motorsalon

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Muug
Posts: 11779
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: motorsalon

Post by Muug »

Jammer genoeg zal het wel bij dromen blijven want het is niet de tijd om zotte uitgaven te doen.....
Wel, vorige week zijn mijn madam en ik - en onze naaste familie - weer eens op uiterst ernstige en meedogenloze wijze geconfronteerd geworden met de relativiteit der dingen. Om maar niet te zeggen dat het hier gaat over wat men tegenwoordig een slepende ziekte noemt. Image Weer werd maar eens bewezen dat het godverdomme geen zin heeft om met "genieten van het leven" te wachten tot het niet meer gaat Image ... [b:2sypwiwo]Moraal van het verhaal: het is elke dag de moment om zotte uitgaven te doen[/b:2sypwiwo] ! Image

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: motorsalon

Post by Mario »

allee, sterkte Paul... Image
hopelijk is er zicht op beterschap

enneuh, geen zin om een Maserati over te kopen (in het kader van uw zotte aankopen) ? Image

naar het salon ga ik niet ; gisteren genoeg mooi blik gezien in Maastricht op Topmobiel/retroclassics en de moto's van tegenwoordig kunnen me niet erg meer bekoren

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: motorsalon

Post by diskeletloetje »

Het enige merk dat hier niet vermeld is, dus waar ook niets negatiefs werd over gezegd, is KTM Image komtatege Image:)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: motorsalon

Post by Stefke »

Alleen bij Triumph al zou ik met vijf modellen buitenrijden, MV heeft ook precies wel schoon gerief in huis, En zo'n K1600GT wil ik ook wel eens proberen (hoewel dat alleen nuttig is als ge 100000km per jaar rijdt...). KTM690 Duke mag ook op mijn lijstje en misschien hier en daar nog iets, maar dat zie ik morgen wel. Image

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: motorsalon

Post by F M »

voor mij moet dat vooral betrouwbaar zijn.
Pertang, als ik uw verslag lees, moet hem ook nog eens schoon zijn naar uw goesting. Image


En met wat rijdt gij nu ook alweer ? Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motorsalon

Post by Blackbert »

Ne scooter op stero?den? Image
grease up your baby for a ball on the hill

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: motorsalon

Post by fore »

Ne scooter op stero?den? Image

Helaba ... Image ... met de chauffeur moogde lachen ... maar nie met de scooter h? ... Image


Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motorsalon

Post by Blackbert »

Dat proberen we hem ook al jaren uit te leggen ... Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2920
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: motorsalon

Post by duibhce Kaelann »

der staan momenteel toch een paar 2dehandse TDM-ekes te koop met niet al te veel kilometers op Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Online
User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: motorsalon

Post by Droopy »

...
't is dan misschien niet moeders mooiste, maar ge hebt u daar in het verleden toch al serieus aan verslikt, nee??
...
Deze maand staat er in M&T een toerbuffel test en die oude stoompanboot komt daar nog vrij goed uit. Image

Het enige wat ze echt als negatief vermelden is het standaard ontbreken van handvatverwarming (terecht voor zo'n dure boot[/size:79dtdqic]) en het dashboard dat een verouderde indruk geeft (goesting en smaak)[/size:79dtdqic].

Een TDM kan mij ook nog bekoren met z'n eigenzinnige smoel maar my 2 cents is dat je beter die stoomboot oprijdt en dat je daar nog het meeste plezier zal aan hebben. Image

En on topic, dit jaar hier (net als vorig jaar) geen auto- motosalon. Image
De volgende jaren willen we geen kosten aan rollend materiaal doen wegens andere plannen dus heb ik geen zin om te gaan kwijlen bij dingen die ik toch niet zal kopen. Image

Het motorijden bestaat tegenwoordig toch maar uit de woon-werk kilometertjes en het ziet er naar uit dat het nog een tijdje zo zal blijven. Image

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: motorsalon

Post by F M »

't is dan misschien niet moeders mooiste, maar ge hebt u daar in het verleden toch al serieus aan verslikt, nee??
Toch niet. Ik veronderstel toch dat ge het over de Pan hebt.

E?n keer een godganse dag in de regen, toen reed ge achter me.
E?n keer met uw madam achterop, toen ben ik aan komen sluiten en heb me een tijd gezapig in uw spoor gezet.

En ??n keer met uw scooterke, toen bleef ik liever bij mijn vriend Fore.

Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2914
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: motorsalon

Post by Stefke »

naar het motorsalon geweest en er waren een paar modellen die mij konden krijgen. Image
bij de moto's trouwens ook. Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motorsalon

Post by Blackbert »

Ben daar ook geweest. lelijke mensen trekken elkaar aan precies. Image

Honda: de CB's en de fireblades zien er nog uit gelijk ne moto, de rest zijn Jetski's. Niet alleen bij Honda trouwens.
BMW 800GS: er klopt vanalles niet in de houding, zittend en staand. Nog meer zo op de Tiger 800.
Yamaha SuperTen: Hmm, 'k zit precies zo diep - Tiger 1200 Hmm, met teveel loze plastiek. en een enkelzijdige achterbrug en gietwielen. Image
Ne Husky Nuda, de Streetriple R, Dorsoduro: Bwa ja ...
Schiet er maar ene over.
Image

'k zal maar blijven prutsen met wat er in de garage staat. Image
grease up your baby for a ball on the hill

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: motorsalon

Post by Theo »

Ik ben daar vorige zondag ook wat modellekes gaan passen (van 't rollend materiaal wel te verstaan) en er waren er een paar die mij redelijk goed pasten.
Zoals daar zijn:
de street tripple, de agusta brutale, ook eentje van Guzzi, maar ik weet niet meer dewelke, en wonder boven wonder: die superduke voelde ook goed aan onder mijn gat, al zou ik deze laatste nooit kopen om ik de investering niet verantwoord vind: dat is zoiets als de bankencrisis: je investeerd in iets waarvan je zeker bent dat hetg niet lang mee gaat voor 't naar de filistijnen is.
En 't kan wel plezierig rijden, maar dat is dan alleen als ' m rijdt....
Ik heb daar echter ??n ding kunnen vaststellen: de banden waarvan mijn bandenboer vertelde dat ze niet meer te krijgen waren voor de revere stonden daar gewoon standaard te blinken onder verschillende Guzzi 's: de pirelli sport demon.
Ook de Kawasaki Z750 paste redelijk goed onder mijn achterwerk.Als er ooit een andere komt zal het moeilijk kiezen worden.

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motorsalon

Post by Blackbert »

Ha ja, de Guzzi. De V7 dan. Schoooon. maar mijn stekken zijn te lang.
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply