Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Jopet »

Ga je op een mooie zonnige warme een toertje gaan doen met een maat in het Brugse Ommeland.
We hebben beiden genoten van ons ritje en om te eindigen gaan we nog iets drinken op het terras van Hermanus in Brugge St-Kruis.
Dit zowat het enige café motorcafé in de buurt van Brugge.
Zichzelf omschrijven ze zich als "Motorcycle lifestyle store and coffeeshop, awesome gear, casual clothing and coffee black as oil!

Maar dan zit je daar op het terras te genieten van je lekkere frisse Ice Tea en dan vind de baas dat een goed plan om op dat moment de ruimingsdienst te laten komen, die zich volledig voor het terras zet om de beerputten te legen naast het terras.... :furious3:

Wel als je vlug je terras leeg wilt is dat een goed plan, we zijn dan ook niet blijven zitten en onmiddellijk vertrokken :dontknow:

Neen, dat gaat er niet in bij mij, dit zegt eigenlijk heel veel hoe een baas denkt over zijn cliënteel, niet dus...
Ik begrijp dat de putten moeten geleegd worden, maar je kan toch afspreken met de ruimingsdienst dat ze bvb 's morgens moeten komen net voor de zaak open zal gaan of wanneer de zaak net geopend is, m.a.w. wanneer er dus nog geen cliënteel is, maar toch niet in het midden van de dag wanneer er volk op het terras zit :thumbsdown:

Maar 'tjah wat moet de baas zich daar van aantrekken, hij weet toch dat hij de enigste in Brugge is met dit concept en dus niet echt concurrentie heeft :(
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by OzzePaa »

Schussboelie wrote: 16 Aug 2023 09:50 .........
Als er bij die 15 sites eentje bijzit die amper of slecht beveiligd is, dan vergroot je risico nog eens exponentieel.
Daartegenover staat dan een kluis, voor wie paswoordbeveiliging de core-business vormt, hun enige raison d'être.
Dat is toch een heel ander perspectief en benadering.

Als je overal hetzelfde paswoord gebruikt ben je maar zo veilig als de slechtst beveiligde site waar je een account hebt.
Ik maak me sterk dat een kluis een pák beter beveiligd is.
Da's convincing :!: Toch niet zomaar een verdienmodel op losse schroeven dus ;) :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

Jopet wrote: 16 Aug 2023 16:04 Ga je op een mooie zonnige warme een toertje gaan doen met een maat in het Brugse Ommeland.
We hebben beiden genoten van ons ritje en om te eindigen gaan we nog iets drinken op het terras van Hermanus in Brugge St-Kruis.
Dit zowat het enige café motorcafé in de buurt van Brugge.
Zichzelf omschrijven ze zich als "Motorcycle lifestyle store and coffeeshop, awesome gear, casual clothing and coffee black as oil!

Maar dan zit je daar op het terras te genieten van je lekkere frisse Ice Tea en dan vind de baas dat een goed plan om op dat moment de ruimingsdienst te laten komen, die zich volledig voor het terras zet om de beerputten te legen naast het terras.... :furious3:

Wel als je vlug je terras leeg wilt is dat een goed plan, we zijn dan ook niet blijven zitten en onmiddellijk vertrokken :dontknow:

Neen, dat gaat er niet in bij mij, dit zegt eigenlijk heel veel hoe een baas denkt over zijn cliënteel, niet dus...
Ik begrijp dat de putten moeten geleegd worden, maar je kan toch afspreken met de ruimingsdienst dat ze bvb 's morgens moeten komen net voor de zaak open zal gaan of wanneer de zaak net geopend is, m.a.w. wanneer er dus nog geen cliënteel is, maar toch niet in het midden van de dag wanneer er volk op het terras zit :thumbsdown:

Maar 'tjah wat moet de baas zich daar van aantrekken, hij weet toch dat hij de enigste in Brugge is met dit concept en dus niet echt concurrentie heeft :(
Je bent sterk in het uitdenken van een negatief georiënteerde hypothese, heb ik al gemerkt. ;)
Maar heb je het al eens gevraagd aan die man? Misschien had hij echt in de ochtend afgesproken maar had de vrachtwagen panne, of stond hij ergens geblokkeerd, of misschien was deze middag de enige moment dat die firma nog kon komen deze maand, of misschien was het om een of andere reden 1 voor 12 en moesten die mannen asap komen....
Ik wil maar zeggen, er kunnen legio goede redenen zijn waarom dat op dat moment gebeurde.

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Jopet »

Muug wrote: 16 Aug 2023 19:11 Je bent sterk in het uitdenken van een negatief georiënteerde hypothese, heb ik al gemerkt. ;)
Dat kan wel zijn Muug, maar helaas zie ik in deze actie geen enkele positieve gedachte, waarom, wel die man van de ruimingsdienst kwam daar achteruit aangereden, parkeerde voor het terras juist op de hoogte waar hij moest zijn om correct zijn leidingen te leggen naar de put en begon direct met zijn werk, zonder ook maar iemand van het personeel te spreken. M.a.w. iemand die duidelijk gewoon was daar te komen. Als die man dan toch zo gewoon was om daar te komen waarom lieten ze hem dan niet 3 dagen eerder komen, ze waren net weer open na verlof en hun putten liggen naast het terras en dus zelfs bereikbaar tijdens de sluitingsuren.
Mocht het een toevallig of uitzonderlijk probleem geweest zijn dan had die man zeker eerst iemand van het personeel gesproken, maar aangezien hij niemand aansprak inspireerde mij dat een negatief georiënteerde hypothese :?
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by den Bullet »

Jopet wrote: 17 Aug 2023 00:28
...
Neen, dat gaat er niet in bij mij, dit zegt eigenlijk heel veel hoe een baas denkt over zijn cliënteel, niet dus...
Ik ken den Andy al redelijk lang en weet heel goed waar zijn hart naar toe gaat.
Er gaat ongetwijfeld een (waarschijnlijk pijnlijke) gegronde reden zijn waarom het zo verlopen is ;)

User avatar
Schussboelie
Posts: 486
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Schussboelie »

Jopet wrote: 17 Aug 2023 00:28
Muug wrote: 16 Aug 2023 19:11 Je bent sterk in het uitdenken van een negatief georiënteerde hypothese, heb ik al gemerkt. ;)
Dat kan wel zijn Muug, maar helaas zie ik in deze actie geen enkele positieve gedachte, waarom, wel die man van de ruimingsdienst kwam daar achteruit aangereden, parkeerde voor het terras juist op de hoogte waar hij moest zijn om correct zijn leidingen te leggen naar de put en begon direct met zijn werk, zonder ook maar iemand van het personeel te spreken. M.a.w. iemand die duidelijk gewoon was daar te komen. Als die man dan toch zo gewoon was om daar te komen waarom lieten ze hem dan niet 3 dagen eerder komen, ze waren net weer open na verlof en hun putten liggen naast het terras en dus zelfs bereikbaar tijdens de sluitingsuren.
Mocht het een toevallig of uitzonderlijk probleem geweest zijn dan had die man zeker eerst iemand van het personeel gesproken, maar aangezien hij niemand aansprak inspireerde mij dat een negatief georiënteerde hypothese :?
Ik denk dat je heel zwaar overschat in hoeverre de uitbater van dat etablissement de agenda van zijn onderaannemers/leveranciers kan bepalen...
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by den Bullet »

den Bullet wrote: 17 Aug 2023 01:03 ...
Er gaat ongetwijfeld een (waarschijnlijk pijnlijke) gegronde reden zijn waarom het zo verlopen is ;)
En het was een uiterst dringende (en vrij dure) ingreep die nodig was om het cliënteel nog wat ontlastingsgenot te bieden.

Verstopping en buikloop zijn moeilijk te voorspellen en gaan meestal niet hand in hand ... :mrgreen:

geeromsandy
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2023 09:38

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by geeromsandy »

Goeiemorgen iedereen.
Ik ben Geeroms Andy, sinds 8 jaar fiere uitbater van Hermanus, die, voor wie het zich interesseert, al die jaren dag en nacht in z’n zaak heeft gewerkt, en daardoor zelfs m’n zo geliefde hobby en passie, motorrijden, nog zelden kan beoefenen. Maar daar heb ik zelf voor gekozen, daar gaan we niet over ‘bleiten’, ik kan geen ‘frisse ice-tea’ meer nuttigen op een terras, met mijn maten.
Al die jaren heb ik forums en andere pagina’s vermeden, omdat je nu eenmaal niet voor iedereen kan goeddoen, en omdat ik mij alleen maar zou storen aan reacties zoals deze. Het is een toepasselijke naam, ‘bleittopic’, en volgens mij heb ik de eer de grootste bleiter van allemaal te woord te staan.
Een goede vriend stuurde mij uw reactie, en ik kon niet anders dan een account aanmaken en reageren. Als ik het zo lees beweer jij dat ik mijn klanten niet belangrijk vind. Ik maak er vooral uit op dat jij je zelf belangrijker vindt dan al mijn andere klanten. Klanten die wel nadenken vooraleer ze spreken, of achter iemands gat snel als een internetheld iemand zwartmaken. Denk jij nu werkelijk dat dit een routineklus was? Dat wij ervoor kiezen om op een zonnige dag een ruimdienst te laten komen? Daarvoor 300€ betalen? Denk jij nu werkelijk dat wij zelf kunnen beslissen wanneer de ruimdienst komt? We waren al blij dat het niet tijdens het avondservice was. Is er nu werkelijk geen greintje verstand in je kop die denkt..’misschien is er wel een zware verstopping’, ‘misschien als ze dit niet doen kan er niemand meer naar het toilet’. Dat zal op dat moment niet jouw probleem geweest zijn, jij moest niet naar het toilet, nee, jij wou enkel genieten van je frisse ice-tea.
Mijn collega Shauni heeft zich aan elke tafel geëxcuseerd, maar daar lees ik jammer genoeg niets over.
Stuur mij een email op info@hermanusbruges.be en vermeld je volledige naam en rekeningnummer, en ik ga je met plezier je ice-tea terugbetalen.
En ik hoop oprecht dat je een leuker terras vindt volgende keer, en dat het toilet niet verstopt is daar.
Ik ga werken nu, ik heb geen tijd om te bleiten. Ik ga dus ook niet meer verder reageren, je schrijft maar wat je wil, laat je volledig gaan. Maar denk eens na in de toekomst voor je iets neerpent, en sta er eens bij stil dat niet geverifieerde reacties zoals die van jou iemands harde werk schade kunnen berokkenen.

Nog een fijne dag allemaal
Geeroms Andy
Hermanus
Ga je op een mooie zonnige warme een toertje gaan doen met een maat in het Brugse Ommeland.
We hebben beiden genoten van ons ritje en om te eindigen gaan we nog iets drinken op het terras van Hermanus in Brugge St-Kruis.
Dit zowat het enige café motorcafé in de buurt van Brugge.
Zichzelf omschrijven ze zich als "Motorcycle lifestyle store and coffeeshop, awesome gear, casual clothing and coffee black as oil!

Maar dan zit je daar op het terras te genieten van je lekkere frisse Ice Tea en dan vind de baas dat een goed plan om op dat moment de ruimingsdienst te laten komen, die zich volledig voor het terras zet om de beerputten te legen naast het terras.... :furious3:

Wel als je vlug je terras leeg wilt is dat een goed plan, we zijn dan ook niet blijven zitten en onmiddellijk vertrokken :dontknow:

Neen, dat gaat er niet in bij mij, dit zegt eigenlijk heel veel hoe een baas denkt over zijn cliënteel, niet dus...
Ik begrijp dat de putten moeten geleegd worden, maar je kan toch afspreken met de ruimingsdienst dat ze bvb 's morgens moeten komen net voor de zaak open zal gaan of wanneer de zaak net geopend is, m.a.w. wanneer er dus nog geen cliënteel is, maar toch niet in het midden van de dag wanneer er volk op het terras zit :thumbsdown:

Maar 'tjah wat moet de baas zich daar van aantrekken, hij weet toch dat hij de enigste in Brugge is met dit concept en dus niet echt concurrentie heeft :(

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

:krabje:
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.

Ehm, Bullet, kan je de uitbater zeggen dat het hier een heel, héél klein forumpje gaat en dat hij dus niet moet vrezen dat hij door dit voorval minder klanten gaat hebben. En dat hij het vooral niet aan zijn hart moet laten komen.

geeromsandy
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2023 09:38

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by geeromsandy »

Jopet wrote: 16 Aug 2023 16:04 Ga je op een mooie zonnige warme een toertje gaan doen met een maat in het Brugse Ommeland.
We hebben beiden genoten van ons ritje en om te eindigen gaan we nog iets drinken op het terras van Hermanus in Brugge St-Kruis.
Dit zowat het enige café motorcafé in de buurt van Brugge.
Zichzelf omschrijven ze zich als "Motorcycle lifestyle store and coffeeshop, awesome gear, casual clothing and coffee black as oil!

Maar dan zit je daar op het terras te genieten van je lekkere frisse Ice Tea en dan vind de baas dat een goed plan om op dat moment de ruimingsdienst te laten komen, die zich volledig voor het terras zet om de beerputten te legen naast het terras.... :furious3:

Wel als je vlug je terras leeg wilt is dat een goed plan, we zijn dan ook niet blijven zitten en onmiddellijk vertrokken :dontknow:

Neen, dat gaat er niet in bij mij, dit zegt eigenlijk heel veel hoe een baas denkt over zijn cliënteel, niet dus...
Ik begrijp dat de putten moeten geleegd worden, maar je kan toch afspreken met de ruimingsdienst dat ze bvb 's morgens moeten komen net voor de zaak open zal gaan of wanneer de zaak net geopend is, m.a.w. wanneer er dus nog geen cliënteel is, maar toch niet in het midden van de dag wanneer er volk op het terras zit :thumbsdown:

Maar 'tjah wat moet de baas zich daar van aantrekken, hij weet toch dat hij de enigste in Brugge is met dit concept en dus niet echt concurrentie heeft :(
Goeiemorgen iedereen.
Ik ben Geeroms Andy, sinds 8 jaar fiere uitbater van Hermanus, die, voor wie het zich interesseert, al die jaren dag en nacht in z’n zaak heeft gewerkt, en daardoor zelfs m’n zo geliefde hobby en passie, motorrijden, nog zelden kan beoefenen. Maar daar heb ik zelf voor gekozen, daar gaan we niet over ‘bleiten’, ik kan geen ‘frisse ice-tea’ meer nuttigen op een terras, met mijn maten.
Al die jaren heb ik forums en andere pagina’s vermeden, omdat je nu eenmaal niet voor iedereen kan goeddoen, en omdat ik mij alleen maar zou storen aan reacties zoals deze. Het is een toepasselijke naam, ‘bleittopic’, en volgens mij heb ik de eer de grootste bleiter van allemaal te woord te staan.
Een goede vriend stuurde mij uw reactie, en ik kon niet anders dan een account aanmaken en reageren. Als ik het zo lees beweer jij dat ik mijn klanten niet belangrijk vind. Ik maak er vooral uit op dat jij je zelf belangrijker vindt dan al mijn andere klanten. Klanten die wel nadenken vooraleer ze spreken, of achter iemands gat snel als een internetheld iemand zwartmaken. Denk jij nu werkelijk dat dit een routineklus was? Dat wij ervoor kiezen om op een zonnige dag een ruimdienst te laten komen? Daarvoor 300€ betalen? Denk jij nu werkelijk dat wij zelf kunnen beslissen wanneer de ruimdienst komt? We waren al blij dat het niet tijdens het avondservice was. Is er nu werkelijk geen greintje verstand in je kop die denkt..’misschien is er wel een zware verstopping’, ‘misschien als ze dit niet doen kan er niemand meer naar het toilet’. Dat zal op dat moment niet jouw probleem geweest zijn, jij moest niet naar het toilet, nee, jij wou enkel genieten van je frisse ice-tea.
Mijn collega Shauni heeft zich aan elke tafel geëxcuseerd, maar daar lees ik jammer genoeg niets over.
Stuur mij een email op info@hermanusbruges.be en vermeld je volledige naam en rekeningnummer, en ik ga je met plezier je ice-tea terugbetalen.
En ik hoop oprecht dat je een leuker terras vindt volgende keer, en dat het toilet niet verstopt is daar.
Ik ga werken nu, ik heb geen tijd om te bleiten. Ik ga dus ook niet meer verder reageren, je schrijft maar wat je wil, laat je volledig gaan. Maar denk eens na in de toekomst voor je iets neerpent, en sta er eens bij stil dat niet geverifieerde reacties zoals die van jou iemands harde werk schade kunnen berokkenen.

Nog een fijne dag allemaal
Geeroms Andy
Hermanus

geeromsandy
Posts: 3
Joined: 17 Aug 2023 09:38

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by geeromsandy »

Muug wrote: 17 Aug 2023 10:23 :krabje:
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.

Ehm, Bullet, kan je de uitbater zeggen dat het hier een heel, héél klein forumpje gaat en dat hij dus niet moet vrezen dat hij door dit voorval minder klanten gaat hebben. En dat hij het vooral niet aan zijn hart moet laten komen.
Als dit voorval er heeft voor gezorgd dat die persoon niet meer komt ga ik daar geen seconde van wakker liggen. Het zijn niet dat type personen waarvoor mensen een zaak beginnen. Integendeel, het zijn net zo’n mensen die ervoor zorgen dat jonge gasten niks meer opstarten, of dat anderen, die al jaren bezig zijn, de moed in hun schoenen zakt. Voor zo’n mensen is het nooit goed genoeg, commentaar op alles. Was het niet de ruimdienst was het wel iets anders geweest om over te bleiten. Zichzelf boven alles stellen, zich aan alles ergeren, en dan onder een nickname hun frustraties uiten. De ziekte van deze tijd.

User avatar
Schussboelie
Posts: 486
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Schussboelie »

Muug wrote: 17 Aug 2023 10:23 :krabje:
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.
Ik kan den Andy in ieder geval geen ongelijk geven. :dontknow:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Jopet »

geeromsandy wrote: 17 Aug 2023 10:33
Muug wrote: 17 Aug 2023 10:23 :krabje:
Dat was nu ook weer niet de bedoeling.

Ehm, Bullet, kan je de uitbater zeggen dat het hier een heel, héél klein forumpje gaat en dat hij dus niet moet vrezen dat hij door dit voorval minder klanten gaat hebben. En dat hij het vooral niet aan zijn hart moet laten komen.
Als dit voorval er heeft voor gezorgd dat die persoon niet meer komt ga ik daar geen seconde van wakker liggen. Het zijn niet dat type personen waarvoor mensen een zaak beginnen. Integendeel, het zijn net zo’n mensen die ervoor zorgen dat jonge gasten niks meer opstarten, of dat anderen, die al jaren bezig zijn, de moed in hun schoenen zakt. Voor zo’n mensen is het nooit goed genoeg, commentaar op alles. Was het niet de ruimdienst was het wel iets anders geweest om over te bleiten. Zichzelf boven alles stellen, zich aan alles ergeren, en dan onder een nickname hun frustraties uiten. De ziekte van deze tijd.
Tjah Andy, de ene kan wat kritiek verdragen de andere niet....

Klant is niet altijd koning dat besef ik ook wel, maar dit is een bleittopic waar we af en toe onze frustraties van ons af kunnen schudden, had ik echt anoniem willen jullie zaak kwaad aandoen dan had ik dit wel gedaan op Google Review of Tripadvisor of andere platforms, dit heb ik niet gedaan, ik zit ook op andere grotere forums en FB pagina's en daar heb ik het ook niet gedaan, enkel hier op dit forum omdat we van Muug hier af en toe eens mogen bleiten, wat ik ook gedaan heb dus.
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Schussboelie
Posts: 486
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Schussboelie »

Ge moogt bleiten hoor, zoveel als je wilt. :thumbsup:

Waar ik het wat moeilijk mee heb, en waarom ik Andy ook geen ongelijk gaf, is een redelijk algemene tendens op fora maar ook irl om achter alles wat tegen valt of voor een individu negatief uitvalt, intentie te zoeken.
Alsof iemand bewust keuzes maakt om jou te treiteren of tekort te doen.
Daar wordt dan dikwijls nog een schepje bovenop gedaan door de vermeende dader bij extrapolatie nog allerlei andere zonden toe te dichten.
Zie ook toeristen op Tenerife die op HLN.be beginnen bleiten omdat hun reisorganisatie hen niet contacteert terwijl ze eigenlijk 30km van de bosbranden zitten.
Dat soort gecalimero getuigt van een eerder egocentrische wereldblik en een tekort aan empathie.

In dit geval had je dus gewoon kunnen bleiten dat je Ice-Tea niet zo lekker smaakte als verhoopt omdat er een strontkar langszij kwam.
Dat is inderdaad heel erg jammer en daar mag je terecht over bleiten.
Vervolgens insinueren dat de uitbater bewust dat moment gekozen heeft en daar dan uit besluiten dat hij zijn klanten niet belangrijker vindt, lijkt me een stap te ver en een beetje kortzichtig. :dontknow:


Vwalla, ik heb ook nog eens kunnen bleiten! ;)
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

Dankzij deze bleittopic zijn er irl minder vechtpartijen en bomaanslagen. :thumbsup:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

Miljaarde toch.... nog maar 1000km met de KTM gereden van 't jaar :(

User avatar
Schussboelie
Posts: 486
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Schussboelie »

Muug wrote: 23 Aug 2023 10:28 Miljaarde toch.... nog maar 1000km met de KTM gereden van 't jaar :(
Dat is al 600km meer dan mij en ik heb er twee! :cry:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Muug »

Schussboelie wrote: 23 Aug 2023 10:31
Muug wrote: 23 Aug 2023 10:28 Miljaarde toch.... nog maar 1000km met de KTM gereden van 't jaar :(
Dat is al 600km meer dan mij en ik heb er twee! :cry:
De BMW heeft er al een paar duizend natuurlijk, van een Eifelweekend in mei.

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by petervdc »

Muug wrote: 23 Aug 2023 10:28 Miljaarde toch.... nog maar 1000km met de KTM gereden van 't jaar :(
.
Idem.
Daarom vertrek ik zaterdag voor 2 weken richting Italie
Hopelijk ligt de STelvio daar nog...
En t gardameer bvb
Keep going

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023

Post by Jopet »

petervdc wrote: 23 Aug 2023 12:17
Muug wrote: 23 Aug 2023 10:28 Miljaarde toch.... nog maar 1000km met de KTM gereden van 't jaar :(
.
Idem.
Daarom vertrek ik zaterdag voor 2 weken richting Italie
Hopelijk ligt de STelvio daar nog...
En t gardameer bvb
En ik nog maar 600km met m'n nieuwe Honda NT1100 :mrgreen:
Peter laat je weten of die er nog ligt, wij vertrekken op 09/09 in die richting :rayof:
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Locked