De motor(rijders)groet

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: De motor(rijders)groet

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 25 Mar 2022 14:32 ...
En zelfs de middenvinger haal ik weinig boven, 1 keer per jaar ofzo maar dan moet het al erg zijn geweest. :ricky:
Ik nooit meer, sinds ik op de oprit van de Ring in Beersel langs rechts werd voorbijgescheurd door een iets grote sedanachtige vierwieler en die dan met de middenvinger omhoog op de Ring terug voorbij reed; enkele kilometers verder (na afrit S-P-Leeuw) sneed die mij de pas af (toch nog goeie remmen, die K100 ...).

Online
User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: De motor(rijders)groet

Post by Raketman »

Ik groet meestal nog vanuit een reflex van vroeger...het valt mij wel op dat er steeds minder en minder zijn die terug groeten. Behalve : jonge gasten op ne schakelbrommer die het de max vinden als ne "grote" motard groet, en zwaantjes (altijd grappig om hun verbazing te zien als ge die groet).

Wat mij wel stevig verbaasd heeft de laatste maanden, is dat ook Porsche-rijders elkaar steevast groeten :mrgreen: :mrgreen: . En terwijl ik maar in ne poor-mans-Porsche zit, krijg ik zonder uitzondering een groet van alles waar hetzelfde embleem ophangt. Gaande van een zeldzame 911, ne Panamera of nen hybride Carrera. Ja, consequent zijn ze wel die Porsche bestuurders :ugeek: :mrgreen: ...
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: De motor(rijders)groet

Post by Muug »

Hela, weet uw vrouw dat gij met haar auto rijdt? :shock:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: De motor(rijders)groet

Post by TuttoTerreno »

Heb vandaag alle motorrijders gegroet, behalve 1 harley steeds een wederkerig gebaar :grin:


Ik ben best veel motoren tegengekomen , zelfs ene op nen MV agusta F4

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: De motor(rijders)groet

Post by Stoffel »

Ik groet altijd... tenzij ze met blote handen rijden... :pillepalle:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

J2FK
Posts: 138
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: De motor(rijders)groet

Post by J2FK »

Raketman wrote: 25 Mar 2022 19:47 Wat mij wel stevig verbaasd heeft de laatste maanden, is dat ook Porsche-rijders elkaar steevast groeten :mrgreen: :mrgreen: .
Ff klein zegwegje nemen ivm dat groeten, maar treinbestuurders groeten elkaar ook. Als het donker is, wordt als groet de stuurcabineverlichting aangestoken.

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: De motor(rijders)groet

Post by Stefke »

J2FK wrote: 10 Apr 2022 22:50
Raketman wrote: 25 Mar 2022 19:47 Wat mij wel stevig verbaasd heeft de laatste maanden, is dat ook Porsche-rijders elkaar steevast groeten :mrgreen: :mrgreen: .
Ff klein zegwegje nemen ivm dat groeten, maar treinbestuurders groeten elkaar ook. Als het donker is, wordt als groet de stuurcabineverlichting aangestoken.
zo geraken we wel op een zijspoor... :mrgreen: :peepwall:

Koeno
Posts: 3207
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: De motor(rijders)groet

Post by Koeno »

Raketman wrote: 25 Mar 2022 19:47 Wat mij wel stevig verbaasd heeft de laatste maanden, is dat ook Porsche-rijders elkaar steevast groeten :mrgreen: :mrgreen: . En terwijl ik maar in ne poor-mans-Porsche zit, krijg ik zonder uitzondering een groet van alles waar hetzelfde embleem ophangt. Gaande van een zeldzame 911, ne Panamera of nen hybride Carrera. Ja, consequent zijn ze wel die Porsche bestuurders :ugeek: :mrgreen: ...
Mijn schoonbroer groet ook vrij consequent elke amerikaanse pickup die zijn pad kruist.
tenzij het een pimped out chromed out pussy wagon is... dan is hij wat terughoudend.

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: De motor(rijders)groet

Post by petervdc »

J2FK wrote: 10 Apr 2022 22:50 Ff klein zegwegje nemen ivm dat groeten, maar treinbestuurders groeten elkaar ook. Als het donker is, wordt als groet de stuurcabineverlichting aangestoken.
bus chauffeurs ook
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: De motor(rijders)groet

Post by F M »

Buschauffeurs van de Lijn zijn dan ook collega's
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply