![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
En vandaag 3 keer een low-sider kunnen recupereren. Een roadsmart van 4 jaar oud mét genoeg profiel en spanning is voor geen meter te betrouwen. Wel goed voor de hartslag en de skills...
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Muug wrote:zou een licht voorover gekantelde houding niet beter kunnen zijn? Gelijk bij een toersportmoto? Dan heeft uw ruggegraat sowieso een meer natuurlijk vorm, en ge gaat geen bolle rug maken waardoor ge beter tegen schokken kunt.
yep ik heb zelfs een WP veerke te koop, met ne moto d'r aan vastTRooPER wrote:Muug wrote:zou een licht voorover gekantelde houding niet beter kunnen zijn? Gelijk bij een toersportmoto? Dan heeft uw ruggegraat sowieso een meer natuurlijk vorm, en ge gaat geen bolle rug maken waardoor ge beter tegen schokken kunt.
of een WP veerke
Van diene lesmoto die met sleutel op de koffer voor uw garage stond?Stefke wrote:voor de vierde keer op nog geen twee weken tijd een plug in een band gestoken.
...
neenee van de echte lesmoto's... en die sleutels daar moet ik nooit naar zoeken...den Bullet wrote: Van diene lesmoto die met sleutel op de koffer voor uw garage stond?
MM93 style? https://www.youtube.com/watch?v=7dSEnMp5LqsStefke wrote:En vandaag 3 keer een low-sider kunnen recupereren. Een roadsmart van 4 jaar oud mét genoeg profiel en spanning is voor geen meter te betrouwen. Wel goed voor de hartslag en de skills...
En hup, rap even gefixed. En en passant ook nog een kabelboom herlegt zodat ik weer de maximale stuuruitslag naar rechts kan gebruiken.Stefke wrote:En eigenlijk moet ik ook nog de lampjes van de snelheidsmeter varvangen. Maar daarvoor moet de topkuip er weer af en dat is mij nu net wat teveel werk...
wegens......petervdc wrote:Mijn 1190 zelf een olie & filter wissel gegeven. Volgende beurt is bij de dealer.