Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ik ben jaloers op wie weinig slaap nodig heeft! Ben ik de enige of zijn er nog die gemerkt hebben dat wipr en Raketman steeds midden in nacht posten? Tegen dan zit ik al aan mijn tweede of derde diepe slaap :lipsrsealed2: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

User avatar
Raketman
Posts: 1266
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Raketman »

Ik ben altijd nen nighthawk geweest zenne...maar tegenwoordig nog meer dan anders. Veel te veel om over na te denken.

Al minstens één weekend met de madam en de moto's in het water, mijne zoon zijn europees kampioenschap in Spanje hangt er ook al aan, planning op het werk totaal onduidelijk...

:|
Nil volentibus arduum

User avatar
den Bullet
Posts: 1485
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Muug wrote: 22 Mar 2020 07:53 Ik ben jaloers op wie weinig slaap nodig heeft!

...
Ik heb alleen veel slaap nodig als ik 's avonds voor den televies zit/lig :?

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

den Bullet wrote: 23 Mar 2020 09:09 Ik heb alleen veel slaap nodig als ik 's avonds voor den televies zit/lig :?
:lol: :lol: :lol:
Same here :P


O ja, en 's morgens als ik moet opstaan... :whistling:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

F M wrote: 23 Mar 2020 09:41
den Bullet wrote: 23 Mar 2020 09:09 Ik heb alleen veel slaap nodig als ik 's avonds voor den televies zit/lig :?
:lol: :lol: :lol:
Same here :P
O ja, en 's morgens als ik moet opstaan... :whistling:
Ja hier ook! :dontknow:

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Raketman wrote: 23 Mar 2020 02:36 Ik ben altijd nen nighthawk geweest zenne...maar tegenwoordig nog meer dan anders. Veel te veel om over na te denken.
Ja, wel, en hier in Europa zitten we nog safe. In Amerika zouden ze u al gewoon ontslaan hebben!

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

En denk dan eens na over de situatie in Afrika en Zuid-Amerika. Hoe moeten ze daar ermee omgaan ? :cry:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

F M wrote: 23 Mar 2020 15:31 En denk dan eens na over de situatie in Afrika en Zuid-Amerika. Hoe moeten ze daar ermee omgaan ? :cry:
Geen idee, daar horen we niks van. Zoals steeds. We kijken in Europa enkel naar wat er in het Noordelijk Halfrond gebeurt blijkbaar. :dontknow:

User avatar
Stefke
Posts: 2947
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Raketman wrote: 22 Mar 2020 00:37 Mijn volgend idee ging idd zijn om uw rempomp eens te bezien :whistling: ...
Weinig aan te zien, lekte ook niet. Zuiger is er uit, netjes soepele rubbers... :dontknow:
Image

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Marsman »

den Bullet wrote: 23 Mar 2020 09:09
Muug wrote: 22 Mar 2020 07:53 Ik ben jaloers op wie weinig slaap nodig heeft!

...
Ik heb alleen veel slaap nodig als ik 's avonds voor den televies zit/lig :?
dat is niet slapen, dat is rijden zonder licht

:mrgreen: :mrgreen:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
den Bullet
Posts: 1485
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Marsman wrote: 23 Mar 2020 18:36
den Bullet wrote: 23 Mar 2020 09:09

Ik heb alleen veel slaap nodig als ik 's avonds voor den televies zit/lig :?
dat is niet slapen, dat is rijden zonder licht

:mrgreen: :mrgreen:
:lol:

Tjah, als den TV meer naar u kijkt dan gij naar den TV ...

Maar o wee als er iemand van zender verandert!!! :whip: :whip: :whip:

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

ik haat telewerken. :devil:

User avatar
den Bullet
Posts: 1485
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Muug wrote: 24 Mar 2020 09:47 ik haat telewerken. :devil:
:stupid:

En ik zit in mijn tweede week eenzaamheid op den buro; ik doe hier een soort permanentie ...

Helemaal alleen zitten vind ik ni zo erg, maar bij 't minste geluid van buiten mijn buro, is 't wel schrikken :shock:

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

den Bullet wrote: 24 Mar 2020 10:41
Muug wrote: 24 Mar 2020 09:47 ik haat telewerken. :devil:
:stupid:

En ik zit in mijn tweede week eenzaamheid op den buro; ik doe hier een soort permanentie ...

Helemaal alleen zitten vind ik ni zo erg, maar bij 't minste geluid van buiten mijn buro, is 't wel schrikken :shock:
Doe gewoon het licht aan, dat helpt. ;)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

Wat het allemaal niet teweegbrengt, zo'n lockdown.

Immo, schilder, alarmsystemen, epb/epc rapporteur, personal fitness coach, de klus/verbouwfirma, de interieurbouwer, zelfs de drukker en de advocaat, allemaal een zo goed als lege agenda door verbod van de overheid of afzeggingen van klanten.

Hopelijk zijn de overheidsmaatregelen voldoende om iedereen te laten overleven ...
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Blackbert wrote: 24 Mar 2020 15:15 Wat het allemaal niet teweegbrengt, zo'n lockdown.

Immo, schilder, alarmsystemen, epb/epc rapporteur, personal fitness coach, de klus/verbouwfirma, de interieurbouwer, zelfs de drukker en de advocaat, allemaal een zo goed als lege agenda door verbod van de overheid of afzeggingen van klanten.

Hopelijk zijn de overheidsmaatregelen voldoende om iedereen te laten overleven ...
ik kan u daar duidelijk op antwoorden : NEEN.

Het zal afhangen van de flex van de toeleveranciers en de mensen die de facturen opstellen, hoeveel levenskansen een freelancer/zelfstandige/bedrijf zal hebben/krijgen. De druppels van de overheid op die hete plaat zullen wel helpen, maar ze zijn beperkt in tijd en in hoeveelheid.

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by pingu »

Muug wrote: 24 Mar 2020 15:43 ik kan u daar duidelijk op antwoorden : NEEN.

Het zal afhangen van de flex van de toeleveranciers en de mensen die de facturen opstellen, hoeveel levenskansen een freelancer/zelfstandige/bedrijf zal hebben/krijgen. De druppels van de overheid op die hete plaat zullen wel helpen, maar ze zijn beperkt in tijd en in hoeveelheid.
'k vraag mij dat ook af, hoe groot de puinhoop gaat zijn. 'k zit hier ook met een kleine zelfstandige (winkelier). Gedwongen dicht dus géén inkomsten. Niks, nada. Ik kan bij mijn huidige klant thuiswerken, dus voorlopig geen probleem. Maar ook daar begint men stilaan projecten te 'herpriotiriseren', dus hoelang dat contract nog gaat lopen? :dontknow: Een paar maand van deze maatregelen, en het (sociale) bloedbad gaat niet te overzien zijn.

User avatar
den Bullet
Posts: 1485
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Bij ons op de verdieping geeft de gasverwarming een foutcode en start dus ni meer verwarming eerste verdiep en Felix zijne loft).
Maar de installateur zal voorlopig ni komen ...

De Fé werkt dus vanaf vandaag thuis en heeft zijn pc van 't werk dan maar op 't gelijkvloers geplaatst; daar werkt de verwarming wel.

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

pingu wrote: 24 Mar 2020 22:57
Muug wrote: 24 Mar 2020 15:43 ik kan u daar duidelijk op antwoorden : NEEN.

Het zal afhangen van de flex van de toeleveranciers en de mensen die de facturen opstellen, hoeveel levenskansen een freelancer/zelfstandige/bedrijf zal hebben/krijgen. De druppels van de overheid op die hete plaat zullen wel helpen, maar ze zijn beperkt in tijd en in hoeveelheid.
'k vraag mij dat ook af, hoe groot de puinhoop gaat zijn. 'k zit hier ook met een kleine zelfstandige (winkelier). Gedwongen dicht dus géén inkomsten. Niks, nada. Ik kan bij mijn huidige klant thuiswerken, dus voorlopig geen probleem. Maar ook daar begint men stilaan projecten te 'herpriotiriseren', dus hoelang dat contract nog gaat lopen? :dontknow: Een paar maand van deze maatregelen, en het (sociale) bloedbad gaat niet te overzien zijn.
Het zal voor de politiekers een mooie kans worden om te tonen dat België niet enkel een harteloze welvaartstaat is, maar ook een verzorgende welzijnsstaat kan zijn. En de partij die dat goed aanpakt zal vele zieltjes winnen. Maar bon, da's zo'n beetje gelijk hopen dat de winters weer lekker koud zullen zijn. :lipsrsealed2:

User avatar
Stefke
Posts: 2947
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Een week goed weer zoals nu geeft traditiegetrouw een volle agenda tot begin mei soms einde mei. Daarmee schiet het seizoen altijd op gang. Helaas rijschool minstens dicht tot 5 april. Examencentra zijn blijkbaar van plan dicht te blijven tot begin mei. :wall: 't Ziet er ook niet zo goed uit.... :w00t: Geen idee wat het gaat worden... :dontknow:

Locked