Stefke wrote:Bij wie doet gij dat binnen?
Dat zal bij D'Haene in Roeselare worden. Daar zit er ene die precies zot is van dit soort kleine blokjes, en die weg weet met geperste krukassen. Er zijn er genoeg te vinden die dat niet meer willen (kunnen) doen. Voor elk probleem waar ik mee op de proppen kwam, kwamen ze direct met een concrete oplossing. Ik zou kunnen gaan gokken en voor 250-300€ per stuk blokskes gaan kopen in Duitsland tot ik een exemplaar heb dat in aanvaardbare staat is, of ik kan direct dit blok volledig laten in orde zetten, krukas uitbalanceren, probleem met de pistonpen oplossen etc. Nu ga'k tenminste weten waar ik mee start.
Nuja, de weg is zowieso nog lang...moet nog vinden : volledige carbu, kettingkast, gereedschapskistje, binnenkant van het lichtmachien nog volledig vernieuwen+ ontsteking, een nieuw contactsleutelke + houder maken, benzinekraan, de gasmanet opnieuw maken, voetsteunas met vertandingen voor de steunen, ne middenbok, een ander cylinderkopke.
Heb ik al : een correct achterlicht, en vanavond een beugel voor dat achterlicht gemaakt op basis van foto's. Spiegels, pinkers en stoplicht moet ik niet zoeken want dat staat er origineel ook nie op
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
. De correcte lichtschakelaar en luchtfilter liggen ook al te wachten bij iemand maar die moeten nog eens tot hier geraken.
Voor ne volledigen draad te maken heb ik precies geen goesting en tijd meer, 'k zal hier af en toe wel nekeer iets droppen.