Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

Tom Thumper wrote: 20 Feb 2021 11:08 Maar die vastgoeddossiers en doofpotten van hem hebben toch wel vele bussen Fibraise nodig voor die stank er af gaat. Heel eerlijk, net wat iedereen verwacht van een politieker. Maar ja, over de doden niks dan goed. De rijken in Knokke zijn er in elk geval rijker van geworden, en ja, die hebben dus ook massaal voor hem gestemd.
En na het lezen van dit artikel moest ik aan Tom Thumper zijn Febraise denken : https://www.demorgen.be/nieuws/op-deze- ... gle.com%2F :?

(en die schepen Demeyere uit het interview is toevallig Renault dealer hier en ... rara toevallig rijden de gemeentelijke diensten hier vooral met Renault bedrijfswagens die, om belangenvermenging te vermijden, worden onderhouden door Renault Brugge en, wat een toeval, wie is daar de eigenaar van? een zekere Demeyere... ) :roll:
Last edited by Droopy on 20 Jun 2022 20:33, edited 1 time in total.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by bompa »

Allee ben er terug :grin:, lang geleden dat ik zo een rustige avonden gehad heb :grin: maar heb de laptop dan toch maar terug boven gehaald en er is goed naar gekeken ,een andere batterij gehaald nog niks ,ik dacht 'k zal hem maar is goed opladen , maar het lamke brande niet :o dan maar een nieuwe oplaadkabel gaan kopen, en de laptop kwam terug tot leven :grin: tot zover mijn kennis van een laptop 8-)

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Mijn oude Triumph Sprint ST955 is in 2019 de deur uitgegaan naar een opkoper.
Hij zag er toen zo uit. Graag en veel mee gereden maar einde verhaal wegens veel te veel werk om goed rijdende te houden.
Image

Vandaag een advertentie gevonden en hij ziet er tegenwoordig zo uit... 8-)
Image

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stoffel »

Afgelopen dinsdag test de kleinste positief, hoge koorts tot 39,6’
Deze ochtend staan mijn vrouw en ik ziek op, mijn vrouw test positief met zelftest, ik negatief. Ik naar Leuven gebold voor pcr, net bericht gekregen, positief. Tja, je kan je zomer beter beginnen :furious3:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ja het is weer ferm aan het opkomen.
Twee zondagen geleden bezoeken we iemand, en dinsdag is die ziek.
Zaterdag ga ik naar de optieker, en drie dagen later is hij ook ziek.
Een buurvrouw ook.
Etc etc

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

Muug, zijt gij nen superverspreider? :p

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

waarom blijf ik thuis denkte? :twisted: :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stoffel »

Hier zijn we toch allemaal redelijk ziek, precies een goede griep….
Maar lang leve thuisleveringen…net olie en dergelijke online besteld, wordt woensdag geleverd. We mogen toch nergens heen, kan ik beter iets nuttig doen ;)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Het zijn drukke tijden en dus heb ik vorige maand 6500km extra op de teller gezet. Dat kruipt aardig in de kleren. Ik was dus heel blij dat vanmorgen mijn weekje verlof begon kwestie van wat op mijn plooien te komen. Helaas twee keer telefoon van 't werk vanmorgen om 10u en de derde keer neem ik op. Ik krijg de vraag waar ik zit en of ik nog van plan ben af te komen? Euhhhh nee want ik heb verlof!!!! Blijkt dat mijn verlof pas volgende week is en dat men al 2 uur op mij aan 't wachten is... :wall: :wall: :furious3: :furious3: :furious3: Dus toch maar gaan werken en pas om 21u20 terug thuis.... :wall: :wall: Nog efkes wachten dus tot vrijdag... :furious3:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by OzzePaa »

Tis dus precies inderdeed duidelijk tijd dagges congé pakt ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Een erg zuinige Polo Bluemotion 2008 die nu echt wel Brussel niet meer binnen mag wegens euro 4. Gaat dus in de verkoop en naar de keuring. Uiteraard afgekeurd. Probleem met een band en met de uitlaat. Oke, kan geen grote kost zijn. Okkaziebandjes als nieuw 50 euro op de kop getikt. Uitlaat; blijkt de roetfilter te zijn waar een probleem mee is. Zit tussen de motor en het schutbord. Prijs 600 euro en 2 uur werk... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Marsman »

