** This is the end **
Van de wat ik kan doen aan de restauratie toch.
Ik kreeg van een goede vriend en voormalig M&T forum lid CVke een goede tip.
Waar het lekte had ik nieuwe schroefdraad gestoken.
Hij zei me op een gegeven moment, volgens mij moet er onderaan geen schroefdraad zitten en moet die schroef dat deksel gewoon aantrekken door in de laag erboven te pakken.
Ik dus vandaag de schroefdraad er terug uit, het oliedeksel er terug op, olie er terug op. Motor gestart .... geen lek!!!
Dan heb ik alle kuipdelen weer gemonteerd, mijn garage opgeruimd, want op zo'n kleine maand ligt er toch wel wat aan materiaal
En kijk, staat ze er niet schoon bij te blinken?
De kliefde tussen ons is nog lang niet over.
Nog een klein stress momentje toen ze hier buiten stond nog eens gestart. Ik zet haar in eerste en ... de motor stopt ermee. Wat???
Nog eens proberen, hetzelfde. Oh nee, het zal toch niet zijn ...
Ik stap terug af en zie .... Dat ze nog op haar pootje stond
Nog eens geprobeerd en ja hoor, ze blijft mooi spinnen als ik in versnelling ga, als die zijpoot maar ingeklapt is
Nog op mijn ToDo lijst:
[*]Verzekering afsluiten, die waar ik mijn auto verzekerd heb is wel heel duur ...
[*]Nieuwe kleding kopen, die ik nog heb is een paar maten te groot intussen, nieuwe helm zal ook wel nodig zijn
[*]Nieuwe banden laten steken
[*]Remmen laten nakijken
Volgende update in een ander draadje als ik weer op de baan ben met deze schoonheid.
Rest mj alleen nog om iedereen die hier advies heeft gegeven en mij heeft geholpen en/of gesteund, hartelijk te danken.
Het is weer eens een bewijs dat motorijders elkaar steunen.