Aan een Leuvens N-VA mandataris

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Post by Tom Triple »

Beste mandataris,

Ik ontmoette je vanmorgen in de ochtendspits en kon je onmiddellijk herkennen aan de reuzegrote stikker op je achterruit. Ja, ik was het die met zijn lichten knipperde en die middenvinger was inderdaad voor jou bedoeld. Nee, je had blijkbaar niet echt door wat er aan de hand was. Je raampje stond nochtans open en ik was welwillend genoeg om je enige uitleg te verschaffen maar helaas reed je door en ik was ondertussen op mijn werkplek aangekomen.

"Denken, durven, doen!" staat er in koeien van letters op je achterruit. Ja, ook in het verkeer is die leuze van toepassing maar helaas heeft de volgorde van deze woorden ook enig belang. Denken staat in de eerste plaats.

Denken, ik weet het, het is niet echt gemakkelijk op een woensdagochtend. Maar het begrip rechts moet je toch wel kennen. Ik besef dat dit begrip in de politiek niet echt eenduidig is. Je hebt centrum rechts, rechts, extreem rechts en met deze opsomming ga ik met mijn vuile voeten voorbij aan alle nuances die tussen deze verschillende soorten rechts nog zitten. In het verkeer is het gemakkelijker, daar is maar 1 rechts, gewoon de kant van je wagen waar geen stuur is!

Een belangrijke regel in het verkeer is dat een voertuig dat van rechts komt voorrang heeft. Met jou politieke overtuiging lijkt het me niet echt opportuun om deze regel te gaan betwisten. In jou partij is het wel degelijk bon ton (excuse my french Image) om de geslagen hond te spelen en het grote onrecht dat jullie wordt aangedaan aan te klagen maar in dit geval heb je geen recht van klagen, rechts heeft voorrang.

Als je nu de volgende keer op een kruispunt komt en er komt een voertuig aangereden, wil je dan zo vriendelijk zijn om eerst te denken: "Komt er een voertuig langs rechts (de kant van mijn auto waar geen stuur staat) dat ook het kruispunt wilt opdraaien?" Kan je op deze vraag met "nee" antwoorden, mag je zonder zorgen verder gaan in je slogan en durven, je mentaal over het proces zetten dat je gas gaat geven en doen, effectief gas geven. Beantwoord je de vraag met ja, dan blijf je gewoon even staan en stel je de vraag opnieuw, tot je hierop met "nee" kan antwoorden.

Op deze manier vermijd je dat je bij onze volgende ontmoeting weer moet geen denken "wat bezielt die motorrijder?" nadat je eerst gedurfd en gedaan hebt. Vanuit de grond van mijn hart durf ik te hopen (neen, in dit geval gaat de slogan "denken durven doen" niet op, het is "durven hopen" maar dat zal wel te links klinken in jou brein) dat je deze principes ook in de uitvoering van je mandaat ter harte zal nemen, we zullen er allemaal wel bij varen.

Met de meeste hoogachting,
Tom Triple
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11786
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by Muug »

als ge dan toch weet wie het is, misschien rechtstreeks een mailke sturen? Image

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by petervdc »

als ge dan toch weet wie het is, misschien rechtstreeks een mailke sturen? Image
Ahja, want die vent leest dit forum wrsch niet ? Image
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by zappa »

Schitterend ( uw schrijfwerk, niet die verkeerszombie in zijne otto)

hang toch maar een voetbal luchttoeter aan uw stuur, voor als je de volgende keer van rechts komt Image Zeker als die met zijn vensterke een beetje open aan 't rijden is Image

Dat die vlug ging door rijden, kan ik ergens wel begrijpen, zou ook geen boel met je willen, gewoon afgaand op uw formaat Image
sig nature

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by toeternietoe »

En dit (goed geschreven) proza werd neergepend omdat de voorrang van rechts genegeerd werd of omdat het om een NVA-er ging Image Image
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by Tom Triple »

En dit (goed geschreven) proza werd neergepend omdat de voorrang van rechts genegeerd werd of omdat het om een NVA-er ging Image Image
... werd neergepend omdat er een domme mens in koeien van letters "Denken" op zijn achterruit kleeft.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by Blackbert »

Iemand heeft hem gezegd dat hij dat er moet opplakken als hij bij het clubje wil horen ...
Uw inspiratie van 't moment staat wel op punt. Image
grease up your baby for a ball on the hill

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by fore »

Wie zijn wij ... 2-wielers Image
Wat willen wij ...dat ze ons graag zien Image
Wanneer ... Nu Image Image

Image ... 2-wielers en vrouwen hebben veel gemeen precies ... Image

Image ... conclusie: ... Tom, we leven tussen kiekens, al duizenden jaren ... en we zien elkaar nog steeds graag ... thats life ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by tandwieleke »

Het was wschl. een kieken, die de haan wou uithangen.

Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Aan een Leuvens N-VA mandataris

Post by TRooPER »

en ge had uw crossbottinnen niet aan ?
ge kon misschien al rijdende de letters "denken" afschrapen van zijn ruit
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply