Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stoffel »

Bwa, daar ist in de zomer een beetje te warm voor mij, en kwa veiligheid weet ik niet hoe het daar zit :whistling:
Ik neig meer naar Canada, zo de regio rond Montréal, een beetje het klimaat van hier… maar het zal bij een droom blijven ;)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Stoffel wrote: 18 Dec 2022 09:28 Bwa, daar ist in de zomer een beetje te warm voor mij, en kwa veiligheid weet ik niet hoe het daar zit :whistling:
Ik neig meer naar Canada, zo de regio rond Montréal, een beetje het klimaat van hier… maar het zal bij een droom blijven ;)
Binnen 15 jaar heb je er ferm spijt van, dat je niet vertrrokken bent.
Afin, wij hebben dat toch een beetje.
Maar we zouden eerder voor British Colombia of Nova Scotia gekozen hebben. Regio Montreal is niet zo boeiend, volgens wat we in 2010 gezien hebben.

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

gewoon eens exact proberen berekenen wat het zou kosten om okkaziewagen x of y in te schrijven is onbegonnen werk. :wall: :wall: BIV kan je berekenen maar je hebt natuurlijk niet alle parameters van wagens x of y, jaarlijkse verkeersbeasting is wel te vinden maar ik kan niet direct de fiscale pk van de wagen vinden... :wall: :wall: werkelijk cut zeg...

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ja, vroeger ook al geprobeerd. Er zijn geen tools waarmee ge absolute zekerheid hebt wat een auto u gaat kosten.
Maar misschien kan je eens polsen via bepaalde classic car kanalen? Dat zitten honderden en duizenden mensen die met zo'n berekeningen bezig zijn.

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

bleiten... want met spijt in het hart... heb ik naar alle waarschijnlijkheid net mijn gsa verkocht... :oops:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ja jong! :yikes:

Maar wacht toch efkes tot ge uw geld hebt.

En nu?????

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

De persoon zit ook op het gs-forum, zeker ben je pas als je geld hebt, maar hij komt zeer betrouwbaar over.

wat nu?

Wel, nu ik de lieveling gsa heeb kunnen verkopen... nu moeten de CB750 & CBR600 zich zorgen maken.
De gsa (zoals de cb750) heeft mij héél wat unieke momenten laten beleven (allraodrit noord frankrijk, alloadreis in IT, mijn eerste stappen offroad, in bochten gebied een KTM 1290 SD & soortgelijken losrijden).
Als die verkopen mij lukt (mentaal/emotioneel) dan euhm, jah, hebben die andere ook wel mogelijks een probleem ;-)

wat nu?
Afhankelijk hoe zot ik doe:
- zijspan?
- ouwe AT / Tenere / DR?
- GL1000?
- niks?

eerst de volgende stap, effectief verkopen :D

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Raketman »

Zelden zo gesukkeld om onderdelen te vinden voor een oldtimer...gelukkig dat het de mijne is en niet van ne klant, dus als leerproces kan het nog tellen :? . Krukaslagers die nog op tienden van millimeters gemaakt werden doen ze al niet meer sedert 1960. Idem voor vulringen voor diezelfde krukas. Het moment dat we zelf aan de slag gaan met lagerbrons en de draaibank komt steeds dichterbij.
Nil volentibus arduum

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Raketman wrote: 20 Dec 2022 21:24 Het moment dat we zelf aan de slag gaan met lagerbrons en de draaibank komt steeds dichterbij.
ik heb hier anders ook nog wel een adreske waar ze misschien wel kunnen helpen... 8-)

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Op zoek naar een economich stadswagentje onder de 5000 euro.... :roll: Dat netjes is en particulier aangeboden wordt en niet door een Rachid, mohamed, vladimir, illya, yousef of andere malafide halfslachtige marchand... :furious3:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Euronorm?

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 28 Dec 2022 21:20Euronorm?
Ahja, gelijk Jan, Charles, Gérard of Wolfgang :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

Stefke wrote: 28 Dec 2022 21:10 Op zoek naar een economich stadswagentje onder de 5000 euro.... :roll: Dat netjes is en particulier aangeboden wordt en niet door een Rachid, mohamed, vladimir, illya, yousef of andere malafide halfslachtige marchand... :furious3:
Dus eerder kopen van een onionseller dan van een marchand des tapis?

Gezien het eerste deel van uw annonce, denk ik toch dat ge deel 2 best bijstelt.
Fabrikanten vinden stadsautootjes niet meer de moeite, de 2dehandse zijn wreed duur geworden.
Misschien vind je in een LEZ-stad wel uw goesting, als 't gene euro6 moet zijn. Rachid en zo zijn ook wel particulier, daar.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Gewoon volhouden en de zoekertjes in de gaten houden. Er is altijd wel een oud madammeke of meneerke dat zijn karretje wegdoet omdat de ogen niet meer mee willen.

User avatar
PraatAdmin
Site Admin
Posts: 40
Joined: 02 Feb 2016 16:26

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by PraatAdmin »

Eind 2022, een goed moment om deze topic af te sluiten. De posts van '23 staan in de nieuwe topic. :thumbsup:

Locked