Jawadde
die kleine KTM kan zo precies nog veel verdragen ! Raw footage video van tracks in Lake District. Ruig en cool.
KTM 390 Adventure - tot veel in staat
Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat
Chris Birch maakt het zelfs nog gekker.
De plas vanaf 45" is precies toch wat dieper dan verwacht. But the KTM doesn't give a fuck.
De plas vanaf 45" is precies toch wat dieper dan verwacht. But the KTM doesn't give a fuck.
Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat
Kheb er niet mee gereden maar wel eens opgezeten/gestaan en..... die voelde vooral klein aan...
en bij de eerste bouwjaren stonden de stepjes wat naar voor gekanteld, maar dat is mogelijks aangepast op latere bouwjaren.
dacht ergens zelfs al spaakwielen gezien te hebben voor deze adventure?
Gaat muug nog een zot doen?
en bij de eerste bouwjaren stonden de stepjes wat naar voor gekanteld, maar dat is mogelijks aangepast op latere bouwjaren.
dacht ergens zelfs al spaakwielen gezien te hebben voor deze adventure?
Gaat muug nog een zot doen?
Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat
Wel........
Ik heb nochthans al zot genoeg gedaan de afgelopen twaalf maand
Toch maar eens een testritje organiseren. Ik ben een kleiner ventje dan u eh. En mijn vrouw is ook kleiner.
Ik heb nochthans al zot genoeg gedaan de afgelopen twaalf maand
Toch maar eens een testritje organiseren. Ik ben een kleiner ventje dan u eh. En mijn vrouw is ook kleiner.
Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat
Ben benieuwd wat er van die gietwielen nog overblijft... Maar de 390 is nu ook met spaakwielen leverbaar.
Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat
U vraagt wij draaien. Deze Fransen (neen, gij niet, FM) hebben de moto op een klein crosscircuit getest, met jumps tot 12 meter ver, op de gewone wielen, en naderhand blijken ze nog steeds schoon rond te zijn. De tester, een motocrosser, was zelfs lyrisch over het ABS, dat eigenlijk nooit onverwacht in actie schoot.
Re: KTM 390 Adventure - tot veel in staat
Vergelijking van de 390 met de Enfield Himalayan over verdomd ruig Brits terrein.
Verrassend hoe veelzijdig die "goedkope" moto's zijn.
Best grappig dat Indiërs het blijkbaar heel raar vinden van ons westerlingen dat wij gaan rechtstaan als het terrein wat te ruw wordt. Want zij gaan dan gewoon trager rijden en peddelen dan gewoon. En dat verklaart waarom de rechtop-positie van de Himalayan eigenlijk wel tegenvalt.
Langdradige test, maar ik heb 'm toch geheel uitgekeken (niet in één keer) vanwege de ruige pistes en beken die ze berijden.
Verrassend hoe veelzijdig die "goedkope" moto's zijn.
Best grappig dat Indiërs het blijkbaar heel raar vinden van ons westerlingen dat wij gaan rechtstaan als het terrein wat te ruw wordt. Want zij gaan dan gewoon trager rijden en peddelen dan gewoon. En dat verklaart waarom de rechtop-positie van de Himalayan eigenlijk wel tegenvalt.
Langdradige test, maar ik heb 'm toch geheel uitgekeken (niet in één keer) vanwege de ruige pistes en beken die ze berijden.