Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Image

na een ritje van ongv 30km (meer krijg ik hier niet uit den ollandse polder) kom ik terug thuis met kawatje. En zoals gewoonlijk doet dat zeer om direkt de oprit op te rijden, alle redenen zijn goed om een ommetje te maken Image

Dus nog eens bij de buurman op den hof want die heeft momenteel een vakantiefunduro staan, wiens berijder een nief garaas aan 't zetten is. Maar mijne buurman was niet thuis.

Kawatje gaan parkeren en terwijl de andere buren klaarstonden om een fietstocht te doen, dienen mens zijn door mij geleende spuitbus luchtfilterolie gaan terug brengen.

Terwijl ik met m'n motopak en botten nog aan (geen helm Image ) terug naar huis stap, komt er zo'n politie vierkant ottoke naast me gereden met zijn raam open,( blijkbaar was't een of andere boerinnenbond fietstocht en moest de stevige arm der wet die mensen helpen oversteken)
Met de vraag >wat ik hier zocht en wat ik eigenlijk kwam doen? ... Image < aja mijnheer den agent, ik woon hier eigenlijk een beetje.
> zo met die motor hier zo rond rijden, wat had ik hier te zoeken!
< a als ik een toerke gedaan heb, kan er nog altijd een toerke rond den blok bij.
Dien mens bleef dat maar raar vinden dat er hier zo'n individu mee ne moto rond aan 't rijden was, ik moet er nogal gevaarlijk uit gezien hebben en echte bedreiging. Image
't was bijna 14u zijne dienst zal er opgezeten hebben, anders stonden we daar misschien nog gezellig te kletsen Image

Toch wel vlug en veel vooroordeel toch Image

Dit terwijl we hier grote golven van inbraken door niet zo vlaamski sprekende bendes over ons heen krijgen, er massa's afritnemers aan mijn wei gaan schtn en pssn daarbij allerlei papierachtig atributten achterlaten. Of zelfs onlangs op een warme dag aan een koppel fransen gaan vragen, die aan de oprit van mijn wei stonden verig te testen, of ze toch geen slechte manieren aan mijn paarden gingen leren? Image


Maar mee ne moto dan zijde krapuul, verzekerst! Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by Theo »

Ik heb altijd al gevonden dat jij er gevaarlijk en verdacht uit zag met dat motorpak aan, en ik ben blijkbaar niet de enige..... Image Image Image
Gelukkig doe je dat pak niet aan om te gaan paardrijden, 't zou redelijk lang kunnen duren voordat je ze gevangen hebt om hun zadel op te doen...
Image Image Image

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by zappa »

Gelukkig doe je dat pak niet aan om te gaan paardrijden, 't zou redelijk lang kunnen duren voordat je ze gevangen hebt om hun zadel op te doen...
Image Image Image

hmmm das nu al, zal toch nie aan dat pak liggen Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by Theo »

Gelukkig doe je dat pak niet aan om te gaan paardrijden, 't zou redelijk lang kunnen duren voordat je ze gevangen hebt om hun zadel op te doen...
Image Image Image

hmmm das nu al, zal toch nie aan dat pak liggen Image
Daar kan ik niet over meespreken, dan zou ik U eens zonder motorpak moeten zien.... Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by bompa »

rolleyes




Maar mee ne moto dan zijde krapuul, verzekerst! Image
Dat vonden ze al toen ik pas met de moto rondbolde Image en als je nu met een moto met noppen rondbold ben je dat nog Image allee dat vinden er hierachter toch verschillende Image al menig keren onderweg discussie gehad Image

User avatar
Stefke
Posts: 2934
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by Stefke »

Maar mee ne moto dan zijde krapuul, verzekerst! Image
Door u zo te gedragen lost ge toch gewoon uw probleem op? Image Image

Online
User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by Droopy »

...
Terwijl ik met m'n motopak en botten nog aan (geen helm Image ) terug naar huis stap, komt er zo'n politie vierkant ottoke naast me gereden met zijn raam open,( blijkbaar was't een of andere boerinnenbond fietstocht en moest de stevige arm der wet die mensen helpen oversteken)
...:
Toch wel vlug en veel vooroordeel toch Image
...
Maar mee ne moto dan zijde krapuul, verzekerst! Image
Die agent had overschot van gelijk. Image

Niets is gevaarlijker dan een bende boerinnenbondsters of okra's op fietstocht (ik noem ze altijd de Orka's). Image


Die agent wou je eigenlijk gewoon in bescherming nemen Zappa. Image Image

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by zappa »

Don't feel like Satan, but I am to them
Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Pos op!! gevaarlijke enduriste in 't waasland

Post by zappa »

Image
sig nature

Post Reply