Vandaag eindelijk Gertruud verder beginnen aankleden
: koppelingsnemercilinder gemonteerd, DOT4 vervangen en ontlucht. Alles is blijkbaar in goeie volgorde weer in het koppelinghuis gesmeten, want den embrayage werkt perfect.
Nieuwe versnellings-sensor, Air-box en wat leidingskes, kabeltjes en stekkers weer op hun plaats gestoken en dan voorzichtig, zonder allerlei kabels te klemmen, haar achterwerk laten zakken en vastgezet.
Schetsplaten, achterdemper, Kat-box, injectors en startmotor er aangevezen en -gesloten.
Wel te lang zitten klooien met air-box aan te sluiten omdat ik een dikke maand geleden onbewust de luchtbuizen naar de carburateurs van kant verwisseld heb
Morgen nog wat kabels goedleggen en dan kunnen mudsling, achterwiel en -rem, valbaren, accu, zijpanels, tank, Bagster en zadel erop waarna een hopelijk vlekkeloos testritje weer eens bewijst dagge veel geld kunt uitsparen met wat te knutselen.
Kwestie van bezig te blijven, wacht vervolgens dan weer de ontmanteling van een wat ongelukkig gelande FJR na z'n dubbele salto eind vorig jaar ...
![joehoe :rayof:](./images/smilies/rayof.gif)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla