less is more...
Re: less is more...
Vorige week stond er op 2dehands.be een CB1300 met toerkuup en koffers . Kijk maar es. Ne witroje.
Re: less is more...
kweetet...
maar die dingen moenekik ni emme
mottig
pesies of ze hebben de kuip van de oude CB500 daarop gevezen
trouwens...
ik wil gewoon de wind in mijne smoel
efkes naar duitsland met den trein en met de moto terug
heb eneke gevonden
nu juist uitvlooien hoe ik daar met de trein geraak
maar die dingen moenekik ni emme
mottig
pesies of ze hebben de kuip van de oude CB500 daarop gevezen
trouwens...
ik wil gewoon de wind in mijne smoel
efkes naar duitsland met den trein en met de moto terug
heb eneke gevonden
nu juist uitvlooien hoe ik daar met de trein geraak
KMK
Re: less is more...
oei...
struikel ik hier toch over de mottigste naked ooit
staat natuurlijk ook op mij lijsteke wegens affreus en verschrikkelijk mooi tegeglijk
ma bon...
zo nen duitser waar ze vergeten zijn de fairing op te zetten is redelijk duur...
tot ge wat verder kijkt
kosten eigenlijk nix meer
iemand een idee waarom de K series zo goekoop zijn
miserie
zo ne K1200R is anders ni mis als naked gedrocht
struikel ik hier toch over de mottigste naked ooit
staat natuurlijk ook op mij lijsteke wegens affreus en verschrikkelijk mooi tegeglijk
ma bon...
zo nen duitser waar ze vergeten zijn de fairing op te zetten is redelijk duur...
tot ge wat verder kijkt
kosten eigenlijk nix meer
iemand een idee waarom de K series zo goekoop zijn
miserie
zo ne K1200R is anders ni mis als naked gedrocht
KMK
Re: less is more...
Ik denk dat ze gewoon ab-so-luut niet populair zijn.
Is het zo ene met een Hossack-voorvork?
Misschien geen leuke stuureigenschappen of zo ?
Is het zo ene met een Hossack-voorvork?
Misschien geen leuke stuureigenschappen of zo ?
Re: less is more...
sturen redelijk strak...
testrit was tof
maar geen moto om een duo op mee te nemen
valt dus af
testrit was tof
maar geen moto om een duo op mee te nemen
valt dus af
KMK
Re: less is more...
En de S1000XR? Is eigenlijk een GS met een 4-in-lijn, en met 17"-wielen.
Beetje duur nog, bestaat nog maar 2-3 jaar.
Beetje duur nog, bestaat nog maar 2-3 jaar.
Re: less is more...
Is bijna rechtstreekse concurrent van de KTM 1290. Zou bizar zijn om dat als tijdelijke oplossing te gebruiken.
En idd nogal duur.
En idd nogal duur.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: less is more...
hehe
Maar hij verkoopt dat dan aan mij binnen drie jaar, aan een spotprijske, als ik dat na een drietal testritten van een drietal dagen zou willen hebben.
Re: less is more...
RAKET!
En de laatste K serie niet populair? Raar vd K1200 en K1300 rijden er toch genoeg rond en de naakte broers....... take it or leave it maar zou er ni nee tegen zeggen. Eveneens Raketten op wielen!
Re: less is more...
Ik rij nu 3 jaar met ne K1300S en die is eigenlijk fiscaal afgeschreven en ik zou een andere moeten aanschaffen voor het fiscale luik ....
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )
Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )
Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
Re: less is more...
heb achterdemper 950 ooit laten reviseren
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot
Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot
Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt
KMK
Re: less is more...
't spook wrote: ↑24 Jul 2018 23:07 heb achterdemper 950 ooit laten reviseren
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot
Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt
achterdemper is vorige week ook opnieuw gereviseerd en ander veerkes in de voorvorkpoten, iets strakker hoop ik
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: less is more...
die staan 2dehands aan schoon prijs mij gedacht.... zat er vorige week nog naar te kijken...... is nog steeds een 'kwijl' moto
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: less is more...
less is terug more
eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km
no EeBieYes
no gierindiketer
no tracsjion controol
no wedder prootecsjion
no ziever
compleet origineel
zelfs de banden...
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen
don't you just love summer
eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km
no EeBieYes
no gierindiketer
no tracsjion controol
no wedder prootecsjion
no ziever
compleet origineel
zelfs de banden...
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen
don't you just love summer
KMK
Re: less is more...
te loet...robman wrote: ↑24 Jul 2018 17:43 Ik rij nu 3 jaar met ne K1300S en die is eigenlijk fiscaal afgeschreven en ik zou een andere moeten aanschaffen voor het fiscale luik ....
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )
Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
kemnenondagekocht
KMK
Re: less is more...
Proficiat met uwen aankoop.
nu nog een fotoke plaatsen zodat we uw nief gerief is kunnen bewonderen.
Honda Crosstourer VFR 1200X Dct (2.0)
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
Re: less is more...
gaat ni lukken
moet geresized worden, dan hostingsite...
ben da allemaal ni meer gewoon
Trooper, als ge de 950 verkoopt, laatietorenee
moet geresized worden, dan hostingsite...
ben da allemaal ni meer gewoon
Trooper, als ge de 950 verkoopt, laatietorenee
KMK
Re: less is more...
't spook wrote: ↑25 Jul 2018 15:15 less is terug more
eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km
no EeBieYes
no gierindiketer
no tracsjion controol
no wedder prootecsjion
no ziever
compleet origineel
zelfs de banden...
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen
don't you just love summer