Happy met Honda

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Happy met Honda

Post by Stefke »

awel, so far, so good: we hebben ondertussen toch al meer dan 600km asfalt onder de wielen zien passeren vandaag...
Image
bon, uwe kijktechniek staat dan precies nog niet op punt... Image

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Happy met Honda

Post by F M »

Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Happy met Honda

Post by zappa »

awel, so far, so good: we hebben ondertussen toch al meer dan 600km asfalt onder de wielen zien passeren vandaag...
Image
bon, uwe kijktechniek staat dan precies nog niet op punt... Image
of zijne helm 2 maten te groot? Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Happy met Honda

Post by Blackbert »

Awel, nu ge er toch over begint: ik heb de indruk dat de rijvaardigheid omgekeerd evenredig evolueert met de hoeveelheid regelneverij die erbij komt. Met de moto trek ik mij meestal niet teveel aan van de premature bompa's klak voor mij. Op vier wielen moet de marge veel groter zijn om er voorbij te geraken en dan kunnen er 2 dingen opborrelen: ergernis of medelijdend hoofdschudden.
Als je dan eens opzij kijkt wanneer je ernaast zit, zie je een uitgeblust gezicht met de blik op oneindig, meestal. Ze zijn wel veilig bezig, 10 per uur trager dan toegelaten, maar hebben meestal geen flauw benul wat er om hen heen gebeurt. Image

soit, hoe zit dat nu in F met die camera's, fluovestjes enzoverder?
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Happy met Honda

Post by duibhce Kaelann »

Awel, nu ge er toch over begint: ik heb de indruk dat de rijvaardigheid omgekeerd evenredig evolueert met de hoeveelheid regelneverij die erbij komt.
ik heb die indruk ook al een tijdje. Hoe meer regels en hoe onzinniger de regels, hoe idioter er gereden wordt.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Happy met Honda

Post by F M »

Het is immers ook (nog) geen wet .
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Happy met Honda

Post by laouen »

Wat een verademing: ik was bijna vergeten hoe fijn het wel kan zijn om op kaart te rijden.
Image
Alleen was ik dat niet vergeten Image en na onze verlof kan ik met trots melden dat er wel vrouwen zijn die kaart kunnen lezen Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Happy met Honda

Post by Tom Thumper »

Wat een verademing: ik was bijna vergeten hoe fijn het wel kan zijn om op kaart te rijden.
Image
Alleen was ik dat niet vergeten Image en na onze verlof kan ik met trots melden dat er wel vrouwen zijn die kaart kunnen lezen Image
Mieke toch! Met kaart lezen wordt bedoeld dat je uw weg kan vinden door gebruik te maken van de info die op de kaart getekend is. Het kunnen lezen van de woorden "Michelin" en "Nr.230" is echt niet voldoende om te kunnen beweren dat je een kaart kan lezen! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Happy met Honda

Post by laouen »

Mieke toch! Met kaart lezen wordt bedoeld dat je uw weg kan vinden door gebruik te maken van de info die op de kaart getekend is. Het kunnen lezen van de woorden "Michelin" en "Nr.230" is echt niet voldoende om te kunnen beweren dat je een kaart kan lezen! Image
tuttut, wij hebben onze hele vooropgestelde route gereden zonder noemenswaardig verkeerd te rijden en ik heb dat volledig op de kaart geklaard, een goeie 5300km... ik ben daar trots op!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Happy met Honda

Post by Tom Thumper »

Mieke toch! Met kaart lezen wordt bedoeld dat je uw weg kan vinden door gebruik te maken van de info die op de kaart getekend is. Het kunnen lezen van de woorden "Michelin" en "Nr.230" is echt niet voldoende om te kunnen beweren dat je een kaart kan lezen! Image
tuttut, wij hebben onze hele vooropgestelde route gereden zonder noemenswaardig verkeerd te rijden en ik heb dat volledig op de kaart geklaard, een goeie 5300km... ik ben daar trots op!
Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Happy met Honda

Post by fore »

-dat mijn weegschaal niet gaat kontent zijn als ik thuis zal komen? Image
Image

Bwa ... als diene wijzer tot 150 gaat dan is dat, voor de weegschaal, geen probleem ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Happy met Honda

Post by Stefke »

Awel, nu ge er toch over begint: ik heb de indruk dat de rijvaardigheid omgekeerd evenredig evolueert met de hoeveelheid regelneverij die erbij komt. Met de moto trek ik mij meestal niet teveel aan van de premature bompa's klak voor mij. Op vier wielen moet de marge veel groter zijn om er voorbij te geraken en dan kunnen er 2 dingen opborrelen: ergernis of medelijdend hoofdschudden.
bij mij alleen maar ergernis, hoe langer hoe meer....
en echt waar in alles: links afslaan en toch helemaal rechts tegen de kant blijven staan, of gewoon voor het groene licht blijven staan als ze links willen afslaan ipv het kruispunt op te rijden zodat de rest ook verder kan...geen pinkers gebruiken, rond punt afrijden van helemaal links zomaar naar rechts zonder kijken, middenstrookrijders Image Image , blijven kloten om te parkeren, weigeren om voorrang te verlenen, enzovoort....
En dan zwijg ik nog van die sukkelaars die willen filefilteren tegen 5km/u met beide voeten naast de moto bengelend....
ik kan daar echt geen geduld meer voor opbrengen, dat heb ik voor iets anders nodig. Image

Maar bon, terzake, ik ben ook happy met mijnen BMW (soms toch) en met mijnen Triumph. Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Happy met Honda

Post by Blackbert »

Awel, nu ge er toch over begint: ik heb de indruk dat de rijvaardigheid omgekeerd evenredig evolueert met de hoeveelheid regelneverij die erbij komt. Met de moto trek ik mij meestal niet teveel aan van de premature bompa's klak voor mij. Op vier wielen moet de marge veel groter zijn om er voorbij te geraken en dan kunnen er 2 dingen opborrelen: ergernis of medelijdend hoofdschudden.
bij mij alleen maar ergernis, hoe langer hoe meer....
en echt waar in alles: links afslaan en toch helemaal rechts tegen de kant blijven staan, of gewoon voor het groene licht blijven staan als ze links willen afslaan ipv het kruispunt op te rijden zodat de rest ook verder kan...geen pinkers gebruiken, rond punt afrijden van helemaal links zomaar naar rechts zonder kijken, middenstrookrijders Image Image , blijven kloten om te parkeren, weigeren om voorrang te verlenen, enzovoort....
En dan zwijg ik nog van die sukkelaars die willen filefilteren tegen 5km/u met beide voeten naast de moto bengelend....
ik kan daar echt geen geduld meer voor opbrengen, dat heb ik voor iets anders nodig. Image

Maar bon, terzake, ik ben ook happy met mijnen BMW (soms toch) en met mijnen Triumph. Image

Been there, done that ... maar met de jaren (vrees ik) een beetje meer zen geworden. mij daarover opwinden helpt toch gene zak. hoewel ik moet toegeven dat ik nog wel eens mijn moment heb.
Ge doet waarschijnlijk ook iets meer kilometers dan ik ...

Piewie, ge wint de prijs voor 't offtopic gaan voor 2011. Een live reisverslag in iemand anders zijnen draad beginnen. Nog zonder foto's ook dan. Maar hou u vooral niet in. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Happy met Honda

Post by Muug »

maar met de jaren (vrees ik) een beetje meer zen geworden. mij daarover opwinden helpt toch gene zak. hoewel ik moet toegeven dat ik nog wel eens mijn moment heb.
"Bert" en "opwinden" in ??n zin? Dat kan alleen een vrouw denk ik. Image

Post Reply