Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by den Bullet »

Niet 100% origineel.

De '73 had een elektronische toerenteller en dus geen aandrijfkabel op de beveldrive cover van de liggende cylinder.
En geen dubbele remschijven (merk laat ik nog buiten beschouwing wegens at random gebruik van Brembo/Lockheed/Scarab; idem voor de voorvork (Ceriani/Marzocchi).

En Muug: Appeltje wordt niet omgezet in valuta omdat ik dan moet vrezen of mijnen oudste mij wel laat verderleven ... :? :? :?

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Jopet »

Deze Victory's heb ik gespot toen ik in Aspen rond liep....
Jammer dat Polaris vorig jaar besloten heeft Victory op te doeken, het waren speciale modellekes 8-)

Image

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Wipr »

Zonde voor het merk Victory want effectief speciale modellen in het gamma. Gelukkig blijft Indian nog leven :thumbsup:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by duibhce Kaelann »

Wipr wrote: 11 Sep 2018 23:16Gelukkig blijft Indian nog leven :thumbsup:
Als het aan Doug Wothke en zijn collega's van de motorcycle cannonball ligt gaat het nog wel even duren voor Indian en andere klassieke merken dood zijn. :ricky: :shock:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Wipr »

duibhce Kaelann wrote: 12 Sep 2018 20:02
Wipr wrote: 11 Sep 2018 23:16Gelukkig blijft Indian nog leven :thumbsup:
Als het aan Doug Wothke en zijn collega's van de motorcycle cannonball ligt gaat het nog wel even duren voor Indian en andere klassieke merken dood zijn. :ricky: :shock:
Geweldig toch :)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Stefke »

De eigenaar reed voordien flintstonesgewijs met een ST1100. :roll: Parkeert ook altijd voor de poort terwijl er parkeerverbod geldig is vanwege doorgang hulpdiensten. :roll: Sukkelt ook altijd (5 meter op 5 minuten) achteruit om weg te geraken... :roll:
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat het toch jammer is dat men niet eerst leert deftig omgaan met een gewone moto ipv te proberen uitpakken met een wat specialer apparaat... ;)

Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Wipr »

Stefke wrote: 20 Sep 2018 00:22 De eigenaar reed voordien flintstonesgewijs met een ST1100. :roll: Parkeert ook altijd voor de poort terwijl er parkeerverbod geldig is vanwege doorgang hulpdiensten. :roll: Sukkelt ook altijd (5 meter op 5 minuten) achteruit om weg te geraken... :roll:
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat het toch jammer is dat men niet eerst leert deftig omgaan met een gewone moto ipv te proberen uitpakken met een wat specialer apparaat... ;)

Image
Zalige motor die NTX1300. Helaas geen verkoopssucces geworden blijkbaar.

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Marsman »

euhhh... moet dat geen CTX zijn???

:?: :?:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by zappa »

allee ik heb ook ne moto of 2 getrokken (ne foto hé) waarvan ik denk dat ge die niet al te veel ziet passeren (kan ook zijn omdat ze de rest van 't jaar in panne staan? :dontknow: ) Of misschien zijn dat wel veel voorkomende moto's omdat ik die niet ken, dus vergeef me dan..

Image

en dienen lawaai ducati

Image
sig nature

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by Raketman »

Den Honda is best zeldzaam te noemen, den Duc iets minder...
Nil volentibus arduum

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by zappa »

mensen die heel speciale vogels gaan fotograferen/observeren noemen ze een vogelaar :mrgreen:

Hoe heet dan iemand die speciale moto's op foto vast legt?
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 01 Oct 2018 20:28 mensen die heel speciale vogels gaan fotograferen/observeren noemen ze een vogelaar :mrgreen:

Hoe heet dan iemand die speciale moto's op foto vast legt?
Ne mottotrekker :?: :roll: :? :?: ;) :dontknow:

Gisteren gans toevallig tijdens een toerke rond de kerktoren in Veerle terecht gekomen op d' oldtimertreffen.
Daar stonden toch ook een stuk of wat apparaten die ik nog nooit gezien, of zelfs van gehoord had :o
guzzi.jpg
(771.5 KiB) Downloaded 956 times
china.jpg
(811.62 KiB) Downloaded 956 times
boss.jpg
(713.21 KiB) Downloaded 956 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Moto's die ge niet al te veel ziet passeren en waarvan ge foto's hebt getrokken

Post by OzzePaa »

De Saroléa heeft ook een toerke gereden met een aspirant-nieuwe-eigenaar ... redelijk rumoerig ding dadde :mrgreen: ;)
sarolea.jpg
(800.12 KiB) Downloaded 955 times
terrot.jpg
(853.77 KiB) Downloaded 955 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply