Superieur ondergoed

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Schussboelie
Posts: 485
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Superieur ondergoed

Post by Schussboelie »

Voor mij heeft onderkleding een dubbele functie.
Ik gebruik(te) dat op de motor maar ook bij het skiën.
Ik was er ook van in het begin bij met de Icebreaker hype maar ik ben daar wel wat van afgestapt.
De kwaliteit van de ritsen is ondermaats en één van de twee truitjes (helaas dat met de nog werkende rits) stinkt na een halve dag precies alsof ik het al een week ononderbroken aanheb, ongeacht hoeveel wasbeurten het intussen ondergaan heeft...

Voorlopig voel ik me beter met synthetisch spul van Mammut en Salewa.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Superieur ondergoed

Post by F M »

Schussboelie wrote: 22 Nov 2023 10:38 ... één van de twee truitjes (helaas dat met de nog werkende rits) stinkt na een halve dag precies alsof ik het al een week ononderbroken aanheb, ongeacht hoeveel wasbeurten het intussen ondergaan heeft...
Dat was net hetzelfde bij mijn veel te dure Merino t-shirt.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Superieur ondergoed

Post by Raketman »

Ik gebruik momenteel de thermische broeken van Held. Een versie voor de zomer en eentje voor de winter. Ben ik gewoon content van. Vroeger had ik alleen Kata thermisch ondergoed, wat echt wel top was. Maar dat is eigenlijk volledig van de markt verdwenen...
Nil volentibus arduum

kata
Posts: 1
Joined: 04 Dec 2023 16:54

Re: Superieur ondergoed

Post by kata »

Raketman wrote: 23 Nov 2023 21:03 Ik gebruik momenteel de thermische broeken van Held. Een versie voor de zomer en eentje voor de winter. Ben ik gewoon content van. Vroeger had ik alleen Kata thermisch ondergoed, wat echt wel top was. Maar dat is eigenlijk volledig van de markt verdwenen...
Kata thermisch ondergoed is nog steeds beschikbaar. Af en toe is er een uitverkoop van de resterende stock. Binnenkort zal er ook een webshop te vinden zijn.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Superieur ondergoed

Post by Raketman »

WOW heftig , de eerste keer dat ik een rechtstreeks antwoord krijg van ondergoed !

:mrgreen: :mrgreen:

Gelieve gerust een linkje te posten als daar meer van geweten is...
Nil volentibus arduum

Online
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Superieur ondergoed

Post by Muug »

Raketman wrote: 08 Dec 2023 18:34 WOW heftig , de eerste keer dat ik een rechtstreeks antwoord krijg van ondergoed !

:mrgreen: :mrgreen:
Dat is hier een magisch-realistisch forum :w00t:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Superieur ondergoed

Post by zappa »

Raketman wrote: 08 Dec 2023 18:34 WOW heftig , de eerste keer dat ik een rechtstreeks antwoord krijg van ondergoed !

:mrgreen: :mrgreen:

Gelieve gerust een linkje te posten als daar meer van geweten is...

:shock: :shock: :shock: ik zou dat ondergoed toch, uitvoorzorg, in 't wasmachien wassen op een delicaat programmaatje, voor ge 't weet krijg je 't aan de telefoon met klachten :?
sig nature

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Superieur ondergoed

Post by TuttoTerreno »

zappa wrote: 09 Dec 2023 22:10
Raketman wrote: 08 Dec 2023 18:34 WOW heftig , de eerste keer dat ik een rechtstreeks antwoord krijg van ondergoed !

:mrgreen: :mrgreen:

Gelieve gerust een linkje te posten als daar meer van geweten is...

:shock: :shock: :shock: ik zou dat ondergoed toch, uitvoorzorg, in 't wasmachien wassen op een delicaat programmaatje, voor ge 't weet krijg je 't aan de telefoon met klachten :?
Altijd goed naar het etiket luisteren!!!

Post Reply