21" toerke op 28 mei

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Tevens wil ik uw aandacht vestigen op de algemene aanbevelingen. Art 8 van deze aanbevelingen stelt: "Het meebrengen van enige brandstof, anders dan deze die gebruikt wordt ter verbranding in de motor van uwen brommer, is ten zeerste aan te bevelen, alsmede een ruime hoeveelheid vocht, anders dan degene die aangewend wordt ter koeling van uwen brommer".
Ik versta ?cht niet waarom ik een jerrycan diesel moet meenemen. Image
Gij komt dus af? Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

art. 2a De organisatie voorziet niet in het aanbieden van fijne vleeswaren.
art. 2b Enkel appetijtelijke vleeswaren mogen ontdaan worden van een verhullend stuk textiel.
art. 2c De beslissing over de appetijtelijkheid der vleeswaren valt onder de volledige bevoegdheid van de organisatie.
art. 2d Tegen de beslissingen gemeld in art. 2b zijn geen beroepsmogelijkheden mogelijk.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by laouen »

Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Muug »

art. 2a De organisatie voorziet niet in het aanbieden van fijne vleeswaren.
art. 2b Enkel appetijtelijke vleeswaren mogen ontdaan worden van een verhullend stuk textiel.
art. 2c De beslissing over de appetijtelijkheid der vleeswaren valt onder de volledige bevoegdheid van de organisatie.
art. 2d Tegen de beslissingen gemeld in art. 2b zijn geen beroepsmogelijkheden mogelijk.
art. 2d is fout. Er moet art. 2c staan.

Of ik kom, hangt geheel af van mijn productiviteit vandaag en woensdag. Nu ben ik bezig met het proberen finaliseren van de haalbaarheidsstudie. Woensdag werk ik aan mijn eindwerk over Voice over IP. Als dat goed gaat, kan ik zaterdag komen. Anders niet. Voor het examen nu donderdag ga ik wellicht geen tijd hebben, voor het examen volgende maandag is nu zondag vrij gehouden. Man, man, man, ge weet niet half hoe druk het hier is Image Image Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by bompa »

Ik ga morgen mijn toestelletje is voor de eerste keer testen Image [url]
ik ga toch maar mijn noppenbanden er opleggen,ik ben is benieuwd hoe dat werkt , of anders zal het met de bandenijzers worden Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by TRooPER »

ik kan mij niet vinden in de regels van de organisatie en zal mij dan ook geheel onthouden van enige
vorm van (mis)bruik van liquide en niet-liquide middelen.
















tis te zeggen, IK KAN NIET MEE Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Tom Thumper »

Het is hier ondertussen ook beginnen regenen, de weergoden zijn ons goed gezind! Stof zal geblust zijn en met een beetje chance hebben we zelfs wat modder.
Image
De Rudy staat te popelen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2921
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by duibhce Kaelann »

Stof zal geblust zijn en met een beetje chance hebben we zelfs wat modder.
Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by laouen »

De Rudy staat te popelen.
niet alleen de Rudy Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by fore »

De Rudy staat te popelen.
niet alleen de Rudy Image
Image ... zie maar dat gijllie intijds wakker zijt, of ulle moto's zijn alleen weg ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by bompa »

De noppenbanden liggen er op ,toch maar mee naar den bandenboer geweest Image Image motor staat klaar ,
En nu maar hopen dat het morgen overblijft, als het zo geregend heeft gelijk hierachter zal het stof wel geblust zijn en zal er hier en daar wel modder staan

Tot morgen Image

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by Muug »

Image

teveel werk aan mijn eindwerk. Beetje de fout van een verkeerd geplande cong? volgende week. Image Dus geen modderrit morgen.


GEEFT ER EEN LAP OP !

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by zappa »

De Rudy staat te popelen.
niet alleen de Rudy Image
Image ... zie maar dat gijllie intijds wakker zijt, of ulle moto's zijn alleen weg ... Image

ben

al oppaaaa!!! Image Image Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by laouen »


Image ... zie maar dat gijllie intijds wakker zijt, of ulle moto's zijn alleen weg ... Image

ben

al oppaaaa!!! Image Image Image
volgens mij is dat technische gezien onmogelijk. dat moet op z'n minst oma zijn Image

Ik ben er klaar voor seh! Nog vlug de boterhammekes smeren en dan es zien of we Tom zijn etablissement nog vinden Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by laouen »

't was superplezant!

zolang ik stillekes blijf zitten, heb ik ne grijns van hier tot in Tokyo Image
als ik beweeg wordt dat een pijnlijke grimas Image

maar 't was toch plezant Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by bompa »

Den Tom heeft dat mooi in mekaar gestoken Image ,Het ritje was weer een om in te kaderen t'was mooi ,en weer een paar mensen bij leren kennen Image
[url]
[url]
Ik heb niet veel foto's kunnen nemen geen tijd Image

Ik loop hier voor de moment ook gelijk nen echte ouwe bompa Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2921
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by duibhce Kaelann »

jups, schoon toereke. Met wat bekende baantjes en nog een hoop wat minder bekende baantjes. Zat goed ineen Image

ik heb derna nog redelijk zitten vloeken op mijn bandjes. Demonteren ging als niks. Voorbandje opleggen op 5 minuten geklaard. Maar achterbandje opleggen was wat lastiger. En als het er dan uiteindelijk op lag bleek er een gaatje aan de soupap Image
Dus band er weer half af, binnenbandje vervangen. Rotsoupap door het gaatje krijgen Image En daarna de band er weer op krijgen was nog een hele worsteling. Maar uiteindelijk is het toch gelukt. Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by zappa »

170 km door 't stof Image

Soms lastige sporen om kawatje deftig in rechtdoor te houden, maar mits enkele slingers is het redelijk gelukt Image

Juist die bocht in dat patattenveld Image beetje gemist en ik spoorde tussen 2 rijen door, ai dacht ik, zit in de patatten en van 't verschieten draai ik gaskraan toe en snok kawatje uit mijn tengels laten vallen Image Maar 't was mals zand en moest toch controleren of de aardappelskes al goed waren om te eten. Image En merci aan de reddende hand Image

Florenceke heeft de baard in haar keel, daarbij vergeleken is kawatje maar een heggeschaar Image Zo nu en dan de duim omhoog van 't baasje van Florence, na een slinger pad, die twee hadden er veel plezier aan Image

Van heggeschaar gesproken, d'r hing nogal wat tussen, kawatje kwam soms als ne gecamoufleerde para de struiken uit Image
D'r was zelfs iemand die een volledige kruin van een boom meesleepte Image


Na de middag had de Rudy "zijne stal geroken" Image heb nogal mijn tenen mogen uitkuisen om nog te kunnen volgen Image De mooie baantjes vlogen onder de noppen door Image
Het was echt wel een prachtige dag, heb er heel veel van genoten en weer dingen opgestoken, hoop dat ik julie niet te veel in de weg gereden heb Image ?

[b:2eku2y8d]Bedankt Tom[/b:2eku2y8d][/size:2eku2y8d] voor deze zalige dag, mooie rit. Image Image Image Image en ook merci aan de andere stofvreters Image voor 't gezelschap Image Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 21" toerke op 28 mei

Post by bompa »

170 km door 't stof Image
Juist die bocht in dat patattenveld Image beetje gemist en ik spoorde tussen 2 rijen door, ai dacht ik, zit in de patatten en van 't verschieten draai ik gaskraan toe en snok kawatje uit mijn tengels laten vallen Image Maar 't was mals zand en moest toch controleren of de aardappelskes al goed waren om te eten. Image En merci aan de reddende hand Image
Bij mij waar ik lag waren het netels dacht ik Image Image

D'r was zelfs iemand die een volledige kruin van een boom meesleepte Image
Image Ik dacht die lost wel onderweg maar niet die wilde daar volgens mij weg uit dat wegeltje die had zich vastgeklamd aan mijn valbaar en wilde niet loslaten Image

hoop dat ik julie niet te veel in de weg gereden heb Image ?
Bij mij zeker niet want het ging toch wel zeer vlot vond ik Image
170 km door 't stof Image

[b:omp2g9ha]Bedankt Tom[/b:omp2g9ha][/size:omp2g9ha] voor deze zalige dag, mooie rit. Image Image Image Image en ook merci aan de andere stofvreters Image voor 't gezelschap Image Image


Inderdaad bedankt allemaal voor het gezelschap en Tom bedank voor de rit Image
Maar ik ga die zeker nog is rijden met mijne WR 450

Post Reply