Boysnoize

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Boysnoize

Post by Boysnoize »

Goejedag allemaal;

Even mezelf snel voorstellen hier op t forum!
Ik kom uit Kluisbergen, ben 32, vrouw, twee kindjes (3/5) en ik heb vorig jaar m'n eerste motor gekocht.
Een Kawasaki vulcan 650.. leek me zwaar genoeg om mee te beginnen. En qua model echt helemaal wat ik zocht..
T enige wat ontbrak was een rijbewijs en heb dat dan ook snel gehaald.. (alhoewel snel relatief was in volle Corona)
Is voornamelijk voor woon-werkverkeer, omdat we op die manier een tweede auto konden wegdoen..
Heb nu een 5000km op 9 maand tijd en ben er meer dan tevreden van..
Heerlijk om rond te toeren, en m'n werk stopt nu ook direct opt werk in plaats van na de autorit naar huis..
Kan nu al zeggen dat die tweede auto hier nooit meer hoeft te komen.
Kijk er naar uit om nu ook meer en meer kilometers te maken, en met de vakantie die er aan komt zou dat toch zeker moeten lukken.
Rij voornamelijk alleen dus, al heb ik wel al een sissybar erop gezet voor de wederhelft..
Weet niet of jullie hier al foto's posten van jullie moto, maar ik zal het forum wel nog ontdekken..

Groet,
Boysnoize

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Boysnoize

Post by zappa »

Welkom !

Er zitten hier nog wel enkele moto-zotte-dames, die verschillende "disciplines" van het motorijden beoefenen, van racekonijntjes :mrgreen: tot wereldreizigsters en zoals in mijn geval, ook nog gebeten door de offroad kriebel :grin:

Een van mijn eerste moto's was een VTX met sisibar, heeeeel handig om grote aankopen mee te transporteren :thumbsup:

Alvast veel plezierige en veilige km's !
sig nature

Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Boysnoize

Post by Boysnoize »

:wall:
Dat zal mis overgekomen zijn en onduidelijk geschreven..
Ben wel degelijk een man maar trotse eigenaar van de vrouw in kwestie :laughing:

Excuses

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Boysnoize

Post by Muug »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk eens een nieuw lid op ons forum ! :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:
Goeiemorgen!
Welkom!
Wanneer zien we u in ons clublokaal?!
(aja, we hebben dat niet... :? )
We hebben eigenlijk geen topic waarin iedereen zijn "precious" post. Nog niemand hier is eigenlijk op dat idee gekomen denk ik. :whistling:

Struin maar eens rond op 't forum en als je denkt dat er topics ontbreken dan mag je ze zeker starten! :thumbsup:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Boysnoize

Post by Muug »

zappa wrote: 11 Jun 2021 08:48 ook nog gebeten door de offroad kriebel :grin:
En kriebelt dat nog zo wat, tegenwoordig? :?
Er rijden tegenwoordig meer politiemannen en Natuurpunt-riddres rond dan gewone enduristen, lijkt het soms... als ge op FB leest hoeveel er gecontroleerd en beboet wordt :?

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Boysnoize

Post by den Bullet »

Muug wrote: 11 Jun 2021 08:55
...

Eindelijk eens een nieuw lid op ons forum ! :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:

...
Ook weer dubbelzinnig (vooral na de precisering) hè, Polle :mrgreen:

Welkom aan 't Jongeslawijt! 8-)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Boysnoize

Post by Muug »

den Bullet wrote: 11 Jun 2021 09:00
Muug wrote: 11 Jun 2021 08:55
...

Eindelijk eens een nieuw lid op ons forum ! :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:

...
Ook weer dubbelzinnig (vooral na de precisering) hè, Polle :mrgreen:

Welkom aan 't Jongeslawijt! 8-)
Lol, gij moogt een Mexican Wave dubbelzinnig interpreteren Bullet (ik wist niet dat gij tot het overgevoelige, hypercorrecte kamp behoorde? :mrgreen: ), maar ik had wel degelijk meteen en correct begrepen dat het een man was ! :lol:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Boysnoize

Post by zappa »

Boysnoize wrote: 11 Jun 2021 08:55 :wall:
Dat zal mis overgekomen zijn en onduidelijk geschreven..
Ben wel degelijk een man maar trotse eigenaar van de vrouw in kwestie :laughing:

Excuses
:stars: :laughing: :ImaPoser: Ik zal opnieuw je post lezen, na koffie 3 , dat zal ook al een pak schelen :mrgreen:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Boysnoize

Post by zappa »

Muug wrote: 11 Jun 2021 08:57
zappa wrote: 11 Jun 2021 08:48 ook nog gebeten door de offroad kriebel :grin:
En kriebelt dat nog zo wat, tegenwoordig? :?
Er rijden tegenwoordig meer politiemannen en Natuurpunt-riddres rond dan gewone enduristen, lijkt het soms... als ge op FB leest hoeveel er gecontroleerd en beboet wordt :?
:bigcry: :bigcry: ik denk er zelfs aan om "baan"banden en of wielen te laten steken :cry:
sig nature

Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Boysnoize

Post by Boysnoize »

:grin:
Amai, wel een actief forum hier..
Alvast bedankt voor de reacties :rayof:
zappa wrote: 11 Jun 2021 09:23
Boysnoize wrote: 11 Jun 2021 08:55 :wall:
Dat zal mis overgekomen zijn en onduidelijk geschreven..
Ben wel degelijk een man maar trotse eigenaar van de vrouw in kwestie :laughing:

Excuses
:stars: :laughing: :ImaPoser: Ik zal opnieuw je post lezen, na koffie 3 , dat zal ook al een pak schelen :mrgreen:
Had het mss beter geschreven na mijn derde koffie :P

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Boysnoize

Post by Muug »

zappa wrote: 11 Jun 2021 09:25
Muug wrote: 11 Jun 2021 08:57
En kriebelt dat nog zo wat, tegenwoordig? :?
Er rijden tegenwoordig meer politiemannen en Natuurpunt-riddres rond dan gewone enduristen, lijkt het soms... als ge op FB leest hoeveel er gecontroleerd en beboet wordt :?
:bigcry: :bigcry: ik denk er zelfs aan om "baan"banden en of wielen te laten steken :cry:
Op mijn CRFke zitten nu "gewone" allroadbandjes, medium grof, om er inderdaad gewoon mee op de baan te kunnen rijden. :thumbsup: De meeste blubber is nu toch opgedroogd.

snail
Posts: 38
Joined: 03 Apr 2016 20:12

Re: Boysnoize

Post by snail »

Natuurlijk: ben 32 jaar, vrouw... dan ben je een man natuurlijk. :grin:
De meeste rukkers hier begonnen al te dagdromen :mrgreen: :mrgreen:

Boysnoize
Posts: 62
Joined: 11 Jun 2021 08:05
Location: Kluisbergen

Re: Boysnoize

Post by Boysnoize »

Boysnoize wrote: 11 Jun 2021 08:24
Rij voornamelijk alleen dus, al heb ik wel al een sissybar erop gezet voor de wederhelft..
Dat moet me dan nogal eentje een vrouw zijn met een vent die enkel achterop wil zitten. :laughing:

Maar khad het idd duidelijker kunnen maken..
Achteraf aanpassen leek me wat flauw voor de andere reacties..

Post Reply