ne scooter !!!

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

als vervang moto? burgman 400 IK KAN AAN DE GROND!! Image


wel al 3X de scooter zelf opgehoffen met m'n voeten toen ik de steuntjes zocht? Image

Stuurt wiebelig, vangt veel wind, vertrekt met een snokske, terugschakelen op een plankske dat gaat niet, ook dat plankje rechts zal al wat lager hangen, door mijne voetrem Image geen verkeersdrempels aan 80 Image dat bolt niet over nat gras, en op dat ardeense steenpad geraakt die moeizaam over en joepi een bui laat maar komen, ik zit goed beschermd... Image ben natter dan op de smt, hoe kan dat nu??

Ben toch thuis geraakt, zal ietske langer geduurd hebben,

MAAR ... je kan de winkel binnen zonder helm, die past onder dat zadel, een halve boodschapwagen gaat daar ook onder, de mensen hier in de buurt herkennen me niet, ik hoef niet terug te zwaaien, ik hoef niet mijn been over 't zadel te gooien, ik zit in stoeltjes houding, kan nog mijn sjakosch tussen mijn kni?en nijpen Image

Maar ik ga morgen wel met den otto naar 't werk, en dat scooteren, dat zal nog niet voor sebiet zijn. Maar wel plezant om dat ook eens ervaren te hebben Image
sig nature

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: ne scooter !!!

Post by petervdc »

Jah, nu weet ge wat die arme Jos ganse dagen moet meemaken h?... Image
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: ne scooter !!!

Post by F M »

Oh, Jos heeft ook een zakske, nee, een sjakosj tussen zijn benen ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: ne scooter !!!

Post by Drummer »

Image Image Image


Schitterend geschreven Zappa Image

En FM, uw antw is ook ni mis Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: ne scooter !!!

Post by fore »

Image

1 woord ... onervaren


Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: ne scooter !!!

Post by bompa »

lol8

1 woord ... onervaren


Image
Image
Verleden zondag me is op een brugman 650 gepast ,ferm machine, de volgende zou wel is terug een Silverwing GT 600
of een brugman 650 kunnen worden , verleden zaterdag heb ik nog is kop gereden de drie provinci?n rit, den tweede was iemand met een Silverwing 600 en ze zijn zeer snel, nog een paar jaar met de allroads en dan zou het wel is terug een scooter kunnen worden

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: ne scooter !!!

Post by Wipr »

Ik heb dat zelfs gehad een Burgman 400. Was sneller weg dan anderen. Ik dacht en ik dacht dat het een mooi alternatief zou zijn voor de BMW R850R en de VESPA GT200 die in de garage stonden broederlijk naast elkaar maar om van een vergissing te spreken.

Met alle respect voor de ouderen maar ik voelde me een oud mannetje op dat ding. Nu met de huidige tweede auto heb ik dat ook want het is werkelijk een bompa-auto. (Een 14j oude Daewoo Nubira) Maarrrr, geen erg, ik kan me nu ook een bompa tempo aanhouden in die auto. Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: ne scooter !!!

Post by bompa »

Ik heb dat zelfs gehad een Burgman 400. Was sneller weg dan anderen. Ik dacht en ik dacht dat het een mooi alternatief zou zijn voor de BMW R850R en de VESPA GT200 die in de garage stonden broederlijk naast elkaar maar om van een vergissing te spreken.

Met alle respect voor de ouderen maar ik voelde me een oud mannetje op dat ding. Nu met de huidige tweede auto heb ik dat ook want het is werkelijk een bompa-auto. (Een 14j oude Daewoo Nubira) Maarrrr, geen erg, ik kan me nu ook een bompa tempo aanhouden in die auto. Image
jA maar als je gas geeft moete die rem loslaten , want anders werk da ni ,en ook onderweg niet naar versnellingen zoeken, 't zal dan wel werken Image , die ik had werkte zo toch, gewoon gaaaas en was nog snel ook Image Image

Post Reply