Motoren en emoties

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Post by Tom Thumper »

Toch wel raar zo een brommer. In Portugal was ik super content van den T?n?r?, ook bij de stukken op de weg. Zo licht dat die stuurt, zelfs met de bagage. Op een gegeven moment heb ik zelfs met mijn voeten, die trouwens mooi binnenboord stonden, aan de grond geweest. Nee de steuntjes niet, ik denk dat mijn 49 gehuld in elegante Tech3's daar een beetje te fors voor zijn.

Op een gegeven moment was ik zelfs aan het denken om mijn Tiger een tijdje aan de kant te zetten, straatbanden op de Rudy te zetten ik heb nog een setje liggen) en daar mijn dagelijkse verplaatsingen mee te doen. De afgelopen dagen toch weer met Tijgerke rondgeren. Image Man, wat een machien, zaaalig. Toen ik na de middag even overstapte op de Rudy, hij moest nog in bad na de vakantie, viel dat toch weer heel dik tegen. Hij moet 4000 toeren draaien voor er pret komt en bij 7500 toeren is het alweer gedaan. 't Moet zijn dat onze Belgische wegen daar niet echt voor gemaakt zijn. Image

Nee, mijn liefde voor Tijgerke is weer helemaal terug. Ik ga die de volgende weken eens goed verwennen!
Me gusta la moto, me gustas tu.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Motoren en emoties

Post by TRooPER »

EMOTIES ?

dat is gewoon een stuk ijzer en een hoopke playmobiel plastiek,

manmanman,


precies beetje teveel in de Image gelegen?





Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Motoren en emoties

Post by laouen »

EMOTIES ?

dat is gewoon een stuk ijzer en een hoopke playmobiel plastiek,
da kan wel zijn maar mijn hartje ging daarstraks toch ook weer efkes sneller slaan toen ik de FZ zag staan blinken.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Motoren en emoties

Post by Cotthem »

bende whoesies!

Image
"...the path is the destination"

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Motoren en emoties

Post by bompa »

Laatst toen ik mijne WR ging afhalen heb ik nog bij soortgelijke moto's staan kijken en het deed me toch wel wat .Zeer veel tijd op doorgebracht op die drie types van moto's Image
Image
Image
Image

Mooie herinneringen kwamen er terug boven (ook pijnlijke Image ) maar vooral mooie , dat was een mooie tijd Image , die stonden daar bijeen , en nog verschillende andere

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Motoren en emoties

Post by zappa »

Kawatje en ik hebben gisteren gepest Image Image Image negh negh negh Image Image Met zijn achterwiel op ne hoop zand, frein toe en gaaaaas geven, de mollen konden er niet mee lachen Image Image Image Maar de wei ligt nu terug plat Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Motoren en emoties

Post by laouen »

Kawatje en ik hebben gisteren gepest Image Image Image negh negh negh Image Image Met zijn achterwiel op ne hoop zand, frein toe en gaaaaas geven, de mollen konden er niet mee lachen Image Image Image Maar de wei ligt nu terug plat Image
onze pa heeft zo'n zoem-ding in de gazon steken maar da lijkt nie te werken. Kzal 's vragen of 'm 't ziet zitten als we dat probleem daar efkes gaan oplossen Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply