Zwanenzang van een KTM...

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Cotthem »

..... Image ....ik heb al dik spijt van mijn aangekochte Sonja......KTM is foei!!!
"...the path is the destination"

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by diskeletloetje »

Ik hoop dat die "foei" betekent dat ge niks anders wil doen dan erop kruipen (op uw sonja, welteverstaan..), en dat ge spijt hebt dat ge haar niet meeneemt op reis... Image
Zeg nu niet dat ge al in panne staat h? Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by petervdc »

..... Image ....ik heb al dik spijt van mijn aangekochte Sonja......KTM is foei!!!
Klachten van uw madam dat ge nooit meer thuis zijt ? Image
Keep going

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Theo »

..... Image ....ik heb al dik spijt van mijn aangekochte Sonja......KTM is foei!!!
Ik hen hier nog een camino staan....... Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Cotthem »

..... Image ....ik heb al dik spijt van mijn aangekochte Sonja......KTM is foei!!!
Ik hen hier nog een camino staan....... Image
Image

toch mercie voor het aanbod Theo Image

Maar "ons Sonja" BLIJFT!!!!!!! Image
"...the path is the destination"

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Theo »

Jomma, zo ne camino kan je goed camoufleren hoor, de mijne lijkt op een deauville... Image
In't oranje-blauw, en met de juiste accesoires kan je daar dus ook een KTM van maken. Image

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Raketman »

Allez, 't ziet er dan toch naar uit dat het qua kleurstelling een specialleke zou kunnen worden. Bijna klaar met de ombouw/overbouw van allerlei opties, en het preventief nakijken van een paar gekende kwaaltjes. Meerbepaald het aanbrengen van vetten op bepaalde plaatsen, die eventuele demontage in de toekomst gemakkelijker zou moeten maken of vermijden dat bepaalde dingen doorroesten (startrelais bvb). Dient wel gezegd dat men in't fabriek de vetpot kennelijk heeft teruggevonden, want verbazend veel dingen zijn verbazend rijkelijk ingevet. Zo hing er zelfs behoorlijk wat kopervet aan de uitlaatbouten.

Toch alweer een paar minpunten : de alternatorkabel zat nogal verkeerdelijk gemonteerd zodat die al bijna doorgekneld was Image , en de carterplug was ook niet aangedraaid. Kleinigheden maar toch, het zou niet mogen. Voor de rest is't wachten op Godot, in dit geval mijn nief plak...
Nil volentibus arduum

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by petervdc »

Voor de rest is't wachten op Godot, in dit geval mijn nief plak...
Mijn plak is er al (dag of 4), de verzekering ook, normaal ga ik erom volgende week Image
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Harald »

Hier ook de plaat aangevraagd deze middag.
Hopelijk komt zij morgen al met de post aangewandeld bij de verzekeringsagent, dan kan ik zaterdag de moto met mijn platen ophalen en zondag een toertje doen

Image

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Raketman »

Dat kan, als de motor nog nooit ingeschreven is. Die van mij is dus wel al eens ingeschreven bij de dealer waar hij oorspronkelijk stond. Naar 't schijnt een gekende praktijk om verkoopsresultaten positiever te laten overkomen dan ze in werkelijkheid zijn. Gevolg op dit moment is dan wel dat hij officieel 2dehands is, hoewel er nul kilometers op de teller stonden. Dat wil dus ook zeggen dat de aanvraag voor mijn plaat op de stapel is terrecht gekomen...
Nil volentibus arduum

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by laouen »

Dat kan, als de motor nog nooit ingeschreven is. Die van mij is dus wel al eens ingeschreven bij de dealer waar hij oorspronkelijk stond. Naar 't schijnt een gekende praktijk om verkoopsresultaten positiever te laten overkomen dan ze in werkelijkheid zijn. Gevolg op dit moment is dan wel dat hij officieel 2dehands is, hoewel er nul kilometers op de teller stonden. Dat wil dus ook zeggen dat de aanvraag voor mijn plaat op de stapel is terrecht gekomen...
ge hebt dan toch ook maar voor nen tweedehandse betaald hoop ik Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by petervdc »

ge hebt dan toch ook maar voor nen tweedehandse betaald hoop ik Image
lol
Keep going

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Raketman »

Ik heb ne nieuwe moto gekocht, model 2012, met 0 kilometer op de teller...Dus waarom ik dan voor een 2dehandse zou moeten betalen ontgaat mij efkes. 't Is te zeggen, ik denk dat ik uw redenering ergens begrijp maar dat gaat hier niet helemaal op vind ik. Trouwens geen enkel klagen over de prijs.

Afin, ik heb toch al het schrappingsbewijs van mijn ouw plak toegekregen vandaag, met een beetje geluk de rest volgende week.
Nil volentibus arduum

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Harald »

Hmmm ...
Ik moet zeggen dat ik toch een goeie deal heb gedaan wat de prijs betreft. (allez hoop ik toch)
De demo's die vrij komen met 4.xxx km's op, kosten op een paar honderd euro evenveel dan wat ik heb betaald.
Ok?, ik heb geen handvatverwarming en (nog) geen hoger toerruit. Wel 0 km's, model 2013 Image ?n gekocht bij de mensen/dealer waar ik het meeste vertrouwen in gekregen heb.

Mijn nummerplaat ligt sinds deze ochtend klaar voor ophaling, morgenvroeg eerst langs de verzekeringsagent voor de plaat en de nodige papieren en dan verder eeuuhh ..... de juffrouw zal ik maar zeggen Image ophalen.
De valbaren zijn jammer genoeg nog in back order, maar ik ga geen 3 weken wachten om te rijden hoor.

Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by laouen »

Ik heb ne nieuwe moto gekocht, model 2012, met 0 kilometer op de teller...Dus waarom ik dan voor een 2dehandse zou moeten betalen ontgaat mij efkes. 't Is te zeggen, ik denk dat ik uw redenering ergens begrijp maar dat gaat hier niet helemaal op vind ik. Trouwens geen enkel klagen over de prijs.
Het was maar een graptje h? Chris Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Zwanenzang van een KTM...

Post by Raketman »

'k Bennekik ook nie kwaad of lastig zenne Image
Nil volentibus arduum

Post Reply