Jobs en dromen.... of zoiets

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Jobs en dromen.... of zoiets

Post by laouen »

ik ga binnen 2 weken op zoek naar mijn droomjob seh, via loopbaanbegeleiding... Image

ben es curieus wat daar uit de bus gaat komen Image maar dat het een interessant traject gaat worden, dat staat in elk geval vast Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Stefke
Posts: 2947
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Jobs en dromen.... of zoiets

Post by Stefke »

Nee, op mijn gemak met de moto rondtuffen kost geld, daar verdien je geen geld mee
bof...ik verdien daar toch een beetje mee... Image

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Jobs en dromen.... of zoiets

Post by Muug »

ik ga binnen 2 weken op zoek naar mijn droomjob seh, via loopbaanbegeleiding... Image

ben es curieus wat daar uit de bus gaat komen Image maar dat het een interessant traject gaat worden, dat staat in elk geval vast Image
wel wel WEL ! Dat is boeiend !! Vertel !!!

Dat gezegd zijnde, kan ik u uit eigen ervaring vertellen dat het niet het beste idee is van bij een firma weg te gaan waar je de mogelijkheid op tijdskrediet bij elkaar gespaard hebt (is wat afh. van de CAO). Image

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Jobs en dromen.... of zoiets

Post by Muug »

Ik ga mij hier niet populair maken, ik weet het. Image Maar al dat gezaag en gezeur over 'het werk' of 'dan baas' Image ... stop er dan gewoon mee en begin 'opuweige'. Maarnee, daar hebben de meesten het lef niet voor. Image
J@nneke, met 6 posts op bijna twaalf maand zijt ge sowieso niet populair, dus laat u maar ne keer gaan ! Image Image

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: Jobs en dromen.... of zoiets

Post by Tom Triple »

Nee, op mijn gemak met de moto rondtuffen kost geld, daar verdien je geen geld mee
bof...ik verdien daar toch een beetje mee... Image
't Belangrijkste in die zin was "Op mijn gemak..." als dat een job wordt komt daar 'verantwoordelijkheid' en 'time sheets' en 'genoeg verdienen' bij... Niet dat dergelijke dingen perse afbreuk doen aan 'plezant zijn' en 'doen wat je graag doet' maar wat mij betreft wel aan het deel 'op mijn gemak' iq koppeke leeg maken en zot doen...

Langs den andere kant, geld verdienen op de moto... beetje jaloers Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply