wow, eerst een hele reeks van races compleet gedomineerd door Bautista en Ducati met als resultaat een ogenschijnlijk onoverbrugbare voorsprong op de rest en nu, na etteljike crashes (en mogelijk een kwetsuur na dit weekend) is die grote voorsprong omgezet in een praktisch even grote achterstand op Rea
een à twee crashes van Bautista hadden de meeste wellicht wel ingecalculeerd maar zoveel na elkaar ?
ik volg dat kampioenschap maar vanop grote afstand maar blijkbaar heeft Ducati na de dominantie van de eerste races wijzigingen moeten aanbrengen om het niveau weer wat gelijker te maken
geen idee wat die wijzigingen zijn maar voor Bautista zijn die rampzalig uitgedraaid ; waarschijnlijk zit het nu in het koppeke van de Spanjaard niet meer helemaal goed en speelt dat even goed mee als de technische veranderingen aan z'n moto
WSBK 2019 : wat een ommekeer
Re: WSBK 2019 : wat een ommekeer
De Ducati's mogen zoveel toeren niet meer maken. Stel u voor.
Dus zijn ze trager. Dus probeert Bautista zichzelf en de moto te forceren. Dus valt hij.
Voor mij is dit competitievervalsing.
Als Ducati een rappere moto maakt moeten de andere fabrikanten maar harder hun best doen om ook een rappere te maken!
Maar neen, ze laten de rapste trager rijden.
Dus zijn ze trager. Dus probeert Bautista zichzelf en de moto te forceren. Dus valt hij.
Voor mij is dit competitievervalsing.
Als Ducati een rappere moto maakt moeten de andere fabrikanten maar harder hun best doen om ook een rappere te maken!
Maar neen, ze laten de rapste trager rijden.