Oei probleem, oplossing of berusten...

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Schoon weer he mannen vandaag, zalige temperatuur, ni te warm, snakkend naar dit weer na een lange winter. Ontzettend veel moto's gespot vandaag maar..... niets..... het deed me niets..... 2jaar geleden verkocht ik de laatste moto die geen scooter was, namelijk de SV650. De Vespa eind 2011 verkocht. In 2012 een moeilijker financieel jaar maar wat een heimwee. Vandaag met de kids naar Bobbejaanland geweest en op weg dus menig motard. Ik verschoot er echt van. Ik wil nog eens met een moto rijden maar aankopen.....

Eerlijk gezegd, onlangs de auto was aan een groot onderhoud toe en morgen nog de versnellingsbak van de DSG die door een VW dealer onderhouden moet worden. Totaal van alles een slordige 650euro inclusief 4 nieuwe remblokken. Blijkt vandaag dat de airco het niet doet. Dus dat ook nog eens laten nazien.

Ik had het al met de Ducati die zoveel geld moest kosten dat het rijplezier daar aan onderhevig was.

Als het grote lot valt. Koop ik er wel ??ntje of twee of zelfs drie maar eigenlijk, kost nogal geld he auto of moto. Komt er eigenlijk op neer. Als ik nu een motor zou hebben rij ik ermeel rond de kerktoren, misschien (als ik meemag) eens met den hoop hier, al heb ik dat amper al gedaan en eens een weekend met de madam op trot is er ook nooit van gekomen.

Puntje bij paaltje. Ontzettend dure hobby vind ik als je puur recreatief met de moto rijdt. En daar moet ne mens dan 34jaar voor geworden zijn om dat in te zien. Dus een probleem is er niet, een oplossing ook niet maar ik denk eerder berusten. Ik vermoed dat ik zo'n typische heropstapper zal worden binnen een aantal jaren.

Langs de andere kant. Can Am Spyder Image , KTM Duke Image , Ariel Atom Image Image Image , en buiten de Fore misschien vind ik de Integra of NC700X wel ok. Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by fore »

Vandaag nog met nen integra-rijder mee gereden. Volgens zijn zeggen aan zalig masjien ... met de vitesse-knoppekes spelen ... Image
En idd ... functioneel kan hij mij niet bekoren ...

Gij zijt idd in een moto sluimer-periode gesukkeld ... te veel andere (belangrijkere) prioriteiten in uw leven. Maar als die zo goed als voorbij/opgelost zijn .... (vanaf 45-50 jaar) ... dan ontkiemt dat virus weer ...

En dan koopt ge U .... ne blauwe scooter ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by Davy78 »

Ik mag eigenlijk niet klagen want ik heb ne moto, maar ...

Mijn huis komt een dezer weken te koop te staan, en ben dus volop op huizenjacht. Niet echt de ideale moment om een nieuwe moto te kopen dus, zeker als ge een motor hebt waar niks mis mee is ... maar toch heb ik vorige week een testrit gedaan met een tiger 800 ( ja, ik kwel mezelf graag )

Was er effe niet goed van: ik heb die testrit in de namiddag gedaan, en ik had die dag al 400km op mijn vfr gereden. Ik voelde mij direct thuis op de tiger, en toen ik nadien terug op de vfr stapte ... moest ik daar terug aan wennen (smallere stuur, krappere beenhoek, ...)

Het zal nog niet voor nu zijn, maar de volgende is een tiger 800 Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by Wipr »

Of je koopt niets, en ga elke dealer een testritje aflutsen Image.
Dan heb je ook u normale km stand, maar je moet niet steeds een andere moto kopen Image
HINT, TIP Image Image Image
Gij zijt geweldig Pepijn. Image

Kinderen verkopen. Dat geeft snel problemen denk ik. Wil je van je kids verlost zijn dan is scheiden wel een oplossing. Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by Wipr »

@Fore: Integra is idd iets wat je tof vindt of niet.

Ikke nog steeds verliefd wel op die SH300 maar die gaat nu al zo lang mee. Tijd dat ze wat anders uitbrengen. Beverly 350 is anders ook ni mis.

Ik ijl gewoon nu wat hoor. Idd sluimerperiode. Image

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by Muug »

oesje, ik ken maar ??n felle rosse, maar die is volgens mij niet meer beschikbaar Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by zappa »

Wil je van je kids verlost zijn dan is scheiden wel een oplossing. Image
Da 's goe, ik ben toch nog op zoek naar een felle rosse Image

een soort uitwisselings projectje ? Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by laouen »

oesje, ik ken maar ??n felle rosse, maar die is volgens mij niet meer beschikbaar Image
ik ken er anders een die wel weer vrijgezel is Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by petervdc »

Volgens het bedrijfsnetwerk is deze site "tasteless", en kan ik het dus niet bekijken.
Wat een speculatie zeg... mag ik dat zelf niet bepalen dan ???
Image
Keep going

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by petervdc »

Volgens het bedrijfsnetwerk is deze site "tasteless", en kan ik het dus niet bekijken.
Wat een speculatie zeg... mag ik dat zelf niet bepalen dan ???
Image
het is net het tegenovergestelde van tasteless Image
Dan moet jij maar de firewall regeltjes instellen hier Image
Keep going

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2921
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by duibhce Kaelann »

Volgens het bedrijfsnetwerk is deze site "tasteless", en kan ik het dus niet bekijken.
allez, ik moet dus al niet de moeite doen om erop te klikken... Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by Muug »

oesje, ik ken maar ??n felle rosse, maar die is volgens mij niet meer beschikbaar Image
ik ken er anders een die wel weer vrijgezel is Image
haja, nu denk ik inderdaad ook aan tweede - misschien niet dezelfde - maar da's al jaaaaaaaaren geleden dat ik die nog gezien of gehoord heb

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by petervdc »

Volgens het bedrijfsnetwerk is deze site "tasteless", en kan ik het dus niet bekijken.
allez, ik moet dus al niet de moeite doen om erop te klikken... Image
da regeltje schrappen mag wel Image
Keep going

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2921
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by duibhce Kaelann »

da regeltje schrappen mag wel Image
ik heb jammergenoeg alleen invloed op de webproxies in het DC, niet op de eigen bedrijfsproxies Image
Maar ik zou natuurlijk wel gewoon via het DC kunnen surfen Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Oei probleem, oplossing of berusten...

Post by petervdc »

da regeltje schrappen mag wel Image
ik heb jammergenoeg alleen invloed op de webproxies in het DC, niet op de eigen bedrijfsproxies Image
Maar ik zou natuurlijk wel gewoon via het DC kunnen surfen Image
Wat je nooit doet uiteraard Image
Keep going

Post Reply