Dan gaat ge nog wat mogen opleggen hoor, da's nog maar een paar jaarkes (twee, drie?) dat de CBR's van deze tijd circuit-ABS hebben. En daarmee wilt ge zéker niet vallen.
Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
Re: Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
Weet ik, maar een mens mag dromen he
En niet iedereen stoort zich aan die hoge kostprijs trouwens ...
Dat is een V4S
Re: Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
heeft 'em (of ze) er wat off road mee gedaan ?
't kontje staat precies ook wat paraplu of is dat de manier om het open te doen ?
't kontje staat precies ook wat paraplu of is dat de manier om het open te doen ?
Re: Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
Is in de eerste minuten van de eerste sessie van de baan gereden door iemand anders.
Re: Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
awel, azzek terug ne Katé-Em heb willekik gerust nekeer nen testsjaantiffik doenDrummer wrote: ↑25 Jul 2018 12:30
Ik heb nogthans al wel wat jaren schakelen op een motor achter de rug, alsook de nodige km's met een geschakelde moto.
Maar ik moet je toch op één puntje gelijk geven, voor sommige motorrijders is het dct systeem een veredelde scooter, zie maar naar de integra, die gebouwd is op het frame van de NC 750 X.
Maar eens je het systeem van de DCT goed kent rij je daar zoals ik nu ook best wel sportief mee, en schakel ik er lustig op los op momenten dat ik dat wil
Oh ja, ik kan ook met DCT Rap door den bocht
KMK
Re: Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
en over scooters... kom net terug uit italië
ni te doen hoe die met die dingen vliegen
kennen natuurlijk elken bocht van de ligurische kust maar toch...
heb er een paar zien staan...
die banden zagen eruit alsof ze net een GP gereden hadden
ni te doen hoe die met die dingen vliegen
kennen natuurlijk elken bocht van de ligurische kust maar toch...
heb er een paar zien staan...
die banden zagen eruit alsof ze net een GP gereden hadden
KMK
Re: Nooit gedacht... maar het is toch BMW GSA geworden....
Honda Sh300 was de vorige en voor je ego/imago moet je dat hier niet kopen. In Italië en andere landen en steden waar koning scooter heerst is het een ander paar mouwen. Wegligging van pakweg die SH300 is, eens het vertrouwen er is, eigenlijk ongelofelijk.
Remmen en gas geven en die gasten denken in het verkeer meer vooruit en anticiperen rapper.
Remmen en gas geven en die gasten denken in het verkeer meer vooruit en anticiperen rapper.