Godver...

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Godver...

Post by OzzePaa »

:w00t: En ge zijt onderwijl al bekomen van al die fraaie belevenissen :ohmy: B)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Godver...

Post by F M »

Twazzekik daarjuist :P
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Godver...

Post by OzzePaa »

F M wrote:Twazzekik daarjuist :P
De Muug heeft ons ajust uit de automatische annonimiteit gehaald :P Vanaf nu zijde/ziede wie ge zijt dus :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Godver...

Post by Muug »

F M wrote:Twazzekik daarjuist :P
En kunde dat niet meer aanpassen nu?

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Godver...

Post by F M »

Neen, want ik ben nu F M ipv anonymous, dus kan ik dat niet editen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Godver...

Post by Muug »

F M wrote:Neen, want ik ben nu F M ipv anonymous, dus kan ik dat niet editen.
ah
koddig
dom dat die optie default aanstaat...
en ook dom dat ik dat in elke rubriek apart moest aanpassen :ermm:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Godver...

Post by OzzePaa »

Anonymous wrote:vorige week ergens...
....................
spookrijderke
dienen "ambetante"...
't Gaat hoegenaamdinderdaadwaarschijnlijk een ghost-story zijn den'k ;) :silly: :lol:

Gertruud trouwens paar weken terug ook neig heen en weer moeten zwieren om madam te ontwijken die efkes vanuit geparkeerdheid een U-turn wilde gaan maken net toen ik ter hoogte van haar achterbumper was :angry: Niks tegen de grond gegaan behalve rechtse koffer die en-passant pinker, achterlicht en topkofferstuds meepakte. Papperassenwerk en expert achter de rug ... stukken al besteld ... hopelijk rap een storting op de rekening :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Godver...

Post by F M »

Tis precies het moment van zotten die op de verkeerde plaats op het verkeerde moment zijn. Bij mij was het zondag prijs.

(Zappa effe niet verder lezen! )

Zondag zie ik ineens rechtsonder iets voor mijn wiel schieten. Een serieuze bonk. Iets verder stop ik om aan de volger te vragen wat er was gebeurd. Het was dus een kat die onder mijn wiel terecht gekomen is. Ze was er even van de wereld van, tot die volger langs rijdt, ze recht springt en nog eens onder zijn wielen terecht komt. En toen was het over en uit. :(
I am confused. Oh no, maybe not!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Godver...

Post by susse »

voor een kat smijt ik mij ni in de struiken... voor ne nissan wel :ermm:
jommo... nagommenegank...

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Godver...

Post by zappa »

F M wrote:Tis precies het moment van zotten die op de verkeerde plaats op het verkeerde moment zijn. Bij mij was het zondag prijs.

(Zappa effe niet verder lezen! )
te laat, mijn ogen stopten niet :grotegrijns


Ja FM, dat kan gebeuren, niet te veel denken aan dat kleine meisje die dag na dag met grote bolle traan oogskes aan 't venster staat te kijken, wanneer haar katje terug thuis komt... :grijns:

Ik heb al eens een bunzing tegen m'n wiel gehad, die heeft dat niet meer moeten verder vertellen aan z'n nakomelingen, van let op als ge zomaar van tussen het lange gras de baan over holt.

Maar waar ik het van krijg is dat mensen niet met hun aandacht in het verkeer zitten, soms met even uw gas te minderen, te claxonneren, beesten kunnen dan beter focussen waar het gevaar zich bevindt en een aanrijding voorkomen, niet alleen voor dat beest maar ook voor schade aan uw voertuig.

En ja ik weet het uwen boel toekloppen, nee dat hoeft niet, maar gelijk of dat sommige me zichzelf bezig zijn in het verkeer, das puur ego?sme!! Maar voor een edelhert van dik 200kg klopte da wel toe :pinch: (dank je sm-tje voor je goede remmen)

Van een kat weet ik dat ze oversteekt en 7 op de 10 keer stopt ze halverwege en keert terug op haar stappen, waterhoentjes steken over bij de eerste regen na een lange droge periode, "alles is ineens de beek geworden! " en met hun grote voeten, kunnen die hoentjes niet erg vlug spurten, aandoenlijk.

Ik maak me dus vooral druk over mensen die geen tijd hebben, 't is hun baan, ik eerst, ik heb den grootsten (gij zijt de zwakkere), en met zo'n mentaliteit zich in het verkeer smijten, mij kan niks overkomen ik zit goed beschermd in mijn koekendoos en de rest moet maar wijken.

Soms denk ik nu is het een dier, maar wat als het nu een klein kind is die ineens oversteekt ?
sig nature

Post Reply