Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Memmen, zagen, kreften en andere onderhoudende discussies over van die blikken dozen met teveel wielen
User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by den Bullet »

F M wrote: 27 Aug 2019 11:35
...

Eigenlijk zou ik graag weer een Ford Transit hebben. Of een VW Transporter, Renault Traffic of Mercedes Vito...
Ik ben alvast heel tevreden over de Trafic II 8-)

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Jopet »

F M wrote: 27 Aug 2019 11:38 Eigenlijk zou ik met een bus willen rijden... :oops:
Carriereswitch nodig?

https://jobs.delijn.be/jobs/public/#/vacature :ricky:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by F M »

Ja, dat spreekt me wel aan:
Bij De Lijn kijken we naar competenties en bieden we gelijke kansen aan iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid, etnische afkomst of nationaliteit.
:lol: :lol: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Blackbert »

F M wrote: 27 Aug 2019 13:35 Ja, dat spreekt me wel aan:
Bij De Lijn kijken we naar competenties en bieden we gelijke kansen aan iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid, etnische afkomst of nationaliteit.
:lol: :lol: :lol:
Met een PM aan een madam hier kom je nog meer te weten. Laat weten hoe groot de goesting nog is daarna. :lipsrsealed2:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by F M »

Neen, daar vraag ik niets meer aan. Na de vorige keer was mijn goesting volledig weg :twisted: :twisted: :twisted:

:lol: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Muug »

F M wrote: 27 Aug 2019 15:55 Neen, daar vraag ik niets meer aan. Na de vorige keer was mijn goesting volledig weg :twisted: :twisted: :twisted:

:lol: :lol:
Er is rijden met een bus...voor de Lijn, en rjiden met een bus.... voor reisorganisaties en andere instanties.
Dus, als rijden met een bus uw goesting is, dan zou ik dat toch durven overwegen.
Maar niet bij De Lijn. 8-)

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by zappa »

Blackbert wrote: 27 Aug 2019 15:36
F M wrote: 27 Aug 2019 13:35 Ja, dat spreekt me wel aan:

:lol: :lol: :lol:
Met een PM aan een madam hier kom je nog meer te weten. Laat weten hoe groot de goesting nog is daarna. :lipsrsealed2:
Na vandaag met de klimaatregeling (5° minder dan buitentemp.) ipv airco, de wegomleggingen voor ne rommelmarkt, waar al het verkeer in 2richting langs moet, en maar plaats is voor anderhalve auto. De groendienst hoeft ook dit jaar de bomen niet meer te snoeien. De warrom gij laat ? vragen, de bus blinden, de ik kan er nog tussens / de ik kan er nog veurres , ne drempel die bus moet remmen, daar kan ik er zeker nog voorbij- maar nee 't was remmen voor overstekende voetgangers op 't zebrapad gij kalf ! Kamikaze fietsers (in combinatie met busblindheid) de toi-toi 's, de middagpauze om 15u enz dat zal ongeveer vandaag zijn, hopen op morgen beter :mrgreen:

Trouwens Raket, ne rav 4 is tegenwoordig zo hybride, dat die amper nog een remork kan trekken, mocht dat de bedoeling zijn? :roll:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by zappa »

F M wrote: 27 Aug 2019 15:55 Neen, daar vraag ik niets meer aan. Na de vorige keer was mijn goesting volledig weg :twisted: :twisted: :twisted:

:lol: :lol:
dju bij mijn man "pakt" dat niet :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Stefke »

Ik ben wel blij met mijn oude bestelwagen VW. Hoogdak, lange versie en syncro. En een roetstoker die straks nergens meer binnen mag.
Eigenlijk wil ik niks anders meer dan zo'n model. Verhuisjes, containerpark, weekendjes weg, nee echt zo'n gewone auto is best wel een onbruikbaar ding... 8-) De VW T5 Multivan TSI 4Motion DSG van een vriendin is wel veel comfortabeler en biedt plaats aan 7 personen. Het is wel een hele rompslomp om het interieur te moduleren en het dak is niet hoog genoeg om een moto hoogpoter in te krijgen. De kostprijs van dat ding laten we dan nog even buiten beschouwing... :shock: :pillepalle:

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Raketman »

Ouwe diesels begin ik niet meer aan...gelijk ge zegt, nu zijn het enkel nog sommige steden waar ge niet meer inmoogt, binnenkort moogt ge daar nergens nog mee rijden. Tenzij ge u bont en blauw betaalt aan milieutaksen. Nee bedankt. Voor het prijsverschil in brandstof moet ge het ook al niet meer doen. Trouwens mijn madam moet veel korte ritjes doen, en dat heeft nen diesel niet al te graag.

We hebben al iets op't oog...

Hybride en remork trekken is trouwens ook al geen probleem meer.
Nil volentibus arduum

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Bij »

Als er 2 fietsen moeten in kunnen gaat ge met ne VW Caddy (en zeker de Maxi versie) uw probleem opgelost hebben.....
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Droopy »

En de combinatie tussen een camionette en een suv al overwogen : de monovolume. :whistling:

Rijdt en ziet er meer uit als een gewone wagen en heeft veel meer ruimte en koffer dan de gemiddelde suv. ;)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Muug »

Bij wrote: 28 Aug 2019 15:55 Als er 2 fietsen moeten in kunnen gaat ge met ne VW Caddy (en zeker de Maxi versie) uw probleem opgelost hebben.....
Ge kunt daar zelfs een kampeerwagen van maken 8-)

Image

Image

Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by zappa »

Raketman wrote: 27 Aug 2019 23:40

Hybride en remork trekken is trouwens ook al geen probleem meer.
Een zaterdags containerpark remorkje dat zal geen probleem zijn :mrgreen: , maar veel paarden-mensen kochten een RAV4 omdat die nog niet te groot was als een LC of een Hilux, en dat zullen nu toch wel redelijk wat minder werkpaardjes zijn die verkocht worden? :dontknow:

Ik persoonlijk vind VW zo betrouwbaar als toyota, eigen ervaring hé ;)
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Stefke »

zappa wrote: 28 Aug 2019 21:56 Ik persoonlijk vind VW zo betrouwbaar als...
en toen stond de mijne aan de kant... Onmogelijk om nog te schakelen naar 1 en met geluk in 2... :roll: Een onderdeel van een dikke 2 euro stuk en gedaan met rijden...Wel balen als ge 'm juist elke dag nodig hebt... :furious3:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Marsman »

zappa wrote: 28 Aug 2019 21:56 Ik persoonlijk vind VW zo betrouwbaar als toyota, eigen ervaring hé ;)
:lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by zappa »

o ow :? , wij hebben hier alleen automaten in de voertuigen zitten.
Nog geen probleem mee gehad, behalve dat ik meestal wat ruzie maak met die (VW automatische) versnellingsbak en de manier van doen, als je even afremt (aan een voorrang) voor je wilt afslaan en je geeft gas dan gebeurt er niks, dus geef ik nog meer gas en feller gas, en dan , ja dan schiet die nogal vooruit zenne, gierende bandjes in de bochten :lol: Op sport zetten dan reageert die vlotter en heb ik er geen woord verbale agressie meer voor nodig :mrgreen:
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by Stefke »

Stefke wrote: 04 Sep 2019 13:57 Een onderdeel van een dikke 2 euro stuk en gedaan met rijden...
en hup, het stuk vervangen, een half uur ferm sukkelen om het stuk op de as te persen. Ik wil niet weten wat dat aan werkuren bij een officiële dealer kost want vermoedelijk demonteren ze daar het geheel van schakelstangen.... :roll:

Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by zappa »

ziet er wel kwalitatief goeie plastiek uit :mrgreen:


Zouden ze in een garage niet gewoon ne volledig nieuwe versnellingsbak steken? :dontknow: :| :wall: :wall:
sig nature

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: Kruising tussen ne gezinsauto en nen bestelwagen gezocht

Post by 't spook »

als er 2 fietsen meemoeten rekske op den trekhaak en opgelost...
:? KMK :roll:

Post Reply