Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

den Bullet wrote: 30 Apr 2022 15:23 Volgende week wordt er in "De Wereld van Sofie" op Radio 1 een thema behandeld dat ik had aangegeven: werken na het pensioen.

Gisteren heeft de redactie daarvan me gebeld om een interview te houden in de uitzending, maar daar heb ik toch voor bedankt; spreken is niet mijn beste ding en al zeker niet met mijn nieuw vals gebit ... :oops:

Afin, ik heb mijn bijdrage gegeven :)
Vorige week ging het in een uitzending over dingen in je huis die je een bijnaam gaf.
'k Had de naam van onze vaatwasser "Marie" doorgegeven via de app, samen met wat uitleg.
Mijn gsm plakt niet aan mijn hand (zeker niet op het werk) dus had ik na de uitzending gezien dat ze me vroegen om dit live op de radio toe te lichten, daar ging mijn minute of fame. :lol:
den Bullet wrote: 30 Apr 2022 15:23 ...

En direct een hele week in op- en rondleiding; 's morgens beginnen rond zes uur. Werkplek: voornamelijk een Ford Focus break en voor de rest de gemeentehuizen in heel België waar ze me naartoe zullen sturen ;)
In elk gemeentehuis groot of klein zal er een bezoekje van den Bullet zijn. :grin: Succes ;)

User avatar
Stefke
Posts: 2942
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Joehaa, morgen vertrekken naar Chimay. Om daar weer een weekendje te genieten van ouwe knarren races. :ricky:
En tegelijk eens testen of de remkabels van ateljee500cc standhouden... :ricky:
Image

User avatar
den Bullet
Posts: 1484
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 13 Jul 2022 22:46 Joehaa, morgen vertrekken naar Chimay. Om daar weer een weekendje te genieten van ouwe knarren races. :ricky:
Wij vertrekken zaterdag. Camping achter de passerelle 8-)

User avatar
Stefke
Posts: 2942
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Stefke wrote: 06 Jul 2022 23:07 Een erg zuinige Polo Bluemotion 2008 die nu echt wel Brussel niet meer binnen mag wegens euro 4. Gaat dus in de verkoop en naar de keuring.
En hup die Polo eens schoongemaakt en er eens mee naar het werk gereden om een foutcode uit het geheugen te halen. En kijk, wat snelweg, wat secundair, nog wat stadsverkeer en een beetje opletten... En een gemiddeld verbruik voor vandaag... 8-)

Image
[/quote]

User avatar
Muug
Posts: 11867
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Geeft dat spel ne keer aan mij, die twee cijferkes rond de komma gaan rap van plaats gewisseld zijn! 8-)

Koeno
Posts: 3257
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

Voor de eerste keer ooit een echte knee down gedaan (zonder dat mijn volledige lijf nadien volgde :p )
Bij clubmot les gevolgd... Volgens instructeur was van in't beging de zit positie wel goed, maar toch wou het niet lukken.
En dan plots bij een 3 of 4 sessietjee, schraaaaap, schraaaaaaaaaaaaaap.

Training ging door op een parkeer terrein. Eerst een ovaaltje rijden rond 2 kegels.
Nadien effectief in cirkelkes rond 1 kegel draaien.

2de vitesse tegen ergens 30 a 35 peruur.
Bij mij lukte het enkel langs de linksee kant, rechts vond ik nooit dat ik stabiel genoeg ging (al zat het er volgens de rest van de groep niet ver af).

alleszins leuk dagje gehad.

User avatar
Muug
Posts: 11867
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Tof!!!!!

User avatar
Stefke
Posts: 2942
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

's nachts rijden, het blijft toch iets hebben. Lekker relax een slagske kunnen doorrijden. :rayof: Minder tot geen verkeer op de baan, wat idioten betreft hetzelfde... :rayof: :ricky:

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

https://stubru.be/lees/dit-zijn-de-9-fi ... hting-2023

De groep LeBlanc, de Brusselse Ket Daan en mijn West-Vlaamse zoon Ruben alias Woebn :grin:

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

https://stubru.be/lees/dit-zijn-de-9-fi ... hting-2023

De groep LeBlanc, de Brusselse Ket Daan en mijn West-Vlaamse zoon Ruben alias Woebn :grin:

https://youtu.be/kMMoAnlH2Z8

Die dreadlockman in het filmpje is dus mijn jongste. :? :grin: :grin:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by OzzePaa »

Not my kind of music :? maar desalniettemin goed ineengestoken filmke 8-) :thumbsup:
OzzenOudste is al sinds z'n 14de vastgeklonken aan de hard-heavy-metal-scene ...
nie dat ge dat aan 'm ziet, maar ook daar zal ik maar her en der eens zelf iets van op de draaitafel leggen :laughing:
Maar wààr issem nu juist BOOS over :?: ... of wacht : das den andere zekers :mrgreen: :mad:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2942
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Droopy wrote: 24 Jan 2023 13:28 mijn West-Vlaamse zoon Ruben alias Woebn :grin:
https://youtu.be/kMMoAnlH2Z8
Leuk! Maar heb je dan ook een Oost-Vlaamse zoon, of een Antwerpse? :dontknow: :peepwall:

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

Stefke wrote: 24 Jan 2023 22:39
Droopy wrote: 24 Jan 2023 13:28 mijn West-Vlaamse zoon Ruben alias Woebn :grin:
https://youtu.be/kMMoAnlH2Z8
Leuk! Maar heb je dan ook een Oost-Vlaamse zoon, of een Antwerpse? :dontknow: :peepwall:
:lol: :lol: :lol:

Neen hoor (denk ik :whistling: ) maar zo presenteren ze hun samenwerking voor dit liedje, als je hun promofilmpje bekijkt op de StuBru site is het wel duidelijk. ;)

User avatar
Stefke
Posts: 2942
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Héhé, twee dagen na elkaar kurkdroge wegen! Hoe tof is dat om nog eens strak bochten te nemen... 8-)

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Tom Twin »

Droopy wrote: 24 Jan 2023 13:28 https://stubru.be/lees/dit-zijn-de-9-fi ... hting-2023

De groep LeBlanc, de Brusselse Ket Daan en mijn West-Vlaamse zoon Ruben alias Woebn :grin:

https://youtu.be/kMMoAnlH2Z8

Die dreadlockman in het filmpje is dus mijn jongste. :? :grin: :grin:
Ze waren gisteren ook te horen in Abattoir Anvers. 8-)
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

Tom Twin wrote: 26 Jan 2023 11:39
Ze waren gisteren ook te horen in Abattoir Anvers. 8-)
Wist ik zelf niet, :thumbsup: da's zowat hun doelgroep dus mooi meegenomen extra reclame. (en leve de herbeluisterknop van StuBru) :)

User avatar
den Bullet
Posts: 1484
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Voor wie het nooit genoeg is.

Nieuw parfum!

User avatar
Muug
Posts: 11867
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Vandaag ne keer gekeken naar mijn congédagen en zitten tellen.
Na het vastleggen van een drietal gezinsuitstappen schieten er toch nog zes dagen over voor "andere". :rayof:
Misschien kan ik dan toch ne keer met een paar toffe zielen gaan sjezen met de moto. :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5100
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

Tja, ik heb de 5 hotels met eenpersoonskamer al geboekt voor mijn reis met Wim.

Niet dat wij onszelf als toffe zielen zien, natuurlijk...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11867
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een JUICHtopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

F M wrote: 09 Mar 2023 13:58 Tja, ik heb de 5 hotels met eenpersoonskamer al geboekt voor mijn reis met Wim.
Niet dat wij onszelf als toffe zielen zien, natuurlijk...
:lol:
Stel u voor :shock: :pillepalle:

Locked