F M wrote:
1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
NIX boordcomputers
samen tanken
samen rijden
samen tanken
liegt nooit
voor de rest kan het mij allemaal ni schelen wat den enige de naam waardig is
moest het mij kunnen schelen ik zou hem al is gekuisd hebben sinds ik hem half decmeber kocht...
samen tanken
samen rijden
samen tanken
liegt nooit
voor de rest kan het mij allemaal ni schelen wat den enige de naam waardig is
moest het mij kunnen schelen ik zou hem al is gekuisd hebben sinds ik hem half decmeber kocht...
jommo... nagommenegank...
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
awel ja, sjiriki, laat ne keer wa schoon fotookes zien van ne GS die 'oneigenlijk' gebruikt wordt :silly:sjiriki wrote:
:waardeloos:
Aan de testosteronkiekes hier: tis nie de moto die het avontuur maakt, maar 't manneke dat der op zit.... maar da's waarschijnlijk moeilijk te snappen met 150 veel te dure paardjes onder uw kont
Een van de grootste motoravonturen ooit is volgens mij nog altijd de trip van ene Nathan The Postman op een 90cc Honda Cub van Australie naar London. Geen plan, geen pk's, geen verbruik, 100% avontuur!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
een geloof? een ondersoort? een bevolkingsgroep?Iefke wrote:: GS'ers
Iemand die mee ne gs offroad gaat, steek die een lichter machien in z'n handen, en die kan vast nog beter rijden? of helemaal niet meer?
Mij doet 't motoke d'r niet toe, maar de mentaliteit van wie er op zit. En de passie die ge deelt, als de berijder maar de juiste "spirit" heeft, kan me de rest niet schelen.
sig nature
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
Inderdaad Zappa, het is de spirit die telt. De meeste van mijn maten hebben trouwens een GS, niks mis mee hoor, fijne motor, maar je kent de discussies onder vrienden wel h? :icon: De kwaliteiten van iedere motor zijn wel genoeg gekend, maar met die 1190 heeft KTM misschien wel hun beste en veelzijdigste moto gemaakt ooit, en soepel, krachtig en zuinig op de koop toe. Ik sjees nog steeds met den ouwe 990 rond en kan er eerlijk gezegd moeilijk afstand van doen. Ik kan natuurlijk ne 1190 bijkopen Met Akra's en de laatste Akra mapping rijdt die ook stukken soepeler en zuipt hij niet meer met de bek vol open zoals met de ouwe Akra mapping. Ik zit nu op lange afstand aan een verbruik van 5.5, hier rond de kerketoren 6.2 tot 6.5 en flink gas erop maximum 7 liter, dus dat is heel redelijk. Nee, ik ga zeker niemand beoordelen op de motor die hij berijdt. Ik ben geen Harley rijder h? die met vandaag precies met
veel moeite hun handje omhoog steken. Ik herinner me nog goed toen ik straalde van geluk over de snelheden die mijn Yamaha RD 50 in 1976 al haalde en toen ik in september 1982 aan de arena in Fr?jus stond voor een optreden van Neil Young met mijn Honda XL 250 R, en verbaasde blikken en zelfs schouderklopjes kreeg van Hells Angels Amsterdam die daar de security deden aan de inkom
veel moeite hun handje omhoog steken. Ik herinner me nog goed toen ik straalde van geluk over de snelheden die mijn Yamaha RD 50 in 1976 al haalde en toen ik in september 1982 aan de arena in Fr?jus stond voor een optreden van Neil Young met mijn Honda XL 250 R, en verbaasde blikken en zelfs schouderklopjes kreeg van Hells Angels Amsterdam die daar de security deden aan de inkom
Ashetmorvooruitgaat!
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
In een eerste post alle GS-ers uitschijten en in uw 2e post zeggen dat ge niemand beoordeelt op de motor die hij berijdt... :war:
Toch welgekomen op het forum.
Toch welgekomen op het forum.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
Dat was dus zo met mijne KTM en Wim zijn GS LC. De GS was zuiniger.susse wrote:NIX boordcomputers
samen tanken
samen rijden
samen tanken
liegt nooit
Inderdaad, iedereen rijdt met de motor die hijzelf de beste vindt (als je het geluk hebt om dat te weten en te kunnen kopen), niemand rijdt met DE beste motor, want die bestaat niet.susse wrote:voor de rest kan het mij allemaal ni schelen wat den enige de naam waardig is
moest het mij kunnen schelen ik zou hem al is gekuisd hebben sinds ik hem half decmeber kocht...
En daarnaast rijdt ook iedereen naar zijn vermogen en voorkeuren, en het is zinloos om iemand daarover te beoordelen. Tenzij de manier van rijden een gevaar vormt voor zichzelf en voor anderen.
I am confused. Oh no, maybe not!
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
Fuck dees, allemaal! :kots:
Adventure is voor poesies!
DE moto is de Triumph Tiger Explorer, geen adventure gezeik, gewoon Explorer! Go your own way!
Adventure is voor poesies!
DE moto is de Triumph Tiger Explorer, geen adventure gezeik, gewoon Explorer! Go your own way!
Me gusta la moto, me gustas tu.
-
- Posts: 240
- Joined: 05 Oct 2010 07:06
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
Fuck dees, allemaal! :kots:
Adventure is voor poesies!
DE moto is de Triumph Tiger Explorer, geen adventure gezeik, gewoon Explorer! Go your own way!
Adventure is voor poesies!
DE moto is de Triumph Tiger Explorer, geen adventure gezeik, gewoon Explorer! Go your own way!
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
volgens mij hebben ze die dood geschoten in 14-18 jongTom Triple wrote:Fuck dees, allemaal! :kots:
Adventure is voor poesies!
DE Tiger
sig nature
-
- Posts: 240
- Joined: 05 Oct 2010 07:06
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
"Pedigree" heet dat!
Trots op die soldaat met dezelfde achternaam. De goede afkomst verklaart de meerdere familienamen van Camouflage.
<serieus>Wel indrukwekkend al die herdenkingen. En akelig dichtbij. Vanavond herdenking van de vele slachtoffers in Aarschot. Ook presies 100 jaar geleden werden er in mijn straat 7 mannen koudweg neergeschoten. Alle 21 mannen in de straat moesten op een lijn tegen een muur gaan staan, een paar huizen verder. 1 op 3 werd afgemaakt.</serieus>
Trots op die soldaat met dezelfde achternaam. De goede afkomst verklaart de meerdere familienamen van Camouflage.
<serieus>Wel indrukwekkend al die herdenkingen. En akelig dichtbij. Vanavond herdenking van de vele slachtoffers in Aarschot. Ook presies 100 jaar geleden werden er in mijn straat 7 mannen koudweg neergeschoten. Alle 21 mannen in de straat moesten op een lijn tegen een muur gaan staan, een paar huizen verder. 1 op 3 werd afgemaakt.</serieus>
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
et viola, d'r is al motzakkerij genoeg in de wereld, dat het toch niet uitmaakt hoeveel en welke paarden ge tussen uw benen neemt, een beetje respect voor elkaar is wat telt
Dat we 't niet mogen vergeten, na 100 jaar dat is een feit.
Dat we 't niet mogen vergeten, na 100 jaar dat is een feit.
sig nature
zuinig??????????????
iefke...
zuinig op de koop toe
gij kijkt ook enkel naar dat onding dat boordcomputer noemt zeker
den teller liegt precies 24%
VIERENTWINTIG
als ik 100 rij op GPS zegt den teller 124 :sterrekes:
getest met 3 verschillende GPS toestellen
KTM zijne reclame is dat den 1190 een kwart zuiniger is dan de 990...
moet er nog zand zijn
allez, als ge tussen de vrachtwagens op de rechter rijstrook bolt zegt den tellet dat die allemaal dik 110 rijden
zuinig op de koop toe
gij kijkt ook enkel naar dat onding dat boordcomputer noemt zeker
den teller liegt precies 24%
VIERENTWINTIG
als ik 100 rij op GPS zegt den teller 124 :sterrekes:
getest met 3 verschillende GPS toestellen
KTM zijne reclame is dat den 1190 een kwart zuiniger is dan de 990...
moet er nog zand zijn
allez, als ge tussen de vrachtwagens op de rechter rijstrook bolt zegt den tellet dat die allemaal dik 110 rijden
jommo... nagommenegank...
zuinig??????????????
wel dat valt goe mee, op een of andere manier voelt die 1190 veel lichter aan dan mijne Tuur?sjiriki wrote:liegen ze ook over de kgs? want 217 zonder naft vind ik fantastisch ! Dat maakt hem eigenlijk zelfs een beetje bereikbaar voor mij... over hun 690 liegen ze in elk geval niet in gewicht
sig nature
zuinig??????????????
hangt er ook vanaf waar dat gewicht zit h?. Mijn Terra is op papier ook bijna zo zwaar als de FZ maar hij voelt even licht als de DRZ net omdat het gewicht heel erg laag gecentraliseerd zit.zappa wrote:wel dat valt goe mee, op een of andere manier voelt die 1190 veel lichter aan dan mijne Tuur?sjiriki wrote:liegen ze ook over de kgs? want 217 zonder naft vind ik fantastisch ! Dat maakt hem eigenlijk zelfs een beetje bereikbaar voor mij... over hun 690 liegen ze in elk geval niet in gewicht
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden
Tom Triple wrote:
DE moto is de Triumph Tiger Explorer, geen adventure gezeik, gewoon Explorer! Go your own way!
Ik krijg die van mij maar niet ontdekt ....
Maar 1 ding is zekers, 't is de zuinigste! Ik doe al meer dan 4 weken met de zelfde naftbak!