Bomma on the road

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Post by F M »

Daarstraks kwam ik terug van een EMR (schitterende dag overigens, bedankt Chris). Op de 4vaksbaan van Temse naar Willebroek staan de lichten op rood zo een 300 m voor me. Op het rechter- en linkervak staat al een auto voor het licht. Komt daar een auto van rechts de weg opgedraaid over het vak om naar links af te slaan, dus mijn richting uit ! Image

Blijkbaar vond de chauffeur het toch raar dat er een moto naar haar toegereden kwam, want ze begon haar auto voor mijn neus te draaien ... Image Image Image

Ik dus maar effe in de remmen geknepen en gestopt, de waarschuwingsknipperlichten opgezet voor het achteropkomend verkeer, en de keertechniek van het bommake achter het stuur bestudeerd.

Ik moet zeggen, na vandaag kan ik het toch beter met mijn moto. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Bomma on the road

Post by F M »

De RT Image

Welkom hier !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Bomma on the road

Post by zappa »

dus als ik 't goe begrijp heeft bomma gewoon rechtsomkeer gemaakt op de ??nrichting tweevaksweg? Ze zal niet meer achteruit kunnen rijden, zie dat ook soms, ze kijken just voor hunne bumper tot ze de voorkant van ne bus zien, oei te laat gezien dat ze beter wat voor de geparkeerde auto's hadden moeten wachten want er kwam al iets door van den anderen kant Image En dan....of tegen een paaltje of zoiets als dwars over de weg in een (of 8 tal Image ) poging achteruit. Maar ik probeer geduldig te blijven zelf een oplossing te zoeken, want die mensen doen dat niet moedwillig (d'r zijn anderen! Image ) Juist spijtig dat ze zelf niet beseffen dat niet goed meer gaat en ze beter een beetje zouden oefenen, want hoe minder ze zoiets moeten doen hoe minder het gaat. Misschien zouden rijscholen ook een " blijf vlot rijden cursus " kunnen geven?
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Bomma on the road

Post by Blackbert »

Nee, nee. Ze zat niet op de 2 rijvakken voor "haar" richting, maar aan de verkeerde kant van de middenberm. Image

Ge moet daar geen 75 jaar voor zijn hoor. Vorige week komt hier op de brug over de N49 ene van die expresweg en draait richting Beveren. Door de overvloed aan betonblokken zag hij 't bos niet meer en draaide het fietspad op... dat precies toch wat smal was naar zijn goesting. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Bomma on the road

Post by F M »

Inderdaad, zwart bertje heeft de situatie goed begrepen. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Bomma on the road

Post by zappa »

a ze wou eens spookrijden? ??n spookrijder? zag er al 30 Image
Nee, nee. Ze zat niet op de 2 rijvakken voor "haar" richting, maar aan de verkeerde kant van de middenberm. Image

Ge moet daar geen 75 jaar voor zijn hoor. Vorige week komt hier op de brug over de N49 ene van die expresweg en draait richting Beveren. Door de overvloed aan betonblokken zag hij 't bos niet meer en draaide het fietspad op... dat precies toch wat smal was naar zijn goesting. Image
N49 ? ik woon aan 't stukje waar 't nu offroaden is onroad, als ge begrijpt wat ik bedoel?
sig nature

Post Reply