Chick magnet
Een dikke 2 jaar al parkeer(de) ik mijn KTM knal voor de deur van al mijn klanten. Nooit - maar dan ook nooit - heeft iemand mij aangesproken over die motor. Wel over het motorrijden in het algemeen, maar nooit over de KTM zelf. Een paar mannen hebben wel eens gevraagd welk merk dat nu eigenlijk is, maar niets meer.
De eerste dag dat ik de 1200 GSA voor de deur van een klant zet zijn alle ( ) vrouwen ( ) speciaal naar mijn kantoor gekomen om over die moto te praten, wat een knap machien het wel niet is, etc... De 2 kuisvrouwen hebben zelfs bijna zitten vechten over wie er het eerst eens zou mogen meerijden..
Vrouwen...
Bon, ik was van plan om zo wat te schrijven over het verschil in rijgedrag enzo tussen de grote KTM en de grote BMW, maar er is juist een hele nieuwe wereld voor mij opengedaan... ik snap nu waarom die GS zo populair is
Rijden doet hij ook wel goed hoor
De eerste dag dat ik de 1200 GSA voor de deur van een klant zet zijn alle ( ) vrouwen ( ) speciaal naar mijn kantoor gekomen om over die moto te praten, wat een knap machien het wel niet is, etc... De 2 kuisvrouwen hebben zelfs bijna zitten vechten over wie er het eerst eens zou mogen meerijden..
Vrouwen...
Bon, ik was van plan om zo wat te schrijven over het verschil in rijgedrag enzo tussen de grote KTM en de grote BMW, maar er is juist een hele nieuwe wereld voor mij opengedaan... ik snap nu waarom die GS zo populair is
Rijden doet hij ook wel goed hoor
Re: Chick magnet
dat kuisrouwen uwen moto zeer tof vinden, dat kan nog van pas komen
gelukkig zijn er ook andere
Waarschijnlijk is bmw zooooo bekend dat het klinkt zoals bij de auto's "hij eeft ne bmwwwww!"
Maar als er terug zo eens een testdag is bij bmw, zou ik dat misschien ook wel ne keer zien zitten om d'r eentje te passen? (ben soms blij als de mijne op onderhoud moet en ik ne vervang krijg, ne keer iets anders, om te vergelijken) Toch denk ik dat het voor mij een te grote bakbeest ga zijn. En waarschijnlijk dat direkte d'r minder ga opzitten?
all?e vergelijk en laat maar lezen
Trouwens proficiat, schoon beestje.
gelukkig zijn er ook andere
Waarschijnlijk is bmw zooooo bekend dat het klinkt zoals bij de auto's "hij eeft ne bmwwwww!"
Maar als er terug zo eens een testdag is bij bmw, zou ik dat misschien ook wel ne keer zien zitten om d'r eentje te passen? (ben soms blij als de mijne op onderhoud moet en ik ne vervang krijg, ne keer iets anders, om te vergelijken) Toch denk ik dat het voor mij een te grote bakbeest ga zijn. En waarschijnlijk dat direkte d'r minder ga opzitten?
all?e vergelijk en laat maar lezen
Trouwens proficiat, schoon beestje.
sig nature
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Chick magnet
Och ja, er zijn inderdaad mannen die een moto nodig hebben om de aandacht van vrouwen te krijgen. Ik vergeet dat soms. Sterkte!
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: Chick magnet
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: Chick magnet
Over het rijden kan ik nog niet zoveel zeggen, ik zit nog in rodage...
Wat wel direct opviel, in vergelijking met de KTM(ik heb niet veel anders om mee te vergelijken):
- Stome pinkers
- V??l gezapiger. Ge moet echt moeite doen om rap te vertrekken aan de lichten. Met de KTM moet ge moeite doen om rustig weg te rijden.
- Gezapig is niet hetzelfde als traag.
- Windbescherming is wel tof. Rijden met vizier open tot 140 is geen probleem. Wel nog wat turbulentie rond het hoofd, maar ik moet nog wat spelen met de instellingen van dat scherm
- Windbescherming is ook minder tof: merkelijk minder ventilatie in de helm. Vizier bedoempt soms (had ik bijna nooit op de KTM, toch niet met het weer van vandaag)
- Stomme pinkers
- Slappe vering.. en ook weer niet. De voorkant duikt bijna niet bij inremmen. Maar heel de moto zwalpt een beetje bij onneffenheden. Er zit ESA op, en daar moet ik misschien ook nog wat mee spelen. Voorlopig staat hij in "Sport" en dan nog veert hij achteraan nog veel in bij accelereren. Let op, het is zeker niet slecht, maar de KTM voelt een pak strakker aan. Een borduurke pakken is merkelijk minder aangenaam op de GSA, misschien heeft dat ook te maken met het kleinere voorwiel?
