn kot: Nen zo goed als nieuwe zwarte BMW R1100GS, van 1999. (even resumeren: eerst was er de R80GS (vijf jaar denk ik), dan één jaar een R1100GS, dan een half jaar een R1150GS, en nu dus deze R1100GS)
Met compleet afgestempeld onderhoudsboekske (zelfs zonder ezelsoren), alle reservesleutels, complete gereedschapset, drie zwembadgrote koffers, met werkend ABS effenaf. Nieuwe RVS remleidingen gemonteerd door de vorige eigenaar, alsook nieuwe remblokken, nieuwe PilotRoad achterband, nieuwe oliën en filters everywhere. En maar 47.000 echte kilometers. En maar een klein computerke, voor den ABS en de lambdasonde.
Voorlopig lijkt deze moto min of meer een mirakel te zijn, 'm is uiteindelijk toch al 19 jaar oud. Ik ben benieuwd of er de komende maanden toch nog ergens lijken uit de kast gaan vallen, en hoe lang ik den deze ga houden...
Oja, en moest er iemand een koper weten voor de F800ST....
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Proficiat.
Voor de nieuwe moto, en voor uw eeuwigdurend zoeken naar de ideale motor.
Als hij al voorzien is van een nummerplaat, wees welkom om hem zondig met ons uit te proberen in het groothertogdom.
EDIT: zondag
Voor de nieuwe moto, en voor uw eeuwigdurend zoeken naar de ideale motor.
Als hij al voorzien is van een nummerplaat, wees welkom om hem zondig met ons uit te proberen in het groothertogdom.
EDIT: zondag
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Kogel door de kerk, back to the future
nah, nog niet ingeschreven
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Proficiat met de aankoop, maar..... wat is een topic als deze nu zonder foto's?
(en nog steeds succes met de verkoop van de F800)
(en nog steeds succes met de verkoop van de F800)
Re: Kogel door de kerk, back to the future
't is waar, maar ik heb er enkel details van getrokken, om thuis te tonen hoe proper 'm is.
Maar gelukkig is er internet.
Minus de valbaren, plusus een grotere topkoffer, ziet hij er zo uit:
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Aaahhh Nog nen echten ijzeren Ene waarop ge uw motorijkunde echt kunt scherp houden zonder dat ze met al te veel electronik assistanz verwatert tot "het besturen van een voertuig"
Liggen er noppenop
Liggen er noppenop
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Proficiat met uw nieuw scheurijzer
Honda Crosstourer VFR 1200X Dct (2.0)
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
- den Bullet
- Posts: 1481
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Kogel door de kerk, back to the future
5 of 6- bak?
De 5 zou zwaktes kennen ... (Ben!!!)
De 5 zou zwaktes kennen ... (Ben!!!)
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Have fun met de nieuwe machine
Leeftijd speelt geen rol wanneer alles correct onderhouden is en aangezien diene mens dat blijkbaar wel deed zal je er nog jaren plezier aan beleven.
Groetjes,
Jopet
Leeftijd speelt geen rol wanneer alles correct onderhouden is en aangezien diene mens dat blijkbaar wel deed zal je er nog jaren plezier aan beleven.
Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Eerste post niet goed gelezen Franske....
Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Veel plezier met uwe moto
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe oude liefde. (of is het je oude nieuwe liefde?)
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Proficiat met uw black backfuture machien
Maar ik zie door het gs -bos de t*tt*n niet meer .... Is dat dezelfde als Ozzepaa zijn Gertrude of als Bullet zijn voormalige knipogende kat ?
Viel Fahrspaß
Maar ik zie door het gs -bos de t*tt*n niet meer .... Is dat dezelfde als Ozzepaa zijn Gertrude of als Bullet zijn voormalige knipogende kat ?
Viel Fahrspaß
sig nature
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Een generatie ouder dan die van bullet en Ozzepa. denben had ook één als mij maar hij heeft die aan gort gereden.
@Bullet: er bestaan toch geen zesbakken bij de 1100's?
@Ozzepa: Pilotroad banden. Maar ge kunt daar ook veldwegels mee doen.
@Bullet: er bestaan toch geen zesbakken bij de 1100's?
@Ozzepa: Pilotroad banden. Maar ge kunt daar ook veldwegels mee doen.
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Dikke proficiat met uwe "ouwe nieuwe". Of moet dat "nieuwe ouwe" zijn? En veel natuurlijk!
'k ga mij voorlopig ver van die GS'en houden. Als ge daar ene keer mee gereden hebt, dan geraakt ge daar precies niet meer van af...
'k ga mij voorlopig ver van die GS'en houden. Als ge daar ene keer mee gereden hebt, dan geraakt ge daar precies niet meer van af...
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Hoho, wree nostalgie dadde : DenBen zijn Moniek Iconisch machien was dat ... alleen inderdaad een ietsie-pietsie minder in onberispelijke staat dan Muug zijne nieven-ouweMuug wrote: ↑15 Apr 2018 17:38 Een generatie ouder dan die van bullet en Ozzepa. denben had ook één als mij maar hij heeft die aan gort gereden.
@Bullet: er bestaan toch geen zesbakken bij de 1100's?
@Ozzepa: Pilotroad banden. Maar ge kunt daar ook veldwegels mee doen.
Dat is ontegenzeggelijk zo onder nen Diversion 900GT konde daar zelfs uw haar mee kammen ook ... destijds dikwijls genoeg in de praktijk gebracht
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Kogel door de kerk, back to the future
Good luck met deze GS Muug!