Stefke wrote: 06 Jul 2022 23:07 Een erg zuinige Polo Bluemotion 2008 die nu echt wel Brussel niet meer binnen mag wegens euro 4. Gaat dus in de verkoop en naar de keuring. Uiteraard afgekeurd. Probleem met een band en met de uitlaat. Oke, kan geen grote kost zijn. Okkaziebandjes als nieuw 50 euro op de kop getikt. Uitlaat; blijkt de roetfilter te zijn waar een probleem mee is. Zit tussen de motor en het schutbord. Prijs 600 euro en 2 uur werk... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:
euhhh... ik betwijfel of daar al een roetfilter in zit want anders zou het geen euro4 zijn. Zou dat niet eerder de catalysator zijn die een beetje vol zit?
Gooi daar eens een productjeuhhh in die de catalysator proper brandt. Ge moogt dat gerust bij mij komen halen, ik heb er nog wel eentje op overschot. Ge kapt dat spul in uwe naftenbak, doet daar een beetje diesel bij zodat dat ietwat gemengd wordt en daarna ga je "uitroeten". Dat wil zeggen: motor deftig warmrijden en dan op een langer stukske baan waar ge een beetje kunt gassen in derde vites tegen het rood rijden. Zal vlug gedaan zijn met doempen..
Zo deden wij dat steevast als er naar de technische controle moest gereden worden. Nooit problemen mee gehad.
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Marsman wrote: 07 Jul 2022 18:23
Stefke wrote: 06 Jul 2022 23:07 Een erg zuinige Polo Bluemotion 2008 die nu echt wel Brussel niet meer binnen mag wegens euro 4. Gaat dus in de verkoop en naar de keuring. Uiteraard afgekeurd. Probleem met een band en met de uitlaat. Oke, kan geen grote kost zijn. Okkaziebandjes als nieuw 50 euro op de kop getikt. Uitlaat; blijkt de roetfilter te zijn waar een probleem mee is. Zit tussen de motor en het schutbord. Prijs 600 euro en 2 uur werk... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:
euhhh... ik betwijfel of daar al een roetfilter in zit want anders zou het geen euro4 zijn. Zou dat niet eerder de catalysator zijn die een beetje vol zit?
Gooi daar eens een productjeuhhh in die de catalysator proper brandt. Ge moogt dat gerust bij mij komen halen, ik heb er nog wel eentje op overschot. Ge kapt dat spul in uwe naftenbak, doet daar een beetje diesel bij zodat dat ietwat gemengd wordt en daarna ga je "uitroeten". Dat wil zeggen: motor deftig warmrijden en dan op een langer stukske baan waar ge een beetje kunt gassen in derde vites tegen het rood rijden. Zal vlug gedaan zijn met doempen..
Zo deden wij dat steevast als er naar de technische controle moest gereden worden. Nooit problemen mee gehad.
Jaja, die truk ken ik. Maar de roetfilterbuis is ergens gescheurd en moet daarom vervangen worden.
Ziet er zo uit het stuk dat moet vervangen worden.
Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by zappa »

Stefke wrote: 04 Jul 2022 22:28 Het zijn drukke tijden en dus heb ik vorige maand 6500km extra op de teller gezet. Dat kruipt aardig in de kleren. Ik was dus heel blij dat vanmorgen mijn weekje verlof begon kwestie van wat op mijn plooien te komen. Helaas twee keer telefoon van 't werk vanmorgen om 10u en de derde keer neem ik op. Ik krijg de vraag waar ik zit en of ik nog van plan ben af te komen? Euhhhh nee want ik heb verlof!!!! Blijkt dat mijn verlof pas volgende week is en dat men al 2 uur op mij aan 't wachten is... :wall: :wall: :furious3: :furious3: :furious3: Dus toch maar gaan werken en pas om 21u20 terug thuis.... :wall: :wall: Nog efkes wachten dus tot vrijdag... :furious3:
Goede keuze ! Volgende week temperaturen vanaf 30° uw plooien gaan vanzelf wegsmelten ;)
sig nature

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

Bij een poging tot installeren van de ingebouwde communicatie set in mijn 'nieuwe' helm......
een stukje te veel gedemonteerd dat ik er niet meer in krijg....

Nu zit ik dus met een gapend "gat" aan mijn helm... niet echt gezond nog veilig te noemen vrees ik...
heb mij al moeten inhouden om de helm niet kapot te tikken op de grond... :lipsrsealed2:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ow.
Morgen opnieuw proberen. Het zal wel lukken. :thumbsup:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

Muug wrote: 13 Jul 2022 10:13 Ow.
Morgen opnieuw proberen. Het zal wel lukken. :thumbsup:
Goed advies.
Vandaag ontdekt dat dat stuk er inderdaad anders in moest als ik aan het proberen was.
Moest gecombineerd worden met een ander stukje plastic, alles zit gemonteerd en communicatie set is nu aan't opladen... :peepwall:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Maar met wie gaat ge nu communiceren?

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by TuttoTerreno »

Muug wrote: 13 Jul 2022 13:08 Maar met wie gaat ge nu communiceren?
Met de GPS en met muziek streaming media?

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

et was e graptjen natuurlijk ;)

En met muziek en gps communiceer je trouwens niet echt. ;)

Locked