Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by Tom Thumper »

En toen vond ik Blackbert zijn smugmug pagina, een bron van melancholie. Ik denk dat hier vandaag niet meer al te veel gewerkt gaat worden.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Koeno
Posts: 3208
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by Koeno »

Tom Thumper wrote: 13 Apr 2021 13:16 En toen vond ik Blackbert zijn smugmug pagina, een bron van melancholie. Ik denk dat hier vandaag niet meer al te veel gewerkt gaat worden.
Volgende keer verzwijg je dit gewoon...
nu zit ik hier te watertanden :'(

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by F M »

Tom Thumper wrote: 13 Apr 2021 13:16 En toen vond ik Blackbert zijn smugmug pagina, een bron van melancholie. Ik denk dat hier vandaag niet meer al te veel gewerkt gaat worden.
:stupid:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by Muug »

Koeno wrote: 13 Apr 2021 13:29
Tom Thumper wrote: 13 Apr 2021 13:16 En toen vond ik Blackbert zijn smugmug pagina, een bron van melancholie. Ik denk dat hier vandaag niet meer al te veel gewerkt gaat worden.
Volgende keer verzwijg je dit gewoon...
nu zit ik hier te watertanden :'(
Tegen dat gij zou oud zijt als hem gaat ge ook wel zo'n foto's gemaakt hebben. :thumbsup:

Koeno
Posts: 3208
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by Koeno »

Ik twijfel eraan... Ik heb niet genoeg gelijkgezinden op dit moment... En alleen doe je zo'n dingen niet te vaak denk ik...
Ik vrees dus dat mijn gemiddeld vlaams veldbaantje mijn beste beleving zal zijn :p

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by Muug »

Koeno wrote: 13 Apr 2021 15:19 Ik twijfel eraan... Ik heb niet genoeg gelijkgezinden op dit moment... En alleen doe je zo'n dingen niet te vaak denk ik...
Ik vrees dus dat mijn gemiddeld vlaams veldbaantje mijn beste beleving zal zijn :p
Wie zoekt die vindt, ;)
en als gij altijd zo plots ende klaps alleen op uw lappen gaat, tja, dan gade vaneigens niemand vinden. ;) ;)

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by Blackbert »

Tom Thumper wrote: 13 Apr 2021 13:16 En toen vond ik Blackbert zijn smugmug pagina, een bron van melancholie. Ik denk dat hier vandaag niet meer al te veel gewerkt gaat worden.
:mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Waarom kijk ik toch naar zo'n filmkes

Post by OzzePaa »

F M wrote: 13 Apr 2021 11:16
Muug wrote: 12 Apr 2021 12:25 Image
Dat ziet er een intens gelukkige mens uit !
:mrgreen: :mrgreen:
Jaja, tis van toen da Muug muug is denk' ;) :mrgreen: :lol: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply