Daarom

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Post by Blackbert »

Soms probeer ik ook wel 's uit te leggen dat ik niet zou weten wat er mijn KTM zou moeten vervangen als hij dood ging, en waarom. Maar den deze kan dat veel beter. Hij woont wel ergens waar die moto beter tot z'n recht komt dan hier. Straks nog 's rijden zie. Ik ben nog maar in de helft. Image

[url]
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Daarom

Post by Muug »

ja maar bert ik moet eigenlijk wel werken hoor. Image

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: Daarom

Post by Tom Triple »

ja maar bert ik moet eigenlijk wel werken hoor. Image
Image

Te veel letterkes. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Daarom

Post by Wipr »

Mooi stukje lectuur.

Er zijn hier genoeg die KTM hebben of hebben gehad. Velen hebben dat uiteindelijk aangeschaft op aanraden van en daar is niets mis mee maar ondanks dat de machine hetzelfde is wekt ze toch verschillende reakties op bij zijn berijders. Zelf in die mate dat ze hem niet meer willen hebben en van de hand doen en anderen zijn lyrisch.

En je hebt uitzonderlijke gevallen waarbij de verbintenis tussen man en machine dermate groot is en dan krijg je een mooi stukje lectuur, haast aandoenlijk omdat je weet dat het bestaat.

Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Daarom

Post by Blackbert »

ja maar bert ik moet eigenlijk wel werken hoor. Image
Eh, wat zit ge dan hier te koekeloeren? Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Daarom

Post by Muug »

sssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjt ! Image

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Re: Daarom

Post by susse »

andere merken Image
wadizda Image

ergens eind 2003 ne 950 getest... en 't is ni meer goegekomen Image

na de greyhound wou ik... hetzelfde
dus ene gevonden die voldeed en mee gereden tot afgeschreven
die daarna gewoon gehouden, had maar iets van een 160.000 km, en toen struikelde ik over ne 640
tof voor offroad
minder op de baan
beiden verkocht na afschrijving 640
terug ne 950

maar dan was er een probleem
ik wou absoluut gene 990 omdat da spel te veel op de 950 lijkt en te verschillend is van de ... 950 Image
maar ne 950 okkazie die nog ok is wordt moeilijk te vinden (behalve voor Trooper dan Image )

dilemma...

de 950 binnen voor laatste onderhoud en dan den 1190R meegekregen
viel mee maar was niet waaauw
toch maar gekocht
Antanneke zat er goe op en ik trouwens ook maar dat ding reed ni zoals de 950

... ondertussen ben ik dat ding redelijk gewoon en ik rij tegenwoordig veel meer dan toen hier ne 950 op den hof stond...
elke reden is goed Image

ik ben weer is verkocht aan een KTM...
950 Image
beetje nostalgisch maar meer ni
al is de verleiding er nog is op te kruipen nog zo groot, echt 100% gelukkig zijde der ni meer mee

ja, ok, vergelijking met een oud lief kan helpen
die hebd eimmers ook 'weggedaan' omdat er iets ni meer ging Image

Image
jommo... nagommenegank...

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Daarom

Post by laouen »


Op een gegeven moment bijt er u iets en denkt ge hiermee blijf ik rijden tot ik er mijn been niet meer overkrijg.
jaja, dat dacht ik ook van de FZ Image ondertussen staat die weer bijna volledig origineel en gaat die een van de komende weken wel es op 2dehands belanden Image
gebeten door een hoogpoterke heet dat dan Image
Alleen, MIJN model maken ze niet meer en dan sta je daar...
juist ja, ik maak me daar nu al zorgen over met mijn husqy Image

En het enige alternatief dat ook maar een beetje in de buurt komt maar wel 2 keer zo duur is: juist ja, een KTM! Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Daarom

Post by Wipr »

Wetewa gulle moet doen... Stoppen met zagen en er eens bij stilstaan dan je ook daadwerkelijk kan motorrijden en zelfs met de moto's waar je dat altijd al had mee willen doen. Image

Het geluk zit in de kleine dingen mannen en het is van harte gegund. Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Daarom

Post by Blackbert »

Zagen? wie zaagt er? Ikke nie, ik ben geweldig content. En die mens aan de andere kant van de wereld blijkbaar ook. Bovendien kon die het prachtig verwoorden. Daarom. Image
grease up your baby for a ball on the hill

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Daarom

Post by petervdc »

Zagen? wie zaagt er? Ikke nie, ik ben geweldig content. En die mens aan de andere kant van de wereld blijkbaar ook. Bovendien kon die het prachtig verwoorden. Daarom. Image
Image
Keep going

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Daarom

Post by Wipr »

Ah dan is t goe want anders Image

Image

Image

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Daarom

Post by Droopy »

Waarom staat er in mijn maandelijks [i:34csm2vy]Motorisch & toeristich [/i:34csm2vy]boekje een vergelijkende test tussen een KTM Adventure R en een Gs Adventure waarvan de uitslag al van te voren vast staat. Image

Ondanks het vrij neutraal verslag moet er op het einde van het testverslag toch weer staan dat de Gs beter was voor deze specifieke test.
Als ze zelf zetten dat beide moto's goed zijn en elk een iets andere doelgroep aanspreken dan moet je er gdvd toch weer geen winnaar uitzoeken, zet dan gewoon dat het twee steengoede moto's zijn. Image

(en ja het is eigenlijk zielig dat een moto van meer dan ? 21.000 slechte koffersloten heeft)[/size:34csm2vy]
(en ja het is dom van KTM om een moto met een vierkante achterband mee te geven voor een testverslag)[/size:34csm2vy]

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Daarom

Post by F M »

(en ja het is dom van KTM om een moto met een vierkante achterband mee te geven voor een testverslag)[/size:3lpvg2j1]

Ja dat is wel echt belachelijk. 2 motoren vergelijken, waarvan de ene nieuwe banden heeft en de andere versleten... Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Iefke
Posts: 99
Joined: 09 May 2014 18:13

Re: Daarom

Post by Iefke »

Met dit filmke lach ik nog altijd al de namaak Adventure's uit. De waarheid kan hard zijn Image
http://youtu.be/umHWLA8X2ik
Ashetmorvooruitgaat!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Daarom

Post by Muug »

Ah, dat filmke bewijst vooral dat zo'n wegjes niet gemaakt zijn voor zo'n grote moto's. De KTM inbegrepen. Image Had hij daar stilgevallen dan had het even grote mis?rie geweest om er boven te geraken. Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Daarom

Post by laouen »

Ah, dat filmke bewijst vooral dat zo'n wegjes niet gemaakt zijn voor zo'n grote moto's. De KTM inbegrepen. Image Had hij daar stilgevallen dan had het even grote mis?rie geweest om er boven te geraken. Image

idd, verkeerde moto's op de verkeerde banden op die trails...

maar ja, ik ben er ook nog altijd van overtuigd dat die motoren, ondanks de dure marketing campagnes, NIET geschikt zijn als 'adventure' (reis)machien voor jan met de pet als die verder wil gaan dan asfalt en easy gravel. Dan zijn er betere opties, maar die staan zo stoer niet uiteraard Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply