Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by toeternietoe »

Eigenlijk is dat een heel simpele plugin.

De tekeningen die je wil gebruiken moeten vooraf klaar staan op je pc en beantwoorden aan de eisen voor een favicon. Van de favicon die ik gebruik heb ik de volgende versies opgeladen: 128x128, 48x48, 32x32 en 16x16, telkens in 8bits kleurdiepte. Mischien kan je nog andere kleurdieptes gebruiken maar dat heb ik niet uitgeprobeert.

Als maar ??n favicon hebt opgeladen dan wordt die automatisch de default, Heb je er meer dan kan je kiezen welke de default is en voor welke menu-items je de andere wil gebruiken

Als je na het klikken op create niets ziet dan klopt er iets niet. ik stuur je via mail een schermafdruk van wat ik zie als ik dat doe.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by toeternietoe »

Muug wrote:
toeternietoe wrote: Of je kan gebruik maken van een kleine plugin die je zelfs in staat zou moeten stellen om verschillende favicons voor verschillende pagina's in te stellen: http://extensions.joomla.org/search?q=favicon
Ik gebruik de plugin en dat werkt prima.
Leg ne keer uit hoe dat werkt? Ik heb 'm juist geinstalleerd maar tja, hoe werkt dat? Als ik op Create klik, wordt mijn scherm leeg.
Eigenlijk is dat een heel simpele plugin.

De tekeningen die je wil gebruiken moeten vooraf klaar staan op je pc en beantwoorden aan de eisen voor een favicon. Van de favicon die ik gebruik heb ik de volgende versies opgeladen: 128x128, 48x48, 32x32 en 16x16, telkens in 8bits kleurdiepte. Mischien kan je nog andere kleurdieptes gebruiken maar dat heb ik niet uitgeprobeert.

Als maar ??n favicon hebt opgeladen dan wordt die automatisch de default, Heb je er meer dan kan je kiezen welke de default is en voor welke menu-items je de andere wil gebruiken

Als je na het klikken op create niets ziet dan klopt er iets niet. ik stuur je via mail een schermafdruk van wat ik zie als ik dat doe.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

zappa wrote:1 . wat is dat getal rechts op de zelfde hoogte van de titel ?
3 . op m'n tablet, vraagt dat ding of ik " follow MotorPraat with Tapatalk for Android" ? wil doen ? Wat willen ze me nu daar mee aansmeren? tapatalk is geen zappatalk ? ik ken dat ni, te betalen zeker?
Dat getal rechts is gewoon de nummer van uw post. Negeer dat maar.
Tapatalk is gratis, kan je op uw tablet installeren, moet je wel een account voor aanmaken dacht ik en inloggen, dan kan je daarin www.goedmotorrijden.be ingeven en Tapatalk toont dan dit forum op een meer tablet-vriendelijke manier. Of het echt zoveel beter is ga je zelf moeten beslissen. Duibchek en Petervdc zijn daar fervent gebruiker van, ik heb dat voor de zottigheid staan, maar ge mist niks als ge het niet hebt.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

gek fenomeen : gigantisch veel smileys en er is geen enkele parameter om die in een pop-up te krijgen. :angry:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Muug wrote: Herhaalt dat eens? Maar lang-zaaaaam.... :oops:
Tja het lukt niet echt om het mooi uit te leggen want de voorbeelden worden geconverteerd naar links.

Maar je kon op het oude forum gewoon een link zetten tussen de url tags en dan kreeg je als tekst van uw link de url die je had ingegeven.

Maar je kon ookl : [url="www.hupperdepup.com]interessante tekst[/url] Dat leverde een link op met als tekst "interessante tekst" en al je daar op klikte kwam je op www.hupperdepup.com uit. Deze werken niet meer. Heel de verdere post is aanklikbaar en komt terecht op de link.

Traag genoeg? :wink:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

dit is een test waar ik nu gewoon een url typ : http://www.standaard.be
Dit is ook een test waar ik nu gebruik maak van het hyperlink-icoontje vanboven: Het Laatste Nieuws
Dit is een derde test waar ik een url tussen en [/url zet : [url]www.demorgen.be

Zeg nu nog eens wat het probleem is? :dontknow:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote:dit is een test waar ik nu gewoon een url typ : http://www.standaard.be
Dit is ook een test waar ik nu gebruik maak van het hyperlink-icoontje vanboven: Het Laatste Nieuws
Dit is een derde test waar ik een url tussen en [/url zet : [url]www.demorgen.be

Zeg nu nog eens wat het probleem is? :dontknow:
Bij nieuwe posts is dat inderdaad geen probleem. Maar in posts die van het oude forum kwamen zijn er inderdaad een heleboel waarbij de links verkeerd zijn overgezet.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re:Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Geef eens een concreet voorbeeld?

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re:Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by laouen »

in de eerste zin van de eerste post van het Balkan Binnendoor topic was dat zo met de link naar het verslag van vorig jaar. Maar ik peis dat DuibhceK dat al aangepast heeft...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re:Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by duibhce Kaelann »

laouen wrote:in de eerste zin van de eerste post van het Balkan Binnendoor topic was dat zo met de link naar het verslag van vorig jaar. Maar ik peis dat DuibhceK dat al aangepast heeft...
Jup, die post heb ik al gefixt. Maar in de link die Tom in zijn eerste postje zie je het ook nog: de hele tekst na de link is ook een link geworden.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:dit is een test waar ik nu gewoon een url typ : http://www.standaard.be
Dit is ook een test waar ik nu gebruik maak van het hyperlink-icoontje vanboven: Het Laatste Nieuws
Dit is een derde test waar ik een url tussen en [/url zet : [url]www.demorgen.be

Zeg nu nog eens wat het probleem is? :dontknow:
Zoals ik gezegd heb:
Tom Thumper wrote:In mijn Balkan verslagje zijn sommige links, waar de url verborgen zat achter de tekst, een beetje kapot. Ttz, de rest van de post wordt helemaal link. Ook zijn er posts van mij die als Anonymous worden weergegegeven, waardoor ik die links ook niet kan herstellen. :dontknow:

Hier is een voorbeeldje van zo een post.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by zappa »

had daarjuist 16u22

2 x error ? geen goedmotorrijden ? nu wel terug ...
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by zappa »

Vanmorgen om half 4 geraakte ik er ook niet op ??? Slaapt het forum 's nachts ? :sweeet:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

nee hoor, maar ik heb voor u speciale restricties ingesteld. :stop: Uwe man vroeg dat. :smash:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by duibhce Kaelann »

Ik heb toch ook al enkele keren gezien dat er DB errors waren. Wel niet om 3u 's nachts :grin:

Maar wat ik ook merk:
- regelmatig zijn er posts die ik nog niet gelezen heb die al wel als gelezen gemarkeerd staan.
- een post die ik gisterenavond gedaan heb (iets voor er weer zo'n DB error was) is verdwenen.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by zappa »

Muug wrote:nee hoor, maar ik heb voor u speciale restricties ingesteld. :stop: Uwe man vroeg dat. :smash:
os mijne werkgevere dat ni begint te vragen is't ok. :-)
sig nature

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Cotthem »

piekt wel een beetje aan de ogen...
"...the path is the destination"

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Cotthem »

zappa wrote:1 . wat is dat getal rechts op de zelfde hoogte van de titel ?


M'n tablette gebruikt alleen gratis wifi, via telenethomespot. ( als ge zo ooit ne bus beetje raar vooruit en achteruit ziet rijden op een eindpunt-halte, da ben ik, beetje zoeken waar de beste wifispot is :mrgreen: )

:gieren: :gieren: :kouvanu:
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote:Ik heb toch ook al enkele keren gezien dat er DB errors waren. Wel niet om 3u 's nachts :grin:

Maar wat ik ook merk:
- regelmatig zijn er posts die ik nog niet gelezen heb die al wel als gelezen gemarkeerd staan.
- een post die ik gisterenavond gedaan heb (iets voor er weer zo'n DB error was) is verdwenen.
hm
koddig
niet echt leuk natuurlijk :-/

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by F M »

Het lukt me niet een antwoord te posten in het Noorwegen-topic...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply