IK WEET IETS ....

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
zappa
Posts: 4511
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IK WEET IETS ....

Post by zappa »

Raad eens waar ik daarjuist op gezeten heb? Image Image Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11791
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IK WEET IETS ....

Post by Muug »

op Blackbert !

User avatar
zappa
Posts: 4511
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IK WEET IETS ....

Post by zappa »

op Blackbert 's
nief machien Image

amai w?t een taile Image volgens mij nog slanker dan husa, en een halve meter hoger Image

We gaan die nog h??l ver kunnen zien rijden, als we ver achter komen Image


het grote beest ook eens "gepast" nee de KTM[/size:3nxoxhmu] Image mijn hoogtevrees moeten overwinnen Image waar ik bij de Husky nog net met de ijzeren tipkes van m'n botten aan de grond kon schrapen, kon ik hier de grond zelfs niet meer zien Image Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: IK WEET IETS ....

Post by Tom Thumper »

@Bert: waarom de Husky en geen KTM?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3456
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IK WEET IETS ....

Post by Blackbert »

Twijfel: Husa, KTM, in de 400cc klasse ongeveer. Allemaal tof, allemaal zeer onderhoudsintensief. Ja, daar zit wat rek op bij 'recreatief gebruik', maar toch. Als die als tweedehands al stevig wat uren gedaan hebben ben je niet zo ver meer van revisies ook. Steve had mij al op die Husky gewezen toen we in Wiltshire waren, en nu kwam daar de prijs bij: 2/3 van wat een degelijke KTM of Husa hier geadverteerd wordt. Weinig km, onderhoudsintervallen van 4000km ipv een paar 100. 't Is geen pure enduro, maar 50 ? 60km minder dan de TA, dat ga ik toch wel Nu nog mee rijden.

aja, en waar heb ik op gezeten?
Op Tuurke. Ziet er netjes uit, in zijn wit kostuumpke met oranje, overgoten met wat modderspatten. Image
Maar die korte beentjes ... Image

Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: IK WEET IETS ....

Post by laouen »

Tis dus effectief dienen Brit geworden waar Steve het over had? Nice!

En trouwens, mijn voetje geneest vlotjes en het begint hier zo een klein beetje te kriebelen terug Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Blackbert
Posts: 3456
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IK WEET IETS ....

Post by Blackbert »

Hold your horses.
30 december zou ik nog eens kunnen buitenkomen.
Die Brit is nog altijd een brit en zal dat dan ook nog zijn vrees ik (misschien niet, maar de DIVmolen gaat dat nog niet vermalen hebben)
31 december wordt ik een beetje getuned. Ttz, die zenuw die al veel te lang op mijn zenuwen werkt gaan ze een andere route geven. Geen idee hoe lang 't daarna gaat duren eer ik weer een motostuur mag/kan vasthouden ...

Wie een goed voorstel heeft voor de 30ste: shoot. Veldrit, winterrit, maakt niet uit. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: IK WEET IETS ....

Post by Harald »

@laouen, das nog eens goed nieuws Image
@Bert, das minder, maar ni te 'zenuwachtig' worden. Image

Ohja, als die Britse eens rond de kerktoren moet gereden worden door een plasje, wil kik dat wel doen zene.
Dan kunt ge ze weel lekker masseren met een heerlijk sponsje Image

User avatar
zappa
Posts: 4511
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IK WEET IETS ....

Post by zappa »


Wie een goed voorstel heeft voor de 30ste: shoot. Veldrit, winterrit, maakt niet uit. Image
voorspelling voor volgende zondag : regen Image de rest van de week ook. Misschien eens tot de westvlaenders rijden, die hebben nu al overschot, we gaan daar den ramptoerist kunnen uithangen Image
Moto proper spoelen op de weg Image

Zal ik eens informeren naar dat "speel" parcourstje ergens in de limburg, waar je vrij mag gaan baggeren, weg van de openbare weg?
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: IK WEET IETS ....

Post by bompa »


Wie een goed voorstel heeft voor de 30ste: shoot. Veldrit, winterrit, maakt niet uit. Image
voorspelling voor volgende zondag : regen Image de rest van de week ook. Misschien eens tot de westvlaenders rijden, die hebben nu al overschot,

Zal ik eens informeren naar dat "speel" parcourstje ergens in de limburg, waar je vrij mag gaan baggeren, weg van de openbare weg?
Misschien mijn kano meepakken naar ginder Image

In de limburg vrij rijden Image ,daar ben ik ook wel benieuwd naar zonder op die twee crossparcours die ik daar weet,maar daar is het betalen, maar 't zou wel mooi zijn zo een plaatsje ,ik heb in limburg al veel gefietst ,vroeger ook veel enduro gereden, maar de meeste plaatsen waar ik vroeger kwam met de enduro zijn afgespannen of mag je niet meer komen, sporen die ik daar zie van enduro's als ik aan't fietsen ben ,zijn toch wel dikwijls op illigale stukken ,
(allee bij die groene mannen toch [/size:206i3bya]) maar ik ken ook niet heel limburg ,maar dat mag je altijd doorsturen als je wil,dan kan ik van bij mij vertrekken,ginder wat spelen , dan terug naar huis en den dag is dan wel om als ik dan terug ben Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3456
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IK WEET IETS ....

Post by Blackbert »

Alle voorstellen zijn welkom. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11791
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IK WEET IETS ....

Post by Muug »

Alle voorstellen zijn welkom. Image
ehm..... ik steek hier de stoof aan en jullie komen hier allemaal warme chocomelk drinken en pannekoeken eten? En daarna projecteren en vertellen we uren aan een stuk onze eigen reisverhalen?

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: IK WEET IETS ....

Post by laouen »

Alle voorstellen zijn welkom. Image
ehm..... ik steek hier de stoof aan en jullie komen hier allemaal warme chocomelk drinken en pannekoeken eten? En daarna projecteren en vertellen we uren aan een stuk onze eigen reisverhalen?
awesome plan!!!! Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11791
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IK WEET IETS ....

Post by Muug »

ow
wacht
den 30ste
normaal gezien ben ik niet thuis dan
althans
tot vandemiddag was ik daar zeker van
maar sinds een paar uur niet meer
hangt wat van de komende twee werkdagen af

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: IK WEET IETS ....

Post by Wipr »

Mag dan echt iedereen komen van t forum hier Image

User avatar
Muug
Posts: 11791
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IK WEET IETS ....

Post by Muug »

welzeker,

't kan natuurlijk zijn dat er misschien wel een typfout in mijn adres sukkelt ... Image


Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3456
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IK WEET IETS ....

Post by Blackbert »

Image
Te laat makker, ik weet uw huis wonen! Image

Maar ja, pannekoeken, hm. Image
grease up your baby for a ball on the hill

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: IK WEET IETS ....

Post by Theo »

O.K. Bert, smijt het adres maar op 't forum, zodat 'm zo'n 1500 pannekoeken kan bakken. Image

User avatar
zappa
Posts: 4511
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IK WEET IETS ....

Post by zappa »

O.K. Bert, smijt het adres maar op 't forum, zodat 'm zo'n 1500 pannekoeken kan bakken. Image
via FB kan je toch wel wat volk bereiken Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: IK WEET IETS ....

Post by fore »

O.K. Bert, smijt het adres maar op 't forum, zodat 'm zo'n 1500 pannekoeken kan bakken. Image
... ik heb hier nog wat coordinaten in de GPS zitten ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply