19 januari autosalon

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Enkel het januari nummer van M&T koop ik nog en er viel een ticket voor het salon uit. Normaal ga ik niet of moest er werken maar als het gratis is... Image gaan we wel. Nog iemand die dan gaat. Ticket is geldig van 19-21u en dit de 19de januari.

Dus wie gaat er ook?

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: 19 januari autosalon

Post by fore »

Image ... Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest ... Image

Is er iets 'speciaal' voor de moto's ofzo?
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: 19 januari autosalon

Post by diskeletloetje »

Ge kunt daar gaan kijken naar moto's en auto's waarvan je toch niet van plan bent ze te kopen nadat ge veel te veel geld hebt betaald voor uwen inkom en uwe parking. En als ge chance hebt ziet ge daar al ne keer nen belangrijken pief rondlopen, of enen die tenminste peist dat hij belangrijk is, of enen die door ons onderhouden wordt (Laurent)...
En verder kunt ge daar veel te dure hotdogs kopen en veel te kleine (volgens Pepijn) en te dure (ook volgens Pepijn en deze mening wordt door mij gedeeld) pintjes drinken...
Maar 't heeft wel iets, zo'n salon ...
Aja, en gegarandeerd komt ge daar een of andere lelijkaard tegen van op 't forum. Is 't niet als bezoeker, dan als verkoper bij Honda Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: 19 januari autosalon

Post by Harald »

Fore,
Gaat daar niet naartoe, voor ge 't weet staat ge bij nen dealer ne keer te kijken naar 't geen dat ge op zo'n salon hebt gezien.
Bij den dealer moogt ge ne keer rijden, nog ne keer rijden en dan ... begint de miserie
Image

Verder, alles wat Loetje verteld heeft, maar ik heb dan wel knappe dames gezien die bij een of ander merk stond.

Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: 19 januari autosalon

Post by fore »

Image ... veel entree betalen, voor kleine worstjes, flauwe pintjes en mooie dames ...

da's meer gelijk een kabberdouchke dan ... (ook van horen zeggen ...) Image

Post maar schoon fotokes dan ... ik zal ondertussen een toereke doen 'rond' den heizel ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 19 januari autosalon

Post by Muug »

ik vind de omschrijving van Loetje er boenk op. Image

Geen idee of ik ga, wellicht niet, hoewel het vorig jaar wel fun was, surtout toen we een paar andere clowns van dit forum tegenkwamen. En van andere fora. Image Of misschien moeten we ne keer bus in leggen naar ginder? Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: 19 januari autosalon

Post by laouen »

Of misschien moeten we ne keer bus in leggen naar ginder? Image
awel, voor het eerst in pakweg 7 jaar was ik niet van plan om te gaan. Zelfs vorig jaar ben ik met een gebroken enkel naar ginder gepikkeld, maar dees jaar is de goesting er precies niet.

Maar dat zou me dit jaar nog kunnen overtuigen om toch te gaan...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 19 januari autosalon

Post by F M »

Ik heb sinds mijn jeugd nog maar ??n keer het salon gemist. Dus ook dit jaar zal ik er eens passeren. Maar niet op de gratis nocturne, want dan is het koppen lopen. Ik neem er altijd een dag cong? voor; in de week is het minder druk.
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 19 januari autosalon

Post by bompa »

Ik wilde eerst dit jaar ook niet gaan , maar ik kan nu in de week gaan dan is het normaal wat minder druk,
en ik moet nog een brief afgeven aan een bepaalde stand Image
maar het is ook een van de enigste keren dat we met de trein en de metro rijden in het jaar, dat is ook wel is plezant vind ik

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: 19 januari autosalon

Post by Wipr »

Ge kunt daar gaan kijken naar moto's en auto's waarvan je toch niet van plan bent ze te kopen nadat ge veel te veel geld hebt betaald voor uwen inkom en uwe parking. En als ge chance hebt ziet ge daar al ne keer nen belangrijken pief rondlopen, of enen die tenminste peist dat hij belangrijk is, of enen die door ons onderhouden wordt (Laurent)...
En verder kunt ge daar veel te dure hotdogs kopen en veel te kleine (volgens Pepijn) en te dure (ook volgens Pepijn en deze mening wordt door mij gedeeld) pintjes drinken...
Maar 't heeft wel iets, zo'n salon ...
Aja, en gegarandeerd komt ge daar een of andere lelijkaard tegen van op 't forum. Is 't niet als bezoeker, dan als verkoper bij Honda Image Image
Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: 19 januari autosalon

Post by Wipr »

Wat? Koppen lopen? Weet dat niet meer hoe die twee avonden waren qua volk. Maar idd, heb nog wel eens zin om te gaan, zal een beetje van de moment zelf afhangen tenzij er van hieruit wat extra motivatie is. Image

User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: 19 januari autosalon

Post by Droopy »

ik vind de omschrijving van Loetje er boenk op. Image
Image Image

Ooit heb/ben ik nog eens met de bike parade meegereden, dat was ook met gratis inkom voor motards maar als tegenprestatie moesten we in kudde formatie naar het motosalon rijden. Image

Snel snel na het werk naar huis, vol moto winterornaat aantrekken, in de opkomende mist en vrieskou naar het Gentse vertrekpunt vlammen om net op het vertrekuur aan te komen, daar dan een dik halfuur moeten wachten voor we uiteindelijk konden vertrekken..., in formatie naar de Heizel tuffen tussen een deel ervaren motorijders en een deel pipo's, voor de Heizelparking in de motofile stilstaan, moto parkeren, eindelijk toekomen in de Heizel, direct puffen en zweten in die veel te warme hallen, motojas en helm afgeven aan de vestiaire, tot de conclusie komen dat ze dat als twee aparte stukken zien en dus twee keer moeten betalen voor de vestiare, tot zover de winst van de gratis inkom, in file aanschuiven tussen de moto's, in de file aanschuiven om op een moto te zitten, van die wachttijd dan maar gebruik maken om naar de motobabes te kijken of een optreden van een goed coverbandje meepikken, een veel te dure hot-dog eten in combinatie met een veel te dure lauwe cola, hier en daar een bekend gezicht zien, veel bijkletsen, gezellig tussen de opgetutte pipo's die in smoking en soiree-kleedjes in het autogedeelte bubbels stonden te drinken, in de file staan aan de vestiaire en hopen dat je je eigen jas en helm terugkrijgt, moto starten, vertrekken, met dank aan de verkeersregelaars krinkelen en kronkelen voor we weer op de goede weg zaten, vlot naar huis vlammen, thuiskomen, een warme choco drinken om bij te komen, en moe maar voldaan naar bed gaan. Image

'k Weet niet of die bikersparade nog bestaat (alleszins niet meer met een avondrit) maar een bende motards bij mekaar op het motosalon heeft wel wat.
Met andere woorden, als ik tegen 19 januari terug kan/mag motorijden en het regent niet te hard dan kom ik af op twee wielen. Image

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: 19 januari autosalon

Post by vet on wheels »

ik vind de omschrijving van Loetje er boenk op. Image
Image Image

Ooit heb/ben ik nog eens met de bike parade meegereden, dat was ook met gratis inkom voor motards maar als tegenprestatie moesten we in kudde formatie naar het motosalon rijden. Image

Snel snel na het werk naar huis, vol moto winterornaat aantrekken, in de opkomende mist en vrieskou naar het Gentse vertrekpunt vlammen om net op het vertrekuur aan te komen, daar dan een dik halfuur moeten wachten voor we uiteindelijk konden vertrekken..., in formatie naar de Heizel tuffen tussen een deel ervaren motorijders en een deel pipo's, voor de Heizelparking in de motofile stilstaan, moto parkeren, eindelijk toekomen in de Heizel, direct puffen en zweten in die veel te warme hallen, motojas en helm afgeven aan de vestiaire, tot de conclusie komen dat ze dat als twee aparte stukken zien en dus twee keer moeten betalen voor de vestiare, tot zover de winst van de gratis inkom, in file aanschuiven tussen de moto's, in de file aanschuiven om op een moto te zitten, van die wachttijd dan maar gebruik maken om naar de motobabes te kijken of een optreden van een goed coverbandje meepikken, een veel te dure hot-dog eten in combinatie met een veel te dure lauwe cola, hier en daar een bekend gezicht zien, veel bijkletsen, gezellig tussen de opgetutte pipo's die in smoking en soiree-kleedjes in het autogedeelte bubbels stonden te drinken, in de file staan aan de vestiaire en hopen dat je je eigen jas en helm terugkrijgt, moto starten, vertrekken, met dank aan de verkeersregelaars krinkelen en kronkelen voor we weer op de goede weg zaten, vlot naar huis vlammen, thuiskomen, een warme choco drinken om bij te komen, en moe maar voldaan naar bed gaan. Image

'k Weet niet of die bikersparade nog bestaat (alleszins niet meer met een avondrit) maar een bende motards bij mekaar op het motosalon heeft wel wat.
Met andere woorden, als ik tegen 19 januari terug kan/mag motorijden en het regent niet te hard dan kom ik af op twee wielen. Image

Dat heb ik ook meegemaakt...
'T volgend jaar ben ik met auto gegaan.

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: 19 januari autosalon

Post by toeternietoe »

Ik ga daar zeker ook naar toe. Kwestie van mezelf nog wat te kwellen Image
't zal wel met de trein of de auto zijn. Image
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: 19 januari autosalon

Post by Davy78 »

Ik zal er ook wel eens passeren. Dan kan ik nog es op die ducati hoogpoter gaan zitten die ik niet kan betalen Image

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 19 januari autosalon

Post by Muug »

Ik zal er ook wel eens passeren. Dan kan ik nog es op die ducati hoogpoter gaan zitten die ik niet kan betalen Image
maar da kunde in de winkel toch ook doen? Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3472
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: 19 januari autosalon

Post by Blackbert »

Ja. Maar dan is de kans te groot dat daar zo ineens een zo'n rood hemdje opduikt met een bestelbon in z'n pollen. Image

't Is ne winkel h? Pol, ze zeggen 't zelf: Ducati Store. Kopen is de boodschap. Image
Op den heizel kun je 't zelfde doen als de bomma jaren geleden op 't voedingssalon: overal naar gapen en van proeven, met niks naar huis terugkeren. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 19 januari autosalon

Post by Muug »

weet ik jong Image

Post Reply