zou ik? ....

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: zou ik? ....

Post by Droopy »

...
Met andere woorden, ik zit nog steeds in het denkproces en zal dus mijn tijd nemen zoals [i:1p86898y]Muug[/i:1p86898y] voorstelt. 'k Zal de uitslag van het denkproces hier wel posten...
Zo het denkproces is ten einde.

De cbf blijft. Image
Na heel wat denk en praatwerk heb ik toch maar besloten om alles bij het oude te laten. Image
Het begint alweer te kriebelen om met de moto te rijden. Image
Geen 125 dus en geen Forza (alhoewel ik die laatste wel zag zitten)[/size:1p86898y].


Om mijn nekspieren te sparen zal ik wel een windscherm op de cbf zetten.
'k Weet het een naked is het mooist....naked maar het praktische zal hier voor het esthetische moeten gaan. Image

Edit : aan die sympathieke meneer die in een motoaccessoirwinkel werkt : you've got mail. Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: zou ik? ....

Post by laouen »


De cbf blijft. Image
Image Image Image Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: zou ik? ....

Post by Droopy »

Om mijn nekspieren te sparen zal ik wel een windscherm op de cbf zetten.
'k Weet het een naked is het mooist....naked maar het praktische zal hier voor het esthetische moeten gaan. Image
Image
Voila : Een schermpje, besteld bij een bepaalde keten van motoaccesoires, jullie mogen RADen welke keten. Image
En ja hoor, getest en goedgekeurd. Image
Er is nog wat gebulder en wind maar het is een pak minder dan met het vorige schermpje. Image
Bedankt voor het goede advies vanuit Drongen. Image


Het was een kort proefritje want mijn nekspieren kunnen nog altijd niet veel druk aan maar het was een : Image Image Image Image Image Image Image ritje.

Ps : gisteren ben ik ook nog op controle geweest bij de dokter. Alles is ok maar het kan nog een half jaar duren vooraleer die nekspieren (vooral de aanhechtpunten) weer in orde zijn. Met wat geluk staan er tegen het najaar dus terug serieuze ritten op het programma. Image

Post Reply