- Stuurt zeer vlot... maar is niet zo speels wendbaar als de KTM.
- Van het gewicht heb ik niet echt last. Trage manouvers is wat vreemd, maar ik denk dat dat gewenning is.
- Autonomie is fantastisch
- Standaard geluidje is best wel ok. Klinkt erg enduro.
- Stomme pinkers
- Hij zou op papier iets breder moeten zijn, maar in de Brusselse tunnels merk ik dat eigenlijk niet. Ik ga overal even vlot tussen.
- Zooo veel knopjes en functies Wist ge dat de verlichting van het dashoard zich automatisch aanpast aan het buitenlicht? Ik kan zelfs de bandendruk en het olieniveau op de boordcumputer zien. Gadgets ja... maar als veelrijder kan ik dat best wel apprecieren. Dat bespaart mij mijn vrijdagavondritueel (thuiskomen, banden checken, olie checken, ketting smeren, ..).
- Stomme pinkers!
- Is hoger dan de KTM: aangenamer voor de benen. In retrospect had ik beter een hoger zadel op de KTM gehad.
- Dat rijdt zeer plezant, helemaal anders dan de KTM, maar wel zeer plezant.
Wat wel direct opviel, in vergelijking met de KTM(ik heb niet veel anders om mee te vergelijken):
- Stome pinkers
- V??l gezapiger. Ge moet echt moeite doen om rap te vertrekken aan de lichten. Met de KTM moet ge moeite doen om rustig weg te rijden.
- Gezapig is niet hetzelfde als traag.
- Windbescherming is wel tof. Rijden met vizier open tot 140 is geen probleem. Wel nog wat turbulentie rond het hoofd, maar ik moet nog wat spelen met de instellingen van dat scherm
- Windbescherming is ook minder tof: merkelijk minder ventilatie in de helm. Vizier bedoempt soms (had ik bijna nooit op de KTM, toch niet met het weer van vandaag)
- Stomme pinkers
- Slappe vering.. en ook weer niet. De voorkant duikt bijna niet bij inremmen. Maar heel de moto zwalpt een beetje bij onneffenheden. Er zit ESA op, en daar moet ik misschien ook nog wat mee spelen. Voorlopig staat hij in "Sport" en dan nog veert hij achteraan nog veel in bij accelereren. Let op, het is zeker niet slecht, maar de KTM voelt een pak strakker aan. Een borduurke pakken is merkelijk minder aangenaam op de GSA, misschien heeft dat ook te maken met het kleinere voorwiel?
- Stuurt zeer vlot... maar is niet zo speels wendbaar als de KTM.
- Van het gewicht heb ik niet echt last. Trage manouvers is wat vreemd, maar ik denk dat dat gewenning is.
- Autonomie is fantastisch
- Standaard geluidje is best wel ok. Klinkt erg enduro.
- Stomme pinkers
- Hij zou op papier iets breder moeten zijn, maar in de Brusselse tunnels merk ik dat eigenlijk niet. Ik ga overal even vlot tussen.
- Zooo veel knopjes en functies Wist ge dat de verlichting van het dashoard zich automatisch aanpast aan het buitenlicht? Ik kan zelfs de bandendruk en het olieniveau op de boordcumputer zien. Gadgets ja... maar als veelrijder kan ik dat best wel apprecieren. Dat bespaart mij mijn vrijdagavondritueel (thuiskomen, banden checken, olie checken, ketting smeren, ..).
- Stomme pinkers!
- Is hoger dan de KTM: aangenamer voor de benen. In retrospect had ik beter een hoger zadel op de KTM gehad.
- Dat rijdt zeer plezant, helemaal anders dan de KTM, maar wel zeer plezant.
Re: Chick magnet
Ik heb een RT, dus wel enkele vergelijkpunten met uw GS.
* Optrekken: inderdaad, met een boxer moet je echt het gas opendraaien om vlot te vertrekken.
* Achteraan inzakken bij optrekken: join the club van de cardanrijders.
* Stomme pinkers: wees gerust, dat went nooit.
* Optrekken: inderdaad, met een boxer moet je echt het gas opendraaien om vlot te vertrekken.
* Achteraan inzakken bij optrekken: join the club van de cardanrijders.
* Stomme pinkers: wees gerust, dat went nooit.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Chick magnet
Frederik,
kortom,
uwe GS gedraagt zich tot de KTM als dit :
kortom,
uwe GS gedraagt zich tot de KTM als dit :
Re: Chick magnet
fuck man, nog wel een felle 30 jaar GS-edition!
Re: Chick magnet
Man man nu twijfel ik toch weer of vrouwen wel verstand hebben van moto's
Re: Chick magnet
Hoe, twijfelen?
Maar idd, mooi spul. Zal zeker aangenaam en comfortabel rijden. (hoort ook zo, met de omvang van een Goldwing ) Ben toch benieuwd of je na verloop van tijd de scherpe kantjes van de KTM niet zal missen.
Maar idd, mooi spul. Zal zeker aangenaam en comfortabel rijden. (hoort ook zo, met de omvang van een Goldwing ) Ben toch benieuwd of je na verloop van tijd de scherpe kantjes van de KTM niet zal missen.
grease up your baby for a ball on the hill
Re: Chick magnet
Langs de ene kant, met de vele snelweg km's die jij per dag doet, zal de gsa wel comfortabeler rijden peis ik.
Maar ik kan BB zijn rederering wel volgen...
Maar ik kan BB zijn rederering wel volgen...
Keep going
Re: Chick magnet
Man man nu twijfel ik toch weer of vrouwen wel verstand hebben van moto's
Re: Chick magnet
nie twijfelen jong
maar d'r zijn ook zulke mannen (die misschien teveel vrouwelijke trekjes hebben dan )
maar d'r zijn ook zulke mannen (die misschien teveel vrouwelijke trekjes hebben dan )
sig nature
Re: Chick magnet
pfff... gene smaak...De eerste dag dat ik de 1200 GSA voor de deur van een klant zet zijn alle ( ) vrouwen ( ) speciaal naar mijn kantoor gekomen om over die moto te praten, wat een knap machien het wel niet is, etc... De 2 kuisvrouwen hebben zelfs bijna zitten vechten over wie er het eerst eens zou mogen meerijden..
Vrouwen...
dienen T?n?r? van duibhceK is anders wel nen 'allesmagnet' als die ergens geparkeerd staat naast mijn FZ'je wordt er naar die laatste nie omgekeken zenne Iedereen blijft wel staan om naar diene witte trakteur te kijkenOch ja, er zijn inderdaad mannen die een moto nodig hebben om de aandacht van vrouwen te krijgen. Ik vergeet dat soms. Sterkte!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Chick magnet
En dan is het nog maar een witte, moet je ne keer een blauwe proberen! Remember de Victor zijn vrienddienen T?n?r? van duibhceK is anders wel nen 'allesmagnet' als die ergens geparkeerd staat naast mijn FZ'je wordt er naar die laatste nie omgekeken zenne Iedereen blijft wel staan om naar diene witte trakteur te kijkenOch ja, er zijn inderdaad mannen die een moto nodig hebben om de aandacht van vrouwen te krijgen. Ik vergeet dat soms. Sterkte!
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: Chick magnet
zeg zo'n ktm is wel prima om ne Fransman aan den haak te slaan
zo staan kijken naar den mijne (de goldwing of de lt of rt of wat voor tetten het ook is waar mijn schoonbroer mee over de grond sleept bekeken ze nie )
dat de vrouwen maar naar de bmwees blijven kijken
zo staan kijken naar den mijne (de goldwing of de lt of rt of wat voor tetten het ook is waar mijn schoonbroer mee over de grond sleept bekeken ze nie )
dat de vrouwen maar naar de bmwees blijven kijken
sig nature
Re: Chick magnet
Benkik blij dat ik mijn KTM niet aan mijn vriendin heb verpatst! Ik zou niet meer op mijn gemak zijn als ze alleen weg was.De eerste madam die de parking van het werk oprijd met zo een freddy to rally KTM
Het fabriek mag stilvallen, wat een penis magneet is dit, ik vlieg naar buiten ?