aha

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: aha

Post by Theo »

Proficiat Zappa.

Wil dat nu ook zeggen dat er "ergens ten velde" een SMT te koop staat?

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aha

Post by zappa »

Proficiat Zappa.

Wil dat nu ook zeggen dat er "ergens ten velde" een SMT te koop staat?
Image

Smt-tje staat hier nog (voorlopig) zal hem dit weekend eens heel proper kuisen Image , en afscheidsritje doen Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: aha

Post by Blackbert »

Proficiat Zappa.

Wil dat nu ook zeggen dat er "ergens ten velde" een SMT te koop staat?
Smt-tje staat hier nog (voorlopig) zal hem dit weekend eens heel proper kuisen Image , en afscheidsritje doen Image
Hou de juiste volgorde aan, of na 't tweede kan je terug beginnen aan 't eerste. Image
grease up your baby for a ball on the hill

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: aha

Post by bompa »

proficiat Zappa Image

ik heb mij wel een spuit laten zetten tegen da virus uit Matigdinges,
dus 'k kan da ni meer opdoen, van niemand Image
Daar is geen antivirus spuit tegen Image het enige dat misschien helpt is met een grote boog er omheen gaan en er zeker niet mee gaan rijden Image want dan ben je verkocht


@ Zappa proficiat he

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: aha

Post by Stefke »


Daar is geen antivirus spuit tegen Image het enige dat misschien helpt is met een grote boog er omheen gaan en er zeker niet mee gaan rijden Image want dan ben je verkocht
haha, ik loop daar een paar keer per week (m?t opgetrokken neus) rond Image en naast Image , en ik heb daar ook al een paar keer mee gereden....laat mij koud, ijskoud zelfs... Image Image

Afgezien daarvan, profi Zappa.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: aha

Post by bompa »


Daar is geen antivirus spuit tegen Image het enige dat misschien helpt is met een grote boog er omheen gaan en er zeker niet mee gaan rijden Image want dan ben je verkocht
haha, ik loop daar een paar keer per week (m?t opgetrokken neus) rond Image en naast Image , en ik heb daar ook al een paar keer mee gereden....laat mij koud, ijskoud zelfs... Image Image
Image Awel en toch is dat bij mij de eerste moto buiten mijne WR waar ik mee uit de winkel kwam en onderweg in het naar huis komen al offroad reed ,waarvan de vering zeer goed haar werk deed, en me toch zeer vlotjes en netjes over de putten naar huis bracht , nog geen spijt van gehad Image

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: aha

Post by Raketman »


Daar is geen antivirus spuit tegen Image het enige dat misschien helpt is met een grote boog er omheen gaan en er zeker niet mee gaan rijden Image want dan ben je verkocht
haha, ik loop daar een paar keer per week (m?t opgetrokken neus) rond Image en naast Image , en ik heb daar ook al een paar keer mee gereden....laat mij koud, ijskoud zelfs... Image Image
Juist ja Image

Eerder : staat er alle dagen op te kwijlen, zit er op ne stoel naar te kijken, stelt elke dag met spijt vast dat er geen sleutels opzitten maar durft met de 2012 waarschijnlijk niet te rijden omdat em schrik heeft dat het wel nekeer zou kunnen tof zijn etc etc ...
Nil volentibus arduum

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: aha

Post by Blackbert »

Allez, hij zou 't willen aanvragen met die knappe, maar ... Image
grease up your baby for a ball on the hill

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: aha

Post by petervdc »

Proficiat, Zappa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Image Image
Keep going

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: aha

Post by Tom Thumper »

Maar Zappa toch, het gaat presies van kwaad naar erger met jou. Waar is den tijd dat je bij de buren heel trots kwam melden dat je een Honda ShadowWing of iets dergelijks had. Dat was pas een machien! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: aha

Post by petervdc »

ene met kleine wielekes dan? Of een uitgehold zadel? Of platte banden? Of racevering?
Eu, idd, is da motooken niet ietsie pietsie te hoog ?
Zoooo licht is em ook weer nie dat je da in evenwicht houdt met je grote teen alleen...
Keep going

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: aha

Post by Raketman »

ene met kleine wielekes dan? Of een uitgehold zadel? Of platte banden? Of racevering?
Eu, idd, is da motooken niet ietsie pietsie te hoog ?
Zoooo licht is em ook weer nie dat je da in evenwicht houdt met je grote teen alleen...
Allez mannekes, nen SMT heeft nagenoeg dezelfde zadelhoogte dan ne gewone Adv. Oudere 950's en S-versies kunnen aanzienlijk hoger zijn, maar dat heeft ze niet gekocht h?...
Nil volentibus arduum

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: aha

Post by Wipr »

Proficiat zappa, ineens de 1200 of nog de 990?

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aha

Post by zappa »

Proficiat, Zappa ! Image [color=#FF4000:21gqbkry]dank je[/color:21gqbkry]

Ik heb hier in de garage een nog niet uit d everpakking gehaalde ladder liggen. Interesse ? Image
een trampoline kan dat niet? Image
Harald


Proficiat. [color=#FF4000:21gqbkry]THNX [/color:21gqbkry]
Wanneer is dat winterritje nu ook al weer
De winter begint pas, nog tijd zat Image
Drummer



laouen schreef:
Wie kan der in godsnaam nog ne ktm gekocht hebben iedereen die er een zou kunnen overwegen, heeft er al lang eentje




Nee zenne, [color=#FF4000:21gqbkry]nog[/color:21gqbkry][/size:21gqbkry] ni iedereen
Image


laouen


proficiat Zappa!
[color=#FF4000:21gqbkry]mercikes, maar je gaat me toch meer met mijne husa zien denk ik [/color:21gqbkry] Image

Cotthem


Zappa Goes GOOOOO!!!!!

Proficiat!!![color=#FF4000:21gqbkry]thanks, was jaloers van u, neg Image Image [/color:21gqbkry]

ist voor verre en nog verdere reizen die in het verschiet liggen of heb je gewoon gekozen voor kwaliteit
als ik deze foto's bekijk, dan begin ik toch te dromen

J.pi


proficiat Zappa [color=#FF4000:21gqbkry]bedankt[/color:21gqbkry]

ik heb mij wel een spuit laten zetten tegen da virus uit Matigdinges,
dus 'k kan da ni meer opdoen, van niemand
ik was al geinfecteerd toen ik 3jaar terug die sm690 kreeg als vervangmoto voor die dikke vtx Image Koorts dat ik toen gehad heb Image



Daar is geen antivirus spuit tegen Image het enige dat misschien helpt is met een grote boog er omheen gaan en er zeker niet mee gaan rijden Image want dan ben je verkocht


@ Zappa proficiat he
Merci, ge hebt ook die ziekte te pakken h? Image



haha, ik loop daar een paar keer per week (m?t opgetrokken neus) rond Image en naast Image , en ik heb daar ook al een paar keer mee gereden....laat mij koud, ijskoud zelfs... Image Image

Afgezien daarvan, profi Zappa.
bedankt Image let op na de koude aanvallen, komen de koorts aanvallen en dan begin je te ij-l-e-n, wieweet wat onzin je dan gaat doen Image


Proficiat, Zappa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Image Image
Merci wi Image

Maar Zappa toch, het gaat presies van kwaad naar erger met jou. Waar is den tijd dat je bij de buren heel trots kwam melden dat je een Honda ShadowWing of iets dergelijks had. Dat was pas een machien! Image
Image Image ja verstand komt niet met de jaren zeker? Image

ene met kleine wielekes dan? Of een uitgehold zadel? Of platte banden? Of racevering?
Eu, idd, is da motooken niet ietsie pietsie te hoog ?
Zoooo licht is em ook weer nie dat je da in evenwicht houdt met je grote teen alleen...
Allez mannekes, nen SMT heeft nagenoeg dezelfde zadelhoogte dan ne gewone Adv. Oudere 950's en S-versies kunnen aanzienlijk hoger zijn, maar dat heeft ze niet gekocht h?...
Ik heb al enkele keer op de recente modellen gaan zitten en ik kwam tot men zeer grote[/size:21gqbkry] verbazing Image beter aan de grond dan bij m'n smt, die ook bijna zelfde gewicht heeft, maar z'n zadel is breder. Als ik naar m'n werk rij, dan kan je me maximaal 2x horen grommen, eenmaal voor een verkeerslicht als er een lange file auto's staat, die ik voorbij rij en dan vlak voor de eerste auto moet stoppen of als de trein voorrang krijgt Image dan pas zet ik een voet aan de grond, voor de rest is't meestal met de voeten op de pedalen.

Raket zijn grijze, dat is ne hogen, daar was't met ??n voetje Image Image

Proficiat zappa, ineens de 1200 of nog de 990?
thnx, de 990 , voor die niet meer te krijgen is, die 1200 zie ik, niet zitten. En naar 't schijnt zou 't nog twee jaar duren voor ze 't blok zouden downsizen naar een dikke 700cc en op de markt brengen (wist den Roland ) zoooo lang kon ik niet wachten, maar ik had eigenlijk toch nog wat willen verder rijden met smt-tje Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: aha

Post by Blackbert »

als ik deze foto's bekijk, dan begin ik toch te dromen

Raket zijn grijze, dat is ne hogen, daar was't met ??n voetje Image Image
'k ben daar ook eens een week geweest. 4 dagen in de regen en 20cm sneeuw boven de 2000m. 'k zou ook wel eens terugwillen als 't mooi weer is.
Cloggie KTMs go!!!!!!! Pyrenees Image

Raket zijne grijze is een medium. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: aha

Post by Muug »

Raket zijne grijze is een medium. Image
lol, zappa, ge moet z?ker ne keer op bert zijn machine gaan zitten. Maar ziet dat er iemand bij is om de moto recht te houden Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aha

Post by zappa »

waarschijnlijk zo hoog als die R zithoogte = 905 mm Image

Over de hoogte van de gewone maak ik me geen zorgen, ze willen hem nog verlagen, maar ik zal eerst eens "passen" Image

't eenigste waar ik een klein beetje de bibber van krijg, is dat ik nooit met eenen gereden heb, maar ja dat had ik met de smt ook niet (eens een klein uurtje op ne superduke, maar das evenveel appel/peer als ne smt en een adv) Image

Als ik hem mag halen, zal ik via de gewoon banen terug keren, niet onmiddelijk de autostrade op, waar ik niet even aan de kant kan gaan staan om te bekomen Image Image Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: aha

Post by bompa »

Uwe smt zal ook wel zeer goed gemarsjeert hebben op het verhard , ik heb nog niet met een smt gereden,maar 'k denk dat die adv wel evengoed zal rijden , dus weinig om je ongerust over te maken denk ik

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: aha

Post by F M »

Het wordt stilaan tijd om een zelfhulpgroep op te richten voor 'zij die nog geen KTM 990 hebben '. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: aha

Post by Muug »

Het wordt stilaan tijd om een zelfhulpgroep op te richten voor 'zij die nog geen KTM 990 hebben '. Image
hebt ge zo'n zwak zelfvertrouwen? Image

Post Reply