Super Ten Concept

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Super Ten Concept

Post by Tom Thumper »

"Les grands hommes sont plus grands que nature dans le souvenir. Ce que nous voyons en eux, c'est ? la fois le meilleur d'eux et le meilleur de nous."

ofte "Grote mensen zijn in de herinnering groter dan in de werkelijkheid. Wat we in hen zien is tegelijkertijd het beste van hen en het beste van onszelf" Image

dixit Alain, Frans filosoof.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Super Ten Concept

Post by Cotthem »

...nog groter.... Image


Amai da moet gemakkelijk zijn om te gaan off-roaden

Image

Schoon spreuk trouwens van den Alain
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Super Ten Concept

Post by Muug »

Cotthem, terwijl een paar zweters bezig waren om een Recluse-koppeling in gang te duwen, stond ik nevest Thumperke en wou hem iets zeggen. Ik draai me naar hem, en zit op ??n van zijn borstzakskes te kijken. Was een beetje een bizarre ervaring, dus dacht ik "Staat die op de borduur of zo?" en ik kijk naar beneden. Bleek die jongeman - een meester in het verzinnen van nicknames trouwens - gewoon op gelijke grond naast mij te staan. Waarop ik dus mijn mond open deed om iets tegen hem te zeggen, met sterk opwaarts geheven hoofd.... een geluk dat de zon niet scheen, want recht in de zon kijken doet zeer naar 't schijnt... hoewel ge met Thumperke in de buurt ook gewoon in zijn schaduw kunt gaan staan ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Super Ten Concept

Post by Blackbert »

jep, da was een schoon zicht ... Image (allez, ik had ook een beetje dat gevoel: sh*t, da's ne lange. zoals met long john, maar dan ook nog wa meer karuur. Image )
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Super Ten Concept

Post by laouen »

Cotthem, terwijl een paar zweters bezig waren om een Recluse-koppeling in gang te duwen, stond ik nevest Thumperke en wou hem iets zeggen. Ik draai me naar hem, en zit op ??n van zijn borstzakskes te kijken.
ik zie het zo voor me Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Super Ten Concept

Post by Tom Thumper »

Cotthem, terwijl een paar zweters bezig waren om een Recluse-koppeling in gang te duwen, stond ik nevest Thumperke en wou hem iets zeggen. Ik draai me naar hem, en zit op ??n van zijn borstzakskes te kijken.
ik zie het zo voor me Image
Wat is er mis met mijn borstzakje? Image

't ging hier dus over de Super Ten Concept.

Wel, voor mijn part mogen ze dat ding achterwege laten. Als dat ergens ook maar een beetje van de genen van de originele heeft, hoeft het niet voor mij. Die Super T?n?r? was wel mijn eerste kenninmaking met offroadrijden en daardoor omgeven door een aura van melancholie maar echt goed was die helemaal niet. Zo onwaarschijnlijk topzwaar dat ik de ontwerpers er van verdenk dat ze dit opzettelijk gedaan hebben en ze moeten ook op strategische plaatsen een beetje lood verstopt hebben om het gewicht nog wat omhoog te krijgen. Nee, het enige Super aan die Super Tenere was de goudkleurige Excel achtervelg.

En als ik de promopraat over de nieuwe super tenere lees, zal de nieuwe ook weer iets zijn waar ik niet echt op zit te wachten.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Super Ten Concept

Post by Cotthem »

Cotthem, terwijl een paar zweters bezig waren om een Recluse-koppeling in gang te duwen, stond ik nevest Thumperke en wou hem iets zeggen. Ik draai me naar hem, en zit op ??n van zijn borstzakskes te kijken.
ik zie het zo voor me Image
Wat is er mis met mijn borstzakje? Image

't ging hier dus over de Super Ten Concept.

Wel, voor mijn part mogen ze dat ding achterwege laten. Als dat ergens ook maar een beetje van de genen van de originele heeft, hoeft het niet voor mij. Die Super T?n?r? was wel mijn eerste kenninmaking met offroadrijden en daardoor omgeven door een aura van melancholie maar echt goed was die helemaal niet. Zo onwaarschijnlijk topzwaar dat ik de ontwerpers er van verdenk dat ze dit opzettelijk gedaan hebben en ze moeten ook op strategische plaatsen een beetje lood verstopt hebben om het gewicht nog wat omhoog te krijgen. Nee, het enige Super aan die Super Tenere was de goudkleurige Excel achtervelg.

