Door in een put te rijden van 5cm is er een deuk in mijn (spaken)voorwiel.
Direct een "general failure" foutmelding, de moto slaat af, ik kan wel gewoon verderrijden na herstarten.
Door een ander putje 4000km terug, heb ik nog altijd een "fuel pump failure" melding, bij de dealer weten ze ook niet waarom, ik kan gewoon rijden.
Kben niet eens offroad geweest, wat moet dàt dan wel zijn...
De voorband (tkc70) lost niét gelukkig (er is geen binnenband).
Blijkbaar is het niet te herstellen, nieuwe rim nodig dus.
Liefst een sterker exemplaar dan het originele, want als een putje van 5cm al teveel is...
1190 R, dus een 21" is nodig, best nieuwe spaken ook
Suggesties ?
Deuk in voorwiel
Re: Deuk in voorwiel
Herstellen is geen optie zegt vb Raes in Loppem. Maw kheb een nieuwe rim nodig.
Het wiel ineensteken kan ie wel daarna.
Keep going
Re: Deuk in voorwiel
Misschien is op Google kijken ,of hier en daar bij een wielemaker raad vragen die weten wel waar je gesteld kunt geraken, die hierachter zat die wielen miek voor de crossmoto's die is daarmee gestopt .
Last edited by bompa on 14 Jul 2018 13:12, edited 1 time in total.
- den Bullet
- Posts: 1512
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Deuk in voorwiel
Verdeler van Haan Wheels
Re: Deuk in voorwiel
Van een "put" die 5cm =50mm diep is een deuk in de velg vinnek eigelijkfeitelijk ook nogal straf ... da betekent de volledige banddikte op hoeveel ? 2.2bar ? boenk ingedeukt plus noggis - laat ons zeggen 5mm - de velg zelf gedeukt.
Was dat een vree "scherpe" rand dan ?
Was dat een vree "scherpe" rand dan ?
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla