MotoGP op tv?

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Post by Davy78 »

De voorbije jaren hebben we de motogp kunnen volgen op VT4, maar ik zie deze zondag niks in de tv-gids staan?

*paniek*

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotoGP op tv?

Post by Muug »

de mensen die BBC nog hebben, kunnen dat daar volgen. Idem voor wie ergens nog Eurosport heeft. Of de MotoGP nog de moeite is, moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. De laatste jaren zijn enkel de eerste 5 en de laatste 5 ronden boeiend, maar de rest ertussen is saai. Overlaatst heb ik nog een interview met een BSB-racer gelezen en hij vergeleek het verloop van een MotoGP met een endurance race : enkel het begin en het einde is nog boeiend, de tijd ertussen niet want er gebeurt niets.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2934
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: MotoGP op tv?

Post by duibhce Kaelann »

beter zoeken. Wordt uitgezonden na middernacht.

het is mij wel een raadsel waarom iemand zou paniekeren dat hij de motogp op Vier niet kan zien, terwijl de commentaar op de BBC zoveel beter is en die de wedstrijd al om 20u30 uitzenden.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MotoGP op tv?

Post by Davy78 »

... terwijl de commentaar op de BBC zoveel beter is en die de wedstrijd al om 20u30 uitzenden.
Bedankt voor de tip. De commentaar op vt4 kan idd beter Image
Overlaatst heb ik nog een interview met een BSB-racer gelezen en hij vergeleek het verloop van een MotoGP met een endurance race : enkel het begin en het einde is nog boeiend, de tijd ertussen niet want er gebeurt niets.
Bwah, valt wel mee ... vond het vorig seizoen toch best spannend: pedrosa/lorenzo, en stoner die zijn seizoen toch nog mooi heeft kunnen afsluiten. Rossi die heel af en toe es in de top 3 kwam piepen ...

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: MotoGP op tv?

Post by Mario »

de RTBF zendt het vanaf dit seizoen trouwens ook uit en je krijgt er de Moto2 ook bij
nog geen idee uiteraard wat de commentaar waard is, want in tegenstelling tot autosport hebben ze geen traditie in het uitzenden van die races

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: MotoGP op tv?

Post by Mario »

denk dat de co-commentator op de RTBF Didier de Radigu?s is (enfin, hij heet Didier, heeft verstand van moto's en was er al in de jaren '80 bij)
't is nog niet van hetzelfde niveau als de BBC denk ik, maar voor een begin niet slecht naar mijn aanvoelen en die Moto2 races zijn leuk meegenomen
die van gisteren was alvast fijner om naar te kijken als de MotoGP

de Radigu?s voelde ook perfect aan wanneer Marquez zijn inhaalmanoeuvre ging doen en heeft toch wel technische bagage
't is nog geen Steve Parrish, maar het kon ook stukken slechter

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: MotoGP op tv?

Post by laouen »

't is nog geen Steve Parrish, maar het kon ook stukken slechter
Da's idd Didier De Radigu?s en als je slechter wil, moet je naar Dhr Van Achter luisteren op VT4 Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
den Bullet
Posts: 1485
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: MotoGP op tv?

Post by den Bullet »

Wij hebben gisteren naar de Moto2 en Motogp op BBC3 gekeken via http://sports-livez.com Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: MotoGP op tv?

Post by Theo »

Op sport1 via satelliet ook de moto3 gezien, en die was ook spannend.
Blijkbaar zit er dit jaar wat meer leven in het motogp-gebeuren.
De commentaren van Alex Hoffman vind ik in ieder geval goed.
Ook hij het het manouvre van Marquez zien aankomen.
Hij heeft zelf ook een motogp-verleden en op de meeste circuits rijd hij met een aprilia he tcirciut rond en geeft tegelijk uitleg over hoe de bochten aangesneden moeten worden, waar het gas erop kan, waar de de ankers uitgegooid worden.
En hij gaat ook nog eens in de pitboxen om met piloten en monteurs te praten.
Voor een Duitser is zijn engels, frans, spaans en italiaans zeer goed, hij kan dus zonder die irritante vertaalstemmen met de rijders praten.

Post Reply