En als ik de promopraat over de nieuwe super tenere lees, zal de nieuwe ook weer iets zijn waar ik niet echt op zit te wachten.
Tis hier precies nen topic over Super Tom aan het worden Image Image

Deze morgen begon mijnen dealer ook over diene super tenere. Met al die elektronica (abs, traction control, combined brake assistance, electronic throttel control.....en wat ist nog allemaal). Het zou de ultieme softroader zijn. Had em nu da woordje soft nie gebruikt, dan was er misschien nog een hele kleine kans, maar nu..... Image
Dat wordt de V-strom van Yamaha. En waarschijnlijk zal dat modelleke het eerste jaar nog wel geplaagd worden door kinderziektes wegens alles nieuw ontwerp.
Het zal zeker en vast een ultiem staaltje van toptechnologie zijn, maar als ge in panne staat in the middle of nowhere (misschien staat er een hulpknopje op dat via een yamaha-sateliet werkt Image ).
Yamaha zelf maakt het spannend, maar het begint tegen te steken.
Den FJR was ook de ultieme sporttour-motor, maar werd ook geplaagd door allerlei elektronica-akkefietjes
Bon volgens de reclame-text moet de super tenere ons naar de meest onbereikbare plaatsen kunnen brengen. In dat geval zal em volgens mij er zo uitzien: Image

Misschien moet Dr. Blackbert in zijn geheim laboratorium aan de ultieme all-road beginnen werken.
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Super Ten Concept

Post by Muug »

Dr. Blackbert, is dat een nieuw merk bergschoenen? iet gelijk Doc Martins. Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Super Ten Concept

Post by Theo »

Dr. Blackbert, is dat een nieuw merk bergschoenen? iet gelijk Doc Martins. Image
Yep, worden geleverd met zweetgeur voorgemonteerd Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Super Ten Concept

Post by Blackbert »

Dr. Blackbert, is dat een nieuw merk bergschoenen? iet gelijk Doc Martins. Image
Yep, worden geleverd met zweetgeur voorgemonteerd Image
Ziededa? rechts? prototype van de Dr. BB kickass boots! Image
Image
Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Super Ten Concept

Post by Cotthem »

Ik zie alleen maar schoon benen in de verte a zo ongeveer in het midden van de foto Image
"...the path is the destination"

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Super Ten Concept

Post by zappa »

Ik zie alleen maar schoon benen in de verte a zo ongeveer in het midden van de foto Image
Oe? ik lees overal dat gij niet ziet in den donker???


Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Super Ten Concept

Post by Theo »

Ik zie alleen maar schoon benen in de verte a zo ongeveer in het midden van de foto Image
Oe? ik lees overal dat gij niet ziet in den donker???


Image
Selectieve nachtblindheid? Image

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Super Ten Concept

Post by petervdc »

Ik zie alleen maar schoon benen in de verte a zo ongeveer in het midden van de foto Image
Image
Keep going

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2934
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Super Ten Concept

Post by duibhce Kaelann »

den Ben reed gewoon ik korte boek of wa Image
Image
gij zijt nog nooit met denben gaan rijden, zeker?
bij elke stop stapt die af, doet zijn jas uit, doet zijn laarzen uit, doet zijn broek uit trek een short aan, trekt sandalen aan en komt dan mee op het terraske zitten Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Super Ten Concept

Post by Tom Thumper »

den Ben reed gewoon ik korte boek of wa Image
Image
gij zijt nog nooit met denben gaan rijden, zeker?
bij elke stop stapt die af, doet zijn jas uit, doet zijn laarzen uit, doet zijn broek uit trek een short aan, trekt sandalen aan en komt dan mee op het terraske zitten Image
En voor degene die het niet geloven, een foto genomen tijdens de transformatie.
Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Super Ten Concept

Post by Theo »

den Ben reed gewoon ik korte boek of wa Image
Image
gij zijt nog nooit met denben gaan rijden, zeker?
bij elke stop stapt die af, doet zijn jas uit, doet zijn laarzen uit, doet zijn broek uit trek een short aan, trekt sandalen aan en komt dan mee op het terraske zitten Image
En voor degene die het niet geloven, een foto genomen tijdens de transformatie.
Image
yep, daar was 'm juist zijn onderbroek uit aan 't wringen omdat het iets te lang geduurd had tot de eerste stop Image

Post Reply