Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Post by TRX »

Zoals de meesten van jullie al wel weten vormen Patje en ik nu het im-designracingteam (http://www.im-designracing.be), wij zullen volgend jaar mee strijden in de NBC.
We rekenen op jullie steun om ons budget omhoog te krikken zodat we optimaal het seizoen kunnen aanvatten.
Nee, het is niet de bedoeling om miljoenen (of duizenden) euro's op onze rekening te storten (al mag dat natuurlijk wel), wij dachten eerder aan jullie oude metalen.

Idd, als je aan ons laten weten dat je iets hebt liggen van oude metalen, zoals oude radiators, een kapotte fiets, profielen van de vorige veranda, ... dan komen wij dat met plezier ophalen. Wij verzamelen het allemaal en brengen het regelmatig een keertje naar onze oud ijzer handelaar.

Wat mag? Alles van ijzer, aluminium, koper, inox, zink, kabel (elektriciteitskabel of andere, maakt niet uit), lood, ...
Ook conserven of drankblikjes zijn toegelaten, die belanden bij ons dus niet meer in de PMD zak, maar in een aparte doos.

Hoe? Laat het via het forum weten aan Patje of aan mij en wij kunnen het wel komen halen. Probeer wel om ons voor voldoende te laten komen (zodat we geen 50km moeten rijden om 1 vijs te komen ophalen). Je kan het ook altijd meenemen naar de dagen van Trackdays, wij zijn daar toch altijd aanwezig. Als je Patje of mij weet wonen, is het langsbrengen natuurlijk ook altijd toegelaten.

Dit lijkt misschien een speciale manier om aan ons budget te verhogen, maar het is een win-win situatie, ons budget groeit en jullie hebben terug plaats om andere rommel in huis te halen Image.


We hopen dat dit een succesvolle actie wordt en jullie zijn alvast bedankt om ons op deze manier te steunen.

Groeten Bjorn (TRX) en Patje

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by Kwakkel »

Ik heb nog nen berg zink liggen...
En een bergske lood...
En een klein beetje koper...
En nog wat los ijzer...
Samen nen hele dikke grote remork, ofwel een camionet vol.

Ligt op mijnen hof waar ik aan't bouwen ben.
De buurvrouw heeft ook nog een bad en een hek liggen voor mij.
Ik heb dat gespaard voor zelf weg te doen, maar de ijzerprijzen staan zo laag dat ik er gewoon geen zin meer in heb.

Van mij moogt ge dat dus komen halen, als ge nen deftige ijzerman weet kunde er wel nog wat van krijgen. Lood en Zink zijn wel nog wat waard. spijtig genoeg niet meer zoals een dik jaar terug toen ge nog bijna nen euro/kilo kreeg maar goed...

Mijnen hof ligt in stekene, oost-vlaanderen, 'k weet niet of dat te ver is?
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by Cotthem »

Bjorn, ge krijgt van mij 40 euro als ge mijn steengruis meepakt

Image Image
"...the path is the destination"

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by Kwakkel »

ok is goed, laat maar iets weten dan.
't best is op ne zaterdag, dan werk ik aan m'n huis.
En dan is't licht, want ik heb geen elektriciteit, enkel ne stroomgroep...
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by TRooPER »

ik heb ook nog wat ijzer profielen liggen,
een leeg- klein biervat (inox)
zal het ook eens verzamelen, en jullie laten weten,

gemeente herzele
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by TRX »

Aja, liefst een mailtje sturen naar

bjorn.clauw at telenet.be


Zo blijft het overzichtelijker voor ons Image .
Der komt nog al wat reacties (wat super is voor ons natuurlijk Image ) maar al die inboxen , al die pb's, wordt onoverzichtelijk, vandaar Image .

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by Muug »

hey,
wacht effe
't is een No Budget Cup, right?
Dus hoe minder budget, hoe meer je in overeenstemming bent met de spirit van die klasse.
Dus hoe minder geld je bij elkaar krijgt, hoe beter dat dus eigenlijk is, niet?
Logisch, toch? Image

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by Muug »

weet ik jong Image
en ik weet ook dat er teams aan meedoen die absurd veel budget hebben... of hoe moet ge dat noemen als ze ne moto compleet laten heropdoen en de vering volledig door Casaer laten arrangeren... Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by laouen »

weet ik jong Image
en ik weet ook dat er teams aan meedoen die absurd veel budget hebben... of hoe moet ge dat noemen als ze ne moto compleet laten heropdoen en de vering volledig door Casaer laten arrangeren... Image
psst! vorig jaar was er een team (seizoen 2008) die zo'n 18000 euro aan budget opgesoepeerd hadden aan pimping van de moto Image
maar da's blijkbaar geen garantie voor succes want ze hebben het merendeel van de races niet eens uitgereden en zijn ergens onderin het klassement ge?indigd Image Image
Maar sshhhht h? Image [/size:2lnqz1oj]

No budget is redelijk relatief en vooral wat ge der zelf van maakt h?, maar als ge compleet van nul begint moet ge toch rekenen op een budget van zo'n 6000 eur op z'n minst.
Circuitkrel kopen (dat moet wel lukken voor een 2000 eur, inschrijvingsgeld is ook zoveel, en dan nog naft, onderhoud, remblokken,...
En dan moet je nog niet teveel kweddelen tegenkomen Image
Daar zit dan ook nog niet al de rest dat er bij komt kijken: vervoer heen en terug, accomodatie (vorig jaar toch 2 wedstrijden op Ecuyers en dat doe je niet op een dag heen en terug tenzij je stiepelzot bent natuurlijk), andere trackdays om te 'trainen' (alle uitvluchten zijn goed natuurlijk),...

Maar het is blijkbaar nog steeds wreed goedkoop in vergelijking met andere landen. Getuige daarvan waren de Britse teams dit jaar die 5 keer zijn komen afzakken van Manchester en daaromtrent om in de NBC mee te rijden Image Het kwam hun budgetgewijs goedkoper uit om 5 keer de oversteek te maken dan om mee te rijden in een eigen Brits kampioenschap.

Het is geen goedkope hobby, maar je maakt er van wat je wil. Da's met modeltreintjes ook zo.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by fore »

Het is geen goedkope hobby, maar je maakt er van wat je wil. Da's met [b:u247nsjr]modeltreintjes[/b:u247nsjr] ook zo.

... en met modeltrientjes ook ...
Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by TRooPER »

mijn 'ijzer'vitamine bijdrage is geleverd,

ze kunnen weer een extra bandje kopen
of een partytent of 2 rechtzetten
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by TRX »

We danken Kwakkel ook al voor zijn gulle bijdrage in de vorm van veel oud ijzer Image .

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Steun im-designracing met uw oud ijzer !

Post by Kwakkel »

Ik was al content dat het allemaal mee kon Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Post